PDA

View Full Version : welke tabak ?

Pagina's : [1] 2

naiad
9th August 2008, 13:38
Vroeger kreeg ik altijd een joint (met tabak in), nu ga ik zelf is eentje rollen maar welke tabak/ shag doe je erin? ik dacht een "lichte" te nemen maar heb echt gn idee welke dat zoal kunnen zijn. Dus vermeld even jou favoriet / aanrader.

P.S. Dit is mijn eerste post op het forum, als er iets mis mee is of... laat maar weten

Noto
9th August 2008, 13:54
Als je nieuw bent kan je jezelf voorstelen in het forum member-introduction gewoon ff'n een topicje aanmaken om je voor te stellen.

Zelf gebruik ik voor mijn joint altijd roltabak, oftewel belgam 20 oftewel belgam 21.

Giminar
9th August 2008, 14:27
mijn voorkeur gaat naar Tigra, smaakt beter dan de meeste
voor mij toch althans :hpj:

emiel_s
9th August 2008, 14:58
mijn voorkeur gaat naar Tigra, smaakt beter dan de meeste
voor mij toch althans :hpj:

gewoon sigaretten of heel simpel vanelle zware shag:D:D rookt wel lekker

Smokey
9th August 2008, 15:26
Drum

Jointjedraaien
9th August 2008, 17:54
Neem zowiezo geen menthol sigaretten! :mrgreen: dat is zonde van de smaak vind ik.

Met sjag is makkelijker draaien, dan zou ik Drum nemen.
Voor sigaretten neem ik meestal malboro of lucky strike, het is maar net wat je gewent bent..

Misschien is de Greengo tabaksvervanger (http://420shop.nl/greengo-tabaksvervanger-30gram.html) wat voor jou?

emiel_s
10th August 2008, 13:33
Belgam 21 gebruik ik al een hele tijd en ik ben er nog steeds content van. Rolt als de beste en is echt licht van smaak.

@ Emielschut: Zware Vannelle? Waar haal je het in je hoofd :D Da's echt de slechtste tabak om je wiet mee te roken, we kochten vroeger met een hoop maten altijd een pakje lichte Vannelle en op een dag hadden we ons vergist van pakje. Dat was zonder zever echt een demper op de feestvreugde.

Greetz

jaa ik haal geen shag en ik rook ook geen sigaretten :P ik blow alleen maar en als mensen zin hebben om te draaien of iets dergelijks dan gebruiken ze als ze geen sigaretten hebben shag ach ja t gaat om de wiet:P

Skannabis
10th August 2008, 13:55
Ik ben geen sigaretten roker. Vind tabak trouwens vies. Daarom hebben we ons een keertje op een avond bezig gehouden met verschillende soorten tabak te testen die het best in de joint passen. Van de 7 mensen in het totaal waren er 4 die geen sigaretten roken. We hebben gelet welke tabak de smaak van de joint ten goede kwam (tjah puur is beter... maja dus toch maar...) En welke het minst zwaar aankomt. (Van sommige soortjes moesten we hoesten ^^ )

Dus hebben we verkozen: (allemaal roltabak)

1) Tigra
2) Belgam 20
3) Drum (de lichtste)

Grtz
Skannabis

Sicatriz
10th August 2008, 14:15
Persoonlijk heb ik in mijn leven toch wel al veel soorten tabak én sigaretten gerookt en mijn joints heb ik altijd gerold gehad met de tabak die ik op dat moment voor handen had.

Tegenwoordig probeer ik mijn sigaretten te minderen tot enkele per dag en ben tevens ook selectiever geworden met de tabak die ik apart koop om mijn jointjes te draaien.

Mijn conclusie, L&M TABAK; deze bestaat nog niet zolang en heb hem zelf pas enkele maanden geleden ontdekt, maar gaat echt wel lekker bij kruiden :loveweed:

grtz

Noto
10th August 2008, 14:18
word @ Sicatriz. L&M TABAK is nice.

als ik eens geen tabak heb (belgam 20 of 21) gebruik ik ook wel eens de tabak uit een sigaret. Oftewel Next oftewel Winfiel/Pall Mall

daniel62638
14th August 2008, 12:00
Ik rook niet "normaal"

Shag erin is voor mij vooral een downer, vooral van nelle of drum,

Meestal gebruik ik 75% tegen 25% Cammel Light(Blauw), af en toe chesterfield als ik zelf niet meer heb,

Vdb
14th August 2008, 18:09
Camels, die laten nog het best de smaak van je kruid of hash door.

Urban alien
14th August 2008, 18:55
ik probeer altijd tabak te pakken die et meest kanker verwekkend zolang dat nog mag dan :twisted: :lol:

Smokey
14th August 2008, 19:32
Hahahaha

En welke is dat Alien?
Je zelf gekweekte tabak ?

Peace

Urban alien
14th August 2008, 19:39
dat kun je maar een keer testen eh :K:

Buizerd
15th August 2008, 00:44
Ik gebruik graag Natural American Spirit, shag.
Dit is tabak zonder toevoegingen. Drum en ook sigaretten hebben allemaal chemische toevoegingen zoals glycerine en conserveermiddelen.

Ik vind het lekkerder en het voelt iets minder slecht.. :)

Er zijn ook cigaretten van maar ik ben een shagroker.

Gr\Buizerd

laurens_enzu
14th September 2008, 18:45
ik hou toch het meeste van l&m :D

14th September 2008, 18:53
Eigenlijk he, zo'n licht merk gelijk stuyvesant (of hoe ge da ook spelt) is ook wel goe voor mee te rollen zenne.
Of van die goedkope boston sigaretten uit den ALDI (of is da lidl lol)
Ge smaakt zo alleen maar uwe wiet.

Maar al bij al, ik rol meestal met Marlboro of Next sigaretten.

DaTom-p
14th September 2008, 21:29
Altijd Next of L&M...K vind roltabak in nen joint vies smaken :K:
Geef mij maar een gewoon sigaretje of puur :rey:

Grtzzz

Methos
15th September 2008, 08:57
Ik gebruik belgam 21, voor mij ook het beste.

- belgam 21 heeft een lichte smaak die ervoor zorgt dat je meer van je weed proeft
- Het zijn slierten tabak en dit gaat perfect om te rollen, terwijl je bij sigaretten allemaal brokjes hebt(wat mij behoorlijk irriteert bij het rollen).
- minder 'droog' dan sigaretten tabak
- blijft heel lang vers (zeker 2-3 maanden als je het pakje deftig toedoet)
- veel goedkoper dan sigaretten
- "gezonder" dan sigarettentabak?...

markster
15th September 2008, 20:34
altijd met marlboro *dope*

Cookiemonster
21st September 2008, 02:30
puur gvd :p maja als je niet zoveel hebt dan meestal met marlboro omdat die da bij zicht hebben .

en de meesten zeggen dat het met sjag makkelijker is om te rollen wel ik vind da juist het tegengestelde .

met sjag kan ik niet rollen en met een gewone sigaret is het direct klaar en strak .

cypresshigh
21st September 2008, 14:03
ik zweer bij Belgam 20. alles draait rond belgam 20 bij mij, zowel voor zelfgerolde sigaretten als voor mn joints. rollen met sigaretten doe ik alleen als het echt nie anders kan, en dan gewoon Marlboro

Monsieur
25th September 2008, 17:50
TOASTED :hpj:

Cannabisius
8th November 2008, 18:47
Marlboro of een lichte soort tabak als er geen Marlboro is :-)

westport
14th November 2008, 15:17
Ik gebruik nu Arizona tabak 2euro voor 29 gram. Zeer licht blond tabakje die de smaak van het groene kruid er lekker doorlaat.
grtz

*peace*

Smokey
14th November 2008, 15:55
lol ik gebruik nu ook de Arizona tabak om te rollen, rookt lekker weg en geeft geen vieze nasmaak. En tis nog eens goedkoop ook :mrgreen:
Tabak is idd zeer blond, bijna zoals de verpakking :D

Peace

janleuri
14th November 2008, 23:44
bestaat er geen tabak vervanger? waar der geen nicotine in zit, ik kan hier namelijk niet tegen daarom ga ik voor puur

zion
14th November 2008, 23:55
Bestaat zeker.
Knaster bijvoorbeeld. Deze bevat geen nicotine en is eigenlijk bedoeld om mensen met een rookverlsaving af te leren kicken.
Deze kan je btw kopen/bestellen bij alien growshop (http://www.growshopalien.com/onlineshop)

Greetz,
zion

westport
15th November 2008, 01:04
lol ik gebruik nu ook de Arizona tabak om te rollen, rookt lekker weg en geeft geen vieze nasmaak. En tis nog eens goedkoop ook :mrgreen:
Tabak is idd zeer blond, bijna zoals de verpakking :D

Peace

Ja hè gaat lekker naarbinnen, en goeie smaak ;)
grtz

*peace*

Herbalist
15th November 2008, 07:28
belgam 21 of geen :p

knockie
15th November 2008, 09:56
na 15 jaar met camel sigaretten te hebben gerookt daarna overgestapt op van nelle half zwaar en nu sinds 2 jaar javaanse jongens 3/4 driekwart welke mij erg goed bevalt.

greetz

janleuri
17th November 2008, 00:19
Bestaat zeker.
Knaster bijvoorbeeld. Deze bevat geen nicotine en is eigenlijk bedoeld om mensen met een rookverlsaving af te leren kicken.
Deze kan je btw kopen/bestellen bij alien growshop (http://www.growshopalien.com/onlineshop)

Greetz,
zion

thx en welke soort is aan te raden voor een jointje?

Dr.Green
17th November 2008, 00:24
ja zkr da tom-p ik ben net eentje met next aant rollen ;)
zwaare vanelle moet je maar proberen rookte ik vroeger
ben ik mee gestopt krijg je redelijk verkoudheden van nzu

Grtz

zion
17th November 2008, 00:40
thx en welke soort is aan te raden voor een jointje?

Ik heb geen idee. Heb zelf nog nooit Knaster gebruikt.
Iemand op het forum zal het wel weten te vertellen ;-)

Greetz,
zion

jaspertje
21st November 2008, 15:26
Drum Classic :mrgreen:

westport
21st November 2008, 18:01
bestaat er geen tabak vervanger? waar der geen nicotine in zit, ik kan hier namelijk niet tegen daarom ga ik voor puur

Een nieuw lijn aromatische kruidenmelanges die al vele rookliefhebbers heeft overtuigd.
De ingrediënten van deze producten kennen een lange traditie in de cultuur van de Noord-Amerikaanse indianen. Zij rookten de kruiden bijvoorbeeld tijdens rites. Wij raden uw aan de kruidenmelanges te branden in een vuurvaste schaal om een aangename geur in huis te krijgen.

\Verkrijgbaar in 4 smaken.
- HEMP: dit melange in gele verpakking geeft je het plezier van echte hennep. Het kruidenmengsel bestaat uit hennepbladeren en kruiden zoals rode klaver. Bevat geen THC.
- GREEN: een mengsel op basis van damianabladeren en pittige tonka-bonen.
- RED: een pittig mengsel van rode klaver en yerba santa.
- BLUE: een verfrissend kruiden melange met spearmint en menthol aroma.

Try them all!
Effecten
Alle Knaster kruidenmelanges hebben een aangename en ontspannende smaak en geur.

Ingrediënten
- HEMP: hennepbloesem en bladeren, Amerikaanse rode klaver, vlierbesblad, paardenbloemblad, yerba santa, brandnetelblad, braamblad, hennep aroma.
- GREEN: damianabladeren, druivenblad, hop, tonka-boonaroma.
- RED: Amerikaanse rode klaver, vlierbesblad, paardebloemblad, yerba santa, brandnetelblad, braamblad.
- BLUE: Spearmint, brandnetelblad, braamblad, menthol aroma.

Een pakje bevat 35 gram.
grtz

*peace*

hobbyist
22nd November 2008, 19:33
samson shag, is alleen dat draadjes tabac ze maar ( dus niet die hardere stukjes)

maar t liefst draai ik ze toch met een peukje :mrgreen:

hash altijd met shag omdat met peuken tabac de hash geen tijd van verbranden heeft

groet

ijscoman1
22nd November 2008, 19:48
Ik draai altijd met wat Drum. Sigaret schijnt slechter voor je te zijn dan shag:?.... in een jointje

thomas9
27th November 2008, 00:27
na 15 jaar met camel sigaretten te hebben gerookt daarna overgestapt op van nelle half zwaar en nu sinds 2 jaar javaanse jongens 3/4 driekwart welke mij erg goed bevalt.

greetz

Javaanse jongens!:-D Da is lang geleden dat ik die nog gerookt heb. Ik herinner me dat er een licht koffiesmaakje inzat.
Nu rook ik drie jaar Van Nelle half zwaar, heerlijke tabak vind ik zelf, alleen jammer dat ze soms nogal aan elkaar hangt.

Wiemel
27th November 2008, 00:47
Ik rol mijn toetertjes vrijwel altijd met tabak van mijn tigra filtersigaretten.

simkenys
3rd December 2008, 17:00
Zoiezo marlboro of marlboro light voor de beste smaak. Roltabak vind ik echt slecht, als ik een toep smoor met een halve sigaret ben ik veel scheiler dan wnnr ik een toep rol met een beetje roltabak in.

Dr.Green
3rd December 2008, 17:48
ik ben niet zo gek meer op marlboro once you go next you never go back ;-)

ijscoman1
3rd December 2008, 19:27
Zoiezo marlboro of marlboro light voor de beste smaak. Roltabak vind ik echt slecht, als ik een toep smoor met een halve sigaret ben ik veel scheiler dan wnnr ik een toep rol met een beetje roltabak in.

:? een sigaret erin vind ik juist veel scherper plus het is veel slechter voor je dan tabak. Waarom denk je dat er een filter aan die sigaret zit en niet aan een shagje. Als je de filter van een sigaret haalt stijgen de waardes die op het pakje staan enorm, in tegenstelling tot shag. Dan zou je in theorie dus stoneder moeten worden van een toeter met een beetje shag.... dacht ik:-D

whatever, beter damp je helemaal zonder

Peace:mrgreen:

BaZe
4th December 2008, 14:49
teneerste light sigaretten of half zware shag is veel slechter dan zware shag komt omdat die shag word gebleekt waardoor er veel chemische shit blijft hangen

ik rook altijd met marlboro of zware brandaris

als ik hem met zware draai doe ik langer met de joint omdat hij niet zo snel brand als de sigarett maar me voorkeur gaat tog echt uit naar marlboro smaakt gewoon het beste

javaanse 3kwart is wel apart maar verander je smaak van je goedje

maar een waterpijp vind ik nog wel het allerbeste kwa smaak lekker wiskey in de pijp dikke top erin en smoken heel de avond door lekker hoor!!!!!!!

AlwaysStoned
13th December 2008, 11:19
RASTA-tabak, écht wel de beste voor te blowen (en maar 2,30€)
Hell yeah,

chill on dudes

PITcrew
14th December 2008, 18:09
mijn voorkeur van tabak is Golden Verginia massa goeien tabak

Miss Mist
19th December 2008, 16:29
Geef mij maar een puur pijp. :)

Biggrower
31st December 2008, 14:04
Altijd: Lul en z'n Moat (L&M)

PITcrew
31st December 2008, 18:11
geef mij toch maar altijd roltabak ; tabak van in een filter sigaret is totaal niet lekker om zonder filter te roken.

boky
1st January 2009, 20:22
men top 3
1: tigra
2: belgam 21
3: belgam 42 (alsk hem vin)

AlwaysStoned
2nd January 2009, 21:21
belgam 42 is da zwaren briel?

PITcrew
2nd January 2009, 22:04
mijn top 3

1.: Golden virginia(als ik hem vind. meestal in de sigarenwinkels) DIE MOET GE ECHT EENS ROKEN HEMELS
2.: Tigra
3.: en als ik deze 2 niet heb . zie ik wel waar dat ik nu het snelst aan tabak geraak meestal dan een gewone sigaret

calgacus
4th January 2009, 17:02
Ik rookte laatst krettac met een maat. Ik vroeg me af of je hier ook chille joints mee kon fixen? Heeft iemand dat al eens gedaan?

Robba
4th January 2009, 17:04
Je kan het zelfde bereiken door gewoon wat kruidnagel door je tabak te doen.;-)

Grtz.

Larz89
19th January 2009, 20:55

lol gij zijt zeker van Aalst :D

agie
19th January 2009, 21:00
meestal zware shag of half zware ik rook alleen maar in het weekend

Chroniclead
8th March 2009, 17:32
Ik gebruik meestal zware vannelle, of davidoff sigaretten

stiff
8th March 2009, 19:20
ik gebruikte vroeger marlborro sigarette,maar tegenwoordig pall mall tabak (2,5eurokes) zeer goedkoop en zeer goede tabak !! smaakt zeer goed!! meeste vrienden gebruiken wel belgam tabak !!

WeedSide
9th March 2009, 11:07
Drum

Mee eens geen toevoeging :bong:

SaRs!
9th March 2009, 18:14
1. Belgam 21
2. Van Nelle halfzwaar
3. Pall mall (goedkoop, maar makkelijk om te rollen. smaak moet je vergeten, je smaakt toch vooral de wiet)

Peace

westport
9th March 2009, 20:05
Gebruik nu ook regelmatig savoy, die is te koop in de lidl.

Grtz

Larz89
11th March 2009, 17:30
niets, ben ik blij om.
zaterdag naar Amsterdam :D op Quest naar een tabaksvervanger en goeie wiet.

Dr.Green
11th March 2009, 18:13
vannelle halfzwaar
de laatste tijd ...

Ik vind de tabak niet zo belangrijk als het maar geen zware shag is ... je doet er tog niet zo veel tabak in .. dus maarja ^^

Grtz Green

Dave2
18th April 2009, 08:23
ik rook zelf ook zware shag en sigareten, alleen
voor het draaien van een joint gebruik ik alleen sigareten, omdat

- shag verpest de smaak vind ik
- je kruiden proeft het best
- je kunt sigaret nog beter verdelen dan shag

en btw ik gebruik bijna altijd malboro, een enkele keer l&m want een maatje van me waar ik mee rook heb dat een ander maatje rookt camel en af en toe zijn mijn sigareten op dan vraag ik aan me moeder en me moeder rookt alles van kent tot fortuna

hobbyist
20th April 2009, 16:56
Ik vind de tabak niet zo belangrijk als het maar geen zware shag is ... je doet er tog niet zo veel tabak in .. dus maarja ^^

Grtz Green

de tabacs keuze is zeker wel belangrijk hoor, rook je bijvoorbeeld hash, dan kun je beter shag nemen aangezien hash langzaam moet verbranden. bij een hashjoint met sigaretten tabak brand de tabak zo snel op dat de hash er soms gewoon uit valt. (hier bekend als ''zwarte regen'' :-D )

rook je weed dan kun je juist wel beter een peukje pakken omdat de thc dan weer beter tot ontbranding komt ;-)

zo ervaar ik het tenminste

groet

westport
20th April 2009, 17:34
niets, ben ik blij om.
zaterdag naar Amsterdam :D op Quest naar een tabaksvervanger en goeie wiet.

Moet je dan ook niet reageren hè, topic vraag WELKE tabak gebruik je.

Grtz;-)

darkiess
20th April 2009, 18:24
ik rook altijd mn wietje met marlboro :P

weedeveryday
21st April 2009, 11:13
belgam 20 ma nu heb ik die rasta tabak ondekt en dat is ook wel goed. en als ik met gewone sigaretten draai is het l&m
keep on smoking

84R7
19th May 2009, 17:34
Hmm ik wilde dus vandaag die belgam 21 halen bij de plaatselijke tabakszaak maar die hadden ze dus niet :l
Dus heb ik gekozen voor Look Out (Holland Classic) want die zou (naast belgam 21) ook heel geschikt zijn voor je joint.
Maar nu ik eraan terugdenk had ik die Tigra eigenlijk moeten pakken :blf:

Eerst gebruikte ik altijd Samson ;-)

Wierie Wierie
20th May 2009, 00:33
Geen gezeik
Sigaretten roken
Camel....... en ook voor in de joints....

Maar lucky strike heeft nu shag.. echt zoooo lekker
Nog niet geprobeerd in een joint maar ik denk dat dit wel super te roken is.

Lucky Strike Fireleaf.........bij de Albert Heijn is die bij de tabak te koop

http://picture.yatego.com/images/4784cfcb21c555.2/FBAT_312009.jpg

Echt een aanrader... ik rook zelf normaal alleen sigaretten als ik een biertje drink en vroegah altijd brandaris zware shag.....maar die shag van lucky strike smaakt echt gewoon naar lekker oei oei oei tis niet uit te leggen

Try it People!

Dr.Green
20th May 2009, 19:39
die shag lucky strike hebben ze er al lang er is ook nog de rooie versie , wel geef mij maar de groene hoor ;-) heeft iets van bbq ergens:-)

Grtz

The Gz
24th May 2009, 14:25
ik doe er meestal zo min mogelijk tabak ik,
gebruik meestal gewoon peuk marlboro :P

Dr.Green
24th May 2009, 19:19
net eentje gerolt met rasta tabak ook naize ;-)

Grtz Green

Oblivion
25th May 2009, 11:04
Ga toch ook voor Belgam 20 of 21, soms met een stukje Camel Blue (zeker aan te raden).

Smokey
28th May 2009, 23:06
stil smoking that arizona :blf:

thelos
29th May 2009, 10:02
Belgam 42 vind ik algemeen mijn joints het beste doen smaken :D. Belgam 20 of drum heb ik ook heel lang mee gerolt. Ik rol nooit met filtersigaretten , vind dat de smaak niet ten goede komen.

flayplague
6th June 2009, 11:52
belgam 20 of soms met rastatabak

thejemghost
7th June 2009, 17:43
Persoonlijk: Kent Regular (cigaretten)

In tegenstelling tot het merendeel van het forum vind ik persoonlijk dat een lichte sigarettentabak zoals de Kent de smaak minder beïnvloed dan eender welke shag.
Is natuurlijk weer een persoonlijk ding natuurlijk.

Wierie Wierie
10th June 2009, 22:37
Belgram ken ik helemaal niet zal wel BELGisch zijn:P

iszo
11th June 2009, 06:33
hierzo bijna standaard dutch wing shag de laatste tijd lichte shag

Sjors
14th June 2009, 17:56
Shag: Samson of Van Nelle
Sigaretten: Chesterfield, Marlboro, L&M

Skadril
14th June 2009, 23:24
Ook Belgam 21. Zelfde redenen als Methos.
Wel kut dat er tegenwoordig geen 2 sluitingskes meer zijn.
Vroeger hadde een rood en daaronder een blauw zoda ge als er teveel tabaksrommel op uw onderste plakte, da kon vervangen. Als ge nu effe ni oplet, is uwen tabak direct droog. :x

Jah Selah
25th September 2009, 22:51
Vannelle zware shag.Of zo licht mogelijk. Want tabbak heeft blijkbaar een omgekeerde werking als wiet, daarom zo licht mogelijk nemen. Tenzij zware shag, hier wordt je al zeer licht zodat de paf harder aankomt. Blessings

Origineel
26th September 2009, 00:19
Marlboro

Waarom ? Waarschijnlijk vanwege de reclame indoctrinatie die Marlboro jaren heeft kunnen voeren, waardoor het eigenlijk HET merk is geworden voor sigaretten.:cowb:

Verder af en toe ook DRUM, wat me ook wel bevalt.

Ben wel beniuwd naar dat knaster. Maar de meningen die ik hem gezien zijn nogal gemengd. Nog mensen hier die ervaring hebben met knaster ?

jeroen
27th September 2009, 19:01
Halfzware drum of lucky strike shag. Laatste tijd veel vaker puur, lekker zacht en een goede smaak :D

slein
27th September 2009, 19:42
Standaard Marlboro miduim en als het ff kan een BLUNDJE met campange smaak zo lekker.... :D

robbl
15th October 2009, 20:26
Ik rook sinds een maand of 8 m'n weed met Damiana kruid. Dat is heerlijk mild en niet duur. Daarvoor rookte ik een jaar of 7 puur, maar dat beviel me toch steeds minder. Klapt zo op je longen.

Jalapeno
16th October 2009, 21:09
Belgam 21 omdat 'ie qua smaak vrij neutraal is.
Tigra tabak is ook wel ok. Een joint gerold met tabak van een gewone sigaret vind ik vies en te scherp smaken.

olivier
18th October 2009, 02:47
Rol altijd met sigarette tabak. L&M of Marlboro

boudrytj
3rd November 2009, 23:23
Mijn voorkeur gaat meer naar de gwne roltabak zoals,
Drum
Belgam 20

van sigaretten vind ik Marlboro ook wel niet mis

Grtz

westport
24th November 2009, 16:24
Nu eens overgeschakeld van belgam 21 naar belgam 20.

Grtz

ikkes
1st December 2009, 13:21
Ik draai altijd met Drum geel of American spirit.

krull
1st December 2009, 14:13
Javaanse jongens 3/4.. (L)

latindos
21st December 2009, 09:06
ik gebruik en rook bij wiet tigra om te rollen:blf:zacht ,licht aromatisch!
http://img705.imageshack.us/img705/424/tigra.jpg (http://img705.imageshack.us/i/tigra.jpg/) http://img705.imageshack.us/img705/tigra.jpg/1/w76.png (http://g.imageshack.us/img705/tigra.jpg/1/)

miss.greenthumb
21st December 2009, 13:34
http://www.cashablancke.be/2009/Tabak_bestanden/image172.jpg

lazy420
24th December 2009, 15:40
De gewone rol tabak is toch beter dan sigarette, brand ook trager op ^^
zelf rol ik met Rasta meestal, goekoop en goe voor jonko's maar sigaretten zijn minder /care.http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:r9m7Z2yxU18qUM:http://www.eurobaccy.com/CMS_pictures/%7BB75BC737-0E9D-44C8-AE5F-D8EB0DB294CD%7D_rasta%20tobacco%2033gr.JPG_big.jpg .

Belgam 20-21, L&M zijn ook wel een van de lekkere tusse je jonko ;)

Jah Selah
25th December 2009, 23:02
vraagje: ik lees hier veel over knaster.
nu vroeg ik me af, wat is dat?

sirbootalot
2nd January 2010, 12:54
Binnenkort koop ik vaporizer dan heb je geen tabak meer nodig :)

Anders meestal malboro light

hazesmoker
17th January 2010, 16:33
Marlboro Light of L&m sigaretten! zoizo het beste voor de smaak..heb al veel mensen die met roltabak rolden kunnen overtuigen dat sigaretten veel lekkerder smaken :D
achja dit is wel persoonlijk natuurlijk..

aventoe wel is belgam of rasta roltabak als het geld even te snel opgaat ^^

grtz

bearprolec
4th February 2010, 05:50
tigra rol tabak is the best!! :king:
:-)

monty
4th February 2010, 12:41
Maakt me niet zoveel uit welke tabak dah stukje rook ik niet op.

http://lh5.ggpht.com/_pVijN7_MlsY/S0HEK2D0zuI/AAAAAAAAJ4w/0or4dIj_5pc/s800/CIMG0081.JPG

barts
4th February 2010, 12:46

http://lh5.ggpht.com/_pVijN7_MlsY/S0HEK2D0zuI/AAAAAAAAJ4w/0or4dIj_5pc/s800/CIMG0081.JPG

So das een flinke :hpj:

motion
4th February 2010, 13:08
Belgam21 rules.

Grtz

Jah Selah
4th February 2010, 16:56

die ziet er wel heel mooi uit:D

flappe
12th February 2010, 10:51
Belgam 21

En een tip voor het behouden van de versheid :) Bewaar je pak belgam 21 (indien je even niet rookt, zoals bijvoorbeeld tijdens mijn examens :P) in een voldoende groot zakje met afsluiting dan smaakt en voelt die even perfect aan als toen je hem weglegde

Ready Set Grow
12th February 2010, 21:39
Ik ga voor de Camel, =D

StonedRocks
13th February 2010, 23:03
Ik neem meestal Tigra, vind het een leuke "groene" verpakking. :lol: Belgam 21 wordt bij ook veel gebruikt, anderen nemen vieze filtersigaretten, L&M. :S Op verschillende web-sites kun je ook tabaksvervangers vinden, zoals Knaster, Greengo & Dutch Spirit.

187
27th March 2010, 09:47
belgam 20

187
27th March 2010, 09:48
belgam 200

Cornolio
27th March 2010, 10:50
hier ook belgam 20 maar in een pakje van drum 40g omdat die makkelijk hersluitbaar zijn met dat velcro dingetje, blijft de tabak altijd mooi vers. en @ de 21 rokers, echt eens 20 proberen smaakt in mijn ervaring veel minder door in je joint dan 21.
tigra is men buitenland tabak, vind je door heel europa (toch de stukken die ik er van deed)

Outsidegrower
27th March 2010, 18:24
Ik draai m'n jointjes meestal met marlboro sigaretten of met evergreen half zware mot.
En af en toe rook ik gewoon een lekkere pure knijter.

CronicAronic
27th March 2010, 18:33
vannelle hollands hope ~!

Smoking Fifi
28th March 2010, 22:47
belgam 20

die vervangtabaks smaken echt bagger

Kristoffer
30th March 2010, 12:12
Tigra rules!!!! :-D Ik rook het al jaren en heb vanalles anders geprobeerd maar het blijft gewoon de beste, om gewoon te roken en om te rollen met een joint.

Jah Selah
12th April 2010, 20:52
ben nu mijn jtjes met next aan het draaien (wegens geldgebrek:roll:)
smaakt niet zo goed moet ik toegeven

flappe
23rd April 2010, 10:53
ben nu mijn jtjes met next aan het draaien (wegens geldgebrek:roll:)
smaakt niet zo goed moet ik toegeven

ik rol momenteel ook met next, die pakjes van 2 euro met 28 gram erin zijn zo leuk om te hebben (handig om mee te zeulen)

Maar inderdaad next smaakt echt niet goed

flappe
23rd April 2010, 10:54

Nice, snake in the grass!!

Buizerd
23rd April 2010, 18:07
31528 deze rook ik bij mn wietje. :)

mister frank
16th May 2010, 21:35
gebruik altijd rasta tabak, is lkkr zwaar, heb ook tijdtje geleden l&m gekocht maar verschil dat die lichter is vind ik
toch zonden, dus verkies ik liefst een zwaardere soort shag, en gwn sigaretten smaakt me niet
of gewoon puur hou ik ook wel van, gewoon eentje opsteken en lekker gaan liggen, ogen dicht :-D

MotherGrower
17th May 2010, 12:00
Puur uit de bong met een heerlijk cognacje of wiskey en af en toe ouderwets een jointje met zware brandaris.:K:

Damien0124
18th May 2010, 13:32
De lichtste tabak die ik op heb is Davidoff Blue, zit maar 0.3 mg nicotine en 3 mg teer in. Je proeft ook meer wiet als je hiermee draait. Ze zijn wel aan de dure kant, aangezien je evenveel (4.90) betaald als voor normale sigaretten met 0.6-0.8mg.

naturalia
18th May 2010, 23:41
omdat het de bedoeling is dat je zo veel mogelijk de smaak van de wiet of hasj proeft, denk ik dat het aan te bevelen is om zo licht mogelijke tabak te gebruiken; ik gebruik doorgaans belgam 20 of 21
:hpj:

KushMasta TMHM
19th May 2010, 07:47
Als ik een jointje rook dan rook ik em met Javaanse Jongens Tembaco (3/4 zwaar) Lekker zware tabak, maar niet veel! Ik vind shag tegenwoordig zo smerig als de pest, ik rook het ook niet meer puur.
Mocht ik met iemand roken dan krijg ik zeer vaak als eerste zo'n schrik reactie van ,ie bah, zware shag. Maar zodra ze roken dan snappen ze niet dat ze de shag niet proeven, tevens het laatste zinnige wat eruit komt vaak, maar dat is gewenning ;)
Ik ga zeer snel wel stoppen met het roken van tabak, of zo goed als. Ben ook al lekker aan het vaporizen, want we moeten toch aan de gezondheid denken :K:

misto
19th May 2010, 20:30
altijd van nelle 1/2 zwaar... maar vanwege de belachelijke prijs stijgingen rook in nu PALLMALL XL BLUE. Proeft bijna hetzelfde aanrader!

Rizla
1st June 2010, 21:37
pall mall roltabak !!!! super cheap

nee hoor ook wel eens belgam 20 of Tigra ( moet toegeven Tigra is DE beste tabak voor een joint )

mijn mening ntrlk

Larz89
2nd June 2010, 03:07
Greengo vervangingstabak voor een joint, anders lekker puur in de bong of bubbler.

Tja, een ex-roker he ;)

Pablown
3rd June 2010, 18:10
Tigra is the way to go, de smaak van Tigra zorgt er altijd voor dat de wiet een betere smaak krijgt, een echte aanrader! :hpj:

Minagi
7th June 2010, 02:15
Ik verkies toch wel Tigra.
De verpakking alleen is al groen :o

Modest
13th June 2010, 15:56
Tigra of Belgam 19, Pall Mall raden ook veel mensen aan, maar van Pall Mall wordt ik ziek...

boeman
13th June 2010, 17:24
javanse jongen 3 kwart heerlijk tabak voor je joint

SmokingSjilder
15th June 2010, 19:56
'k rol bna altijd met vaste sigarette, fijnste om te verdelen

Tripmeister
16th June 2010, 16:10
Juist enkel Chesterfields in mijn jointjes

Yvonne
29th September 2010, 19:07
Ik ben zelf gek op Melon Tabak :D http://www.waterpijpkopen.nl/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/n/a/nakhla-meloen_1-waterpijp.jpg

Timecats
30th September 2010, 17:57
L&M sigaret

Joosie1234
30th September 2010, 18:48
ik rook niet vast maar ik stop er altijd maar gewoon marlboro sigaretten in ( een halve in een 'normale' joint om precies te zijn)
ik doe dr niet zo heel moeilijk over....

LegalizeIt
1st October 2010, 16:19
Tigra..lichte tabak en het pakje ziet er zo nice uit 8-)

peace :hpj:

Seba1
24th October 2010, 03:38
idem :D

radicalsmoker
30th October 2010, 19:28
ik rook altijd american spirit, dat is lekker licht en 100% natuurlijk, wel prijzig, 5 euro voor 35g

fender
12th November 2010, 16:28
Ik rook zelf eigenlijk altijd zware shag, maar in een jointje geef ik daar toch niet mijn voorkeur aan. Halfzware drum gebruik ik wel eens voor jointjes, omdat ik dat bij mij pa kan bietsen:P het enige nadeel vind ik dat deze nogal scherp rookt. Daarom gebruik ik het liefst drum mild;) weinig nicotine, goeie smaak;)

Danja Diff
23rd November 2010, 19:37
Ik gebruik altijd Ajja 17 Blond (rode) , lichtere tabak met een lekkere smaak (in een gewone saf dan).
In een joint smaakt hij maar een beetje door, waardoor je je wiet echt goed proeft (; .
Als ik niet aan Ajja kom, wordt het Belgam 19 (zoals nu het geval is). Geen lichtere tabak en de smaak zit iets minder vind ik ;p, maar ja het kan er mee door (;.
Als je zoekt naar een goede tabaksoort voor bij je wiet, zou ik de Ajja echt aanbevelen (;.
gr. Diff

westport
27th March 2011, 03:25
Ik ben nu overgestapt op tigra. lekker fijne structuur.
Smaak van de heerlijke kruiden proef ik wel ietsje meer.

Grtz

Windleon
27th March 2011, 13:21
Gewoon normaal Mascotte neem ik, het beste en maak ik dan ook nog lekker fijn.

Modest
1st April 2011, 19:01
Een vriend van me heeft overlaatst enkele tabaksplanten is zen tuin gezet en laten groeien. Daarna laten drogen en samen met mij de tabak heel fijn gesneden en de soorten gemengd (tabaksoorten worden altijd gemengd tot men de perfecte smaak bekomd, tabak van 1 dezelfde plant is amper te roken). En dit is tabak met amper nicotine in (in de fabrieken doen ze er extra nicotine bij) en de smaak is 1000 x beter dan een normale sigaret. (zeker voor mij, ben een niet roker :)

sm0ker0546
9th April 2011, 22:10
sowieso marlboro light :) eerst de wiet vergrinden met de tabbaco en dan strooien en no worries...

rabbi
14th April 2011, 18:16
lucky strike is en blijft het beste!

thex
18th April 2011, 11:56
Neem zowiezo geen menthol sigaretten! :mrgreen: dat is zonde van de smaak vind ik.

Met sjag is makkelijker draaien, dan zou ik Drum nemen.
Voor sigaretten neem ik meestal malboro of lucky strike, het is maar net wat je gewent bent..

lucky strike is en blijft het beste!

drum is inderdaad fijn als shag
haha maar ik neem ook altijd lucky strike :D:P
vind ik focking fijn om gewoon te roken en ook voor in me joints:P
;)

dennis24
18th April 2011, 12:29
Pall Mall en Chesterfield!

Icefire
18th April 2011, 17:37
Pall Mall en Chesterfield!

Inderdaad Pall Mall is altijd chil vooral die halfzware shag.:hpj:

Maartenn
18th April 2011, 17:53
Zware van Nelle erin, ik ga geen aparte wiet-shag kopen :p

Sent from my iPod touch 4G
using Tapatalk

moreweed
18th April 2011, 21:55
ik ben hemelsbreed 500m van het strand geboren, en omdat ik nu zowat 200km ervan af woon rook ik uitsluitend nog Duin om de heimwee naar zee wat te stillen... waanzin natuurlijk, maar je moet wat ;-)

Drum vind ik te scherp, voor jointjes was Jacobs half zwaar (want compleet smaakloos) een fijne keuze. Maar goed, ik ga met de huidige prijzen geen andere shag kopen voor jointjes

RamonBlazer
18th April 2011, 22:13
Javaanse jongens 3 kwart vind ik het lekkerst(Y)

B27
18th April 2011, 23:09
belgam 20 of 21 , de weedsmaak komt er het beste mee uit, das toch belangrijker dan tabak proeven in je joint, shag jakkes, en met sigaretten is je spliff te vlug op,

Buizerd
18th April 2011, 23:30
Nog steeds NATURAL AMERICAN SPIRIT shag. :)

Maartenn
19th April 2011, 20:47
Ben nu even bezig met Marlboro sigaretten, en vind deze lekkerder smaken dan shag. Shag is heel erg intense smaak, en dat gaat ten koste van de wiet.
Marlboro draait wel wat lastiger, maar als je er gewoon rustig voor gaat zitten gaat dit ook prima.

Peterww
28th April 2011, 13:48
Javaanse Jongens 3/4! jeeeuj

Soulbite
3rd May 2011, 16:33
Belgam 20 of 21, maar het liefste Tigra rol tabak ! ^^
laatste tijd meer en meer met sigaretten aan het rollen

Icefire
3rd May 2011, 19:38
Ik kan normal sigaretten niet uitstaan maar Camel peuken vind ik nog wel chil.;-)

Hazy
7th May 2011, 20:42
Ik pak altijd gruis onderuit mijn pakje shag, is meteen lekker fijn en mixt goed met de wiet. Anders is de ene helft tabak en de andere wiet krijg je inbranders;-)

ruun51
11th May 2011, 20:23
shag is huist niet makkelijk draaien, dan gaat die wiet er alleen maar onder of boven, dat mixt niet goed! je moet gewoon sigarettengruis van marlboro of L&M ofzo wat jij lekker vind! ;)

mister frank
25th May 2011, 17:39
Tigra!

smoker2002
26th May 2011, 10:40
ik heb vele soorten tabak getest waar de smaak van de weed het beste mee door kwam
dan heb ik speciale tabak gevonden die eigenlijk gemaakt is om joints te rollen
hier in belgie vind je het bijna in alle nacht winkels
en das RASTA tabak dat rook ik nu al 4 jaar voor mijn jointjes en zouw niet meer willen veranderen
betere tabbak vind je niet om je jointjes te draaien (moet je zeker eens proberen )

anders in de dag rook ik enkel Marelbore gold advance

saske
27th May 2011, 23:29
next volume tabak

GanjaVrouwke
28th May 2011, 13:55
dan heb ik speciale tabak gevonden die eigenlijk gemaakt is om joints te rollen
hier in belgie vind je het bijna in alle nacht winkels
en das RASTA tabak dat rook ik nu al 4 jaar voor mijn jointjes en zouw niet meer willen veranderen

Die ken ik niet. Dat ga ik eens onderzoeken ;-)

Vroeger kocht ik gewoon de goedkoopste tabak gelijk waar.
Maar sinds enkele jaren gebruik ik gewoon de tabak uit een voorgerolde sigaret een merk van de Aldi zijnde nummer 7. En omdat ik vaak dunnetjes rol kan ik er soms twee j-kes mee rollen ;-)

BLAZEN
2nd June 2011, 22:55
Belgam 20, zeker nu die is samengegaan met Lucky Strike, of Tigra!
Anders Lucky Strike filters of Marlboro Gold filters

Ik redeneer voor smaak altijd tabak zo licht mogelijk :)

Vrede

Icefire
3rd June 2011, 18:38
Was laatst bij een vriend en hij had nogal wat chille shag en heb nu zelf ook een pakje ervan.

Lucky Strike Fireleaf

Kan er prima shagjes van draaien en het is ook erg lekker voor een joint.:-D Vind het zoveel beter dan die gewone sigaretten.

wamy
26th June 2011, 18:03
Vroeger Belgam 20 nu overgeschakeld naar Belgam 21 tonnetje van 190 gr (http://www.tabakexpres.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/Blgam_21_ultra_s_4da84d20d0c99.jpg) (lichter dan de Belgam 20) of RASTA tabak van nightshop.
Voorkeur gaat uit naar belgam 21 "ultra smooth flaver" :-).

Groetjes wamy

SmokingSjilder
22nd July 2011, 15:32
Tigra, the best a man can get :hpj:

delange021080
26th July 2011, 14:07
voor mij van tabak belgam 20 en van sigarette l&m vroeger marlboro

Alfa
26th July 2011, 16:51
Vroeger Belgam 20 nu overgeschakeld naar Belgam 21 tonnetje van 190 gr (http://www.tabakexpres.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/Blgam_21_ultra_s_4da84d20d0c99.jpg) (lichter dan de Belgam 20) of RASTA tabak van nightshop.
Voorkeur gaat uit naar belgam 21 "ultra smooth flaver" :-).

Groetjes wamy
Rasta tabak vind ik te veel takken hebben.. :(

En persoonlijk opteer ik ook voor Tigra of Belgam 20 ;) Sigaretten.. wat ik heb liggen (L&M of Lucky's)

robinstyle
12th August 2011, 09:40
Geeeen tabak. Vroeger dacht ik altijd dat wiet niks voor mij was omdat ik altijd buikpijn en dus geen vreetbuien kreeg en enkel aan mijn buikpijn kon denken. Nu rol ik puur en heb er helemaal geen last meer van. Het was dus (gelukkig) enkel de tabak waar ik niet tegen kon :-D

ola
21st August 2011, 22:43
tabak van drum

Shades of Green
22nd August 2011, 10:10
Tot enkele weken geleden gebruikte ik Tigra tabak

Nu Belgam 20, want die kost 4,20 :p
en das daarmee ook een stuk goedkoper dan tigra.

ps; Wat me opvalt in deze thread, is dat belgen bijna altijd kiezen voor lichte tabak,
bij nederlanders zit er een deel dat zware tabaken een deel dat lichte tabak gebruikt voor joints? ofnie ? :)

ganjamandavy420
26th August 2011, 04:49
Ik rook tegewoordig bijna altijd met "Phillip Morris One" (zilver pakje, niet de blauwe). Dit omdat hier een ZEER laag aant mg's teer, nicotine & CO inzit -->
Teer: 1mg / Nicotine: 0,1mg / CO: 2mg ! Maar als ik dit niet meer heb pak ik een zelfgeschoten sigaret van men ouders waar "Redwood Blonde" shag inzit van de Carrefour =) Vroeger, 5-6 jaar geleden gebruikte ik Drum 20, met 2 korte JOB blaadjes :D ooh die nostalgie...

@Shades of Green: het lijkt me logisch dat je voor lichte tabak gaat, aangezien je je longe zo min mogelijk wilt beschadigen? Dat is althans bij mij toch, mede omdat ik ook sigaretten rook.

Peace & love,

Davy

Green Gold
25th September 2011, 11:55
ik heb een maand of 5 geleden Drum Natural Flavour ontdekt ik en mijn vrienden vinden deze shag het beste voor joints maar ook om gewoon te roken is deze shag lekker. lucky strike Fire leaf vond ik daarvoor altijd het beste, wat ook nog handig is aan Natural Flavour is dat het niet dicht gehouden word door zo'n plakkertje maar door klittenband.
91880

Icefire
25th September 2011, 22:22
Die drum shag rookt mijn moeder ook standaard maar ikzelf heb daar nooit een jointje mee gedraaid. Wel erg veel met lucky strike fireleaf. Ook een goede aanrader vind ik American Spirit shag het is erg droge shag maar dat vind ik juist wel fijn.

TheRealDopey
26th September 2011, 12:17
Welke tabak gebruiken de coffeshops? Weet iemand dat.

Jointjedraaien
26th September 2011, 16:28
Dat weten ze alleen zelf. Ik denk dat niet alle coffeeshops dezelfde tabak gebruiken ;)
Ze kopen gewoon een emmer tabak van 10 liter ofzo.

Green Gold
27th September 2011, 10:30
moet je eens proberen echt een aanrader :-D

Homegrown
27th September 2011, 18:37
Dat weten ze alleen zelf. Ik denk dat niet alle coffeeshops dezelfde tabak gebruiken ;)
Ze kopen gewoon een emmer tabak van 10 liter ofzo.

Ik denk dat als je dat even vraagt dat ze je dat best wel willen vertellen.

TheRealDopey
27th September 2011, 21:03
Ik weet dat ze potten tabak hebben van 1 kg in de shops, maar weet niet welke tabak erin zit. Verder heb je ook kruiden ter vervanging van tabak en ook een tabak zonder Nicotine en met weinig teer.

http://www.deheksenketel.com/qc/1228,tabaksvervanger;-greengo-%2830-gr%29.html

guerrilla farmer
27th September 2011, 23:40
ik vind persoonlijk de drum (lichtblauwe verpakking) en luckey strike (fire leaf) het lekkerst voor een jtje
maar smaken verschillen

---------- Post added at 23:40 ---------- Previous post was at 23:38 ----------

ps die nepshag uit de shop vind ik echt niet te roken heb het geprobeerd toen ik wou stoppen met roken maar dat spul smaakt nergens naar
maar nogmaals smaken verschillen

Kedhrawrr
16th October 2011, 11:40
ik gebruik meestal tigra niet te harsh en rolled goed

Lsmokey
9th November 2011, 23:46
Heb vandaag vanuit de shop eens wat Greengo tabak meegenomen. Dit is een tabaksvervanger, dus zonder nicotine..
Normaal gebruik ik half zware shag. Hoorde van een aantal mensen dat de Greengo vooral in de smaak valt bij de niet-rokers zoals ik.
Dus die alleen doen blowen en niet daarbuiten ook nog shag roken.

Zal binnenkort wel mijn ervaringen posten.

Lsmokey
13th November 2011, 12:56
Ik heb de Greengo tabak geprobeerd. Hij smaakt eigenlijk een beetje zoals hij ruikt. Hij ruikt naar kruidige thee, als je de tabak rookt smaakt het ook kruidig, maar niet te sterk.

Een nadeel vind ik het draaien ermee Als je met gewone shag draait, word het mengsel een soort van worstje dit gebeurd nu niet dus je mengsel blijft gewoon los. Je kan soms de wiet niet goed verdelen omdat die dezelfde kleur heeft als de tabak.

Conclusie: Ik gebruik liever de gewone halfzware shag. Hierbij proef je de wiet beter omdat de shag een wat neutralere smaak heeft en het draaien gaat veel beter.

Eigenlijk moest er een tabak die er hetzelfde uitziet als normale tabak maar dan zonder nicotine. Dit
Voor de mensen die liever geen nicotine binnen willen krijgen en niet puur roken.

tha w0rst
16th November 2011, 09:10
Zelf gebruik ik altijd potten Pall Mall of West Shag. Kost (momentee) 12,90 voor 120 gram. Grootste voordeel van die 2 is dat het losse shag is. Vroeger met 'vochtige' shag (Drum, Van Nelle, etc) moest ik het eerst helemaal uit elkaar trekken voordat ik er iets mee kon, de West en Pall Mall kan ik meteen gebruiken. Spul is ook ideaal voor filtersigaretten trouwens :)

Die GreenGo zooi heb ik ook ooit gratis een zakje gekregen bij een bestelling. Heb het een paar x geprobeerd, en wat Lsmokey zegt klopt wel. Tis net of je een Kretek-sigaret aan het roken bent (kruidnagel sigaret), maar dan minder sterk.
Tis niet vies, leuk als afwisseling, en ongetwijfeld ideaal voor mensen die niet nicotine-verslaafd willen worden of blijven. Voor de rest is het niet veel gezonder, je ademt nog steeds verbrande troep in :)

Wanneer maken ze eindelijk van die Supersmoker elektrische sigaretten met Wiet-vulling? :P

Lsmokey
16th November 2011, 19:22
Wanneer maken ze eindelijk van die Supersmoker elektrische sigaretten met Wiet-vulling? :P

Haha dat zou mooi zijn he.. Waar je gewoon de vulling kan navullen als hij op is met wiet naar keuze:p

GanjaD
26th November 2011, 02:07
gebruik zelf altijd pall mall, vind die shag heerlijk met een wietje

Wietgirl
30th November 2011, 16:08
Met no 7 (merk van Aldi) :mrgreen:

MrSpongeBong
15th December 2011, 23:55
Tigra sowieso, zalige smaak, alhoewel het groen toch beter smaakt. :hpj:

Negly
16th December 2011, 20:17
Tigra, yep. Rasta is een goedkoper alternatief, met een gelijkaardige smaak in een jointje.

Medical-Spliff
16th December 2011, 22:41
gewoon L&M voor mij:lol:

twisizz
22nd December 2011, 18:29
Lucky Strike fireleaf, of die gele pakjes camel shag. Allebei heel lekker te roken, en de smaak van de wiet komt goed vrij!

stiekel
22nd December 2011, 20:51
altijd met zware van nelle

dett3r
28th December 2011, 13:29
ik gebruik PalMal en ben er tevreden van :)

b0riis
21st January 2012, 13:33
Ik neem altijd Rasta tabak ;) ik weet niet of ze die ook in Nederland verkopen, maar in frankrijk in iedereval wel :hpj:

fl13r3flu1t3r
21st January 2012, 19:43
American spirit.. De oranje.
Is de minst schadelijke sigaret als k het goed heb..
Smaak wiet komt sowiezo beste naar boven.

jimmy belg
3rd February 2012, 01:36
ik gebruik toch liefst l&m , vind die wel lekker smaken en smaakt ook niet te sterk door zodat je je weed nog goed proeft en ik vind die ook iets droger dan andere tabak soorten

steffaboy
21st February 2012, 18:05
L&M premium cut uit potten van 7 euro. Altijd lekker, vooral geroosterd. Maar het kan aan mij liggen, want ik vind een jointje met wat oudere tabak, lekkerder proeven dan met verse tabak

Dikke4ed
13th March 2012, 10:16
Ik roll meestal met American spirit shag (staat een indiaan op). Vroeger gebruikte ik het liefst lucky strike shag fireleaf. Maar de american spirit is veel lichter, enige nadeel is dat het op het eind heel fijn gruis wordt

wietgoeroe
25th March 2012, 22:11
belgam 21
marlboro sigaret of schiettabak
en rasta is prijs-kwaliteit echt wel goed.

Ikdus
4th April 2012, 09:01
fireleaf, alleen zijn die kutbuilen zo klein geworden. Ben nu dus over op de grote drum. Shag blijft chiller als sigaret, simpelweg omdat ik daarmee langer met een knetter doe.

Ayrton S
7th April 2012, 23:08
Uit gemak Marlboro of alles wat maar voorhanden is.

Gueriallagrower
13th April 2012, 00:38
Ik hou wel van rasta chill tabak :d lijkt wel gemaakt voor joints

morediamonds
13th April 2012, 14:27
ik rook wel graag palmal of rasta chill

mike01
27th April 2012, 15:47
Marlboro, die heb ik altijd bij me..

WeedCarrier
2nd May 2012, 03:18
De sigaretten die ik op zak heb. Bij voorkeur L&M Blue. Dat vind ik een geslaagde keuze. Ik rook niet graag roltabak.

DJ Felix
2nd May 2012, 21:13
Belgam 20 ofte Lucky Strike Original Red zoals ze nu genoemd zullen worden, Belgam gaat eruit als merk op zich...
Joints draaien van sigarettentabak vind ik maar niks... ieder diertje z'n pleziertje :-)

pigzor
4th May 2012, 23:22
black deavel ;d

Ganjax
4th May 2012, 23:31
Vroeger vaak Javaanse jongens, Domingo of Belgam20,
tegenwoordig Belgam21 of Tigra.
Sigaretten vind ik vies voor een joint, koop dat ook nooit.

Weed lover
5th May 2012, 23:04
Ik vind sigaretten ook RANZIG!
Ik heb altijd shag en dan meestal gewoon een leuk pakje maakt mij nooit uit :)
Wat vinden jullie de beste sigaar?

Caleidoscoop
6th May 2012, 01:04
Ik heb nu Camel roltabak. Best goed vind ik :)

Heb ook geprobeerd met sigaretten, maar dat rolt moeilijker en rookt sneller op heb ik de indruk.

Evilicious
6th May 2012, 10:27
Zilver, halfzwaar. Met sigaretten is smerig!

WeedoHolic
6th May 2012, 12:52
Ik heb 't liefst Camel, weet je wel...........dat merk met een dromedaris op het pakje :K:

Ced
10th May 2012, 15:06
Hier ook het liefst met Belgam 20, wat nu Lucky strike original red noemt.
Met saffentabak is je sigaar op voor je't weet :lol:

GucciHaze
12th May 2012, 02:38
Elke Marlboro tabak, L&M kan ook nog wel maar bij camel krijg ik halve boomstammen er in..

Stickie
14th May 2012, 23:31
Lucky strike, maar men neef Phillip Morris de allerlichtste, en is een aanrader! Zeker checken zou ik zeggen...

Stillborn
15th May 2012, 10:15
Ook ik vind sigaretten ranzig voor in een joint, maar ik snap wel dat dat puur ligt aan welke soort tabak je "gewoon rookt".
Pall Mall halfzwaar.

weedelicious
22nd May 2012, 15:16
Chesterfield... Als er vrienden langs komen moet ik altijd met hun shag rollen :(

Zonnestraal
30th May 2012, 19:32
camel blue, wat er maar is

meupie
5th June 2012, 14:43
Ik hou het meest van brandaris, gewoon zware shag.
Ik rook altijd brandaris, als shaggie of joint.
Draait het makkelijkst en smaakt het best.

JohnnyHaze
17th October 2012, 18:20
Drum shag , die blauwe die kennen we allemaal wel

CoreHDZ
20th October 2012, 12:33
Al zolang ik mij kan herinneren gebruik ik Belgam21, die nu veranderd is in blauwe lucky strike
Maar vind Tigra zeker ook niet mis

LoDeZeeStoner
6th December 2012, 09:58
Ik ben aan het overwegen American Spirit voor me jointjes te gebruiken... Is dit een goede keuze?

jackyherrer
20th December 2012, 21:27
tabak? wat is tabak?
nty liever puur

El Nino
29th December 2012, 16:01
Oranje Gauloises of Tigra, zacht van smaak en droogt nie uit :)

Ganjapeet
30th December 2012, 13:12
Sinds kort gebruik ik Pueblo, zonder additieven.
Daarvoor Belgam 20 maar sinds die overgenomen is door lucky Strike vond ik hem nie meer hetzelfde.

fl13r3flu1t3r
30th December 2012, 13:21
Gewoon puur want tabak is voor heaumeaux, duurde ff tot ik tot dat inzicht kwam maar zo ist wel eh.

Nie piepen dat dat teveel kost want lampie dr bij problemen voorbij en nederland wordt steeds groener.

El Nino
30th December 2012, 13:41
ik hou ook wel van pure joints, maar kdoe dit zeer zelden :p, reden: ze branden nooit mooi genoeg (en nee, het is niet omdat ik nie kan rollen, wan dit kan ik wel en zeer goed zelfs haha :D ) en ze kunnen wel hard aankomen in de keel :p
Blunts daarentegen zijn wel leuk om te rollen en roken, maar dit kunnen we ook niet elke dag doen hé :p

fl13r3flu1t3r
30th December 2012, 14:00
Blunts blaf ik mezelf kapot van dus moet ik niet hebben, truuk met puur draaien is gewoon de vochtigheidsgraat van je wiet.
Te droog wordt ie te massief en te nat brand je vloei om je wiet weg wat beiden onvolledige verbranding met hoestbui als gevolg heeft.

Puur roken terwijl je keel tabak gewent is is ook geen doen was me al opgevallen dus stoppen met roken was snel gedaan.

70% accijns op tabak is n bloody shame eh, als je dat jezelf kunt verkopen ga dan tabak kweken..:mrgreen:

Weed lover
31st December 2012, 14:45
Als het maar niet te sterke tabak is

colori
28th January 2013, 22:22
al een paar maanden met camel blauw bezig en dat bevalt me wel!
je proeft de kruiden ng lekker! :hpj:

Sole mio
29th January 2013, 13:01
John Player Special,de zwarte.

Cannahopper
7th February 2013, 08:17
Laatste tijd vaak Gauloises zwaar(blauw) shag.

jekweker
25th February 2013, 23:22
Bij iedereen verschilt het, maar bij mij in de wijk gebruikt iedereen Javaanse jongens gemengd met purple haze en of skunk,dat is de perfecte mengeling, Javaanse jongens Deluxe heeft de perfecte smaak dervoor.
Geloof mij ik ben een jointroker voor 7 jaar

Greetz

Medical-Spliff
25th February 2013, 23:25
after my backoperation only pure cannabis:hpj:

DJ Felix
5th March 2013, 16:11
Lucky Strike rood sinds ze geen Belgam 20 meer maken. Tigra ook al geprobeerd maar dat smaakt me iets te sterk door.

Usernamed
8th March 2013, 17:27
Tigra punt.
Nuja voor mij toch, vroeger ook belgam 20 en 21 gerookt, maar nu toch overgeschakeld naar tigra.
Is gewoon persoonlijke keus denk ik ;-)

Ikweekniet
8th March 2013, 17:32
Shag hier met 1 euro omhoog en sommige nog duurder!!
Ik ga stoppen binnenkort met die rotzooi, gewoon hele dag pure jointjes draaien :hpj: hahaha

Faraon
9th March 2013, 10:50
Bij iedereen verschilt het, maar bij mij in de wijk gebruikt iedereen Javaanse jongens gemengd met purple haze en of skunk,dat is de perfecte mengeling, Javaanse jongens Deluxe heeft de perfecte smaak dervoor.
Geloof mij ik ben een jointroker voor 7 jaar

Greetz

Wat rookte je daar voor want Delux is vergelijkbaar met Zware shag. Ik doe gewoonlijk tabak in mijn joint met mildest nicotine gehalte zoals Philip morris One, is dat vergelijkbaar met Javanse Jongens Eteng?

TheWolf
10th March 2013, 17:07
Gebruik atlijd L&M New Orleans, ervoor Belgam 20 maar vond die wat te straf, zoek naar de minste felle tabak

Faraon
11th March 2013, 14:06
Philip morris one is de mildest cigaret

BeastMode
16th May 2013, 19:27
Peter Stuyvesants gehaald, van het weekend even testen.
Die dingen roken alsof je lucht hapt, geen smaak niks! dus leek me wel lekker om de smaak van wiet mee naar voren te brengen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Voorheen altijd american spirit gebruikt

Ikaros5959
17th May 2013, 16:22
Ik vul mijn "cones" die ik kocht met pure wiet... is dit beter of slechter naar resultaat toe?
Voel er eigenlijk niks van na het roken van zo'n joint, enkel een goeie slaap.
Graag reactie van iemand die ook "puur" rookt aub.

Piep
17th May 2013, 16:24
Ik rook zelf puur want ik hoorde dat het mengen van tabak met wiet je voornamelijk stoned maakt. Beetje zonde gezien ik van de actieve high hou.

BeastMode
19th May 2013, 18:45
Ik rook zelf puur want ik hoorde dat het mengen van tabak met wiet je voornamelijk stoned maakt. Beetje zonde gezien ik van de actieve high hou.
Dit is niet waar, er zijn wietjes die je high maken (sativa's) en wietjes die je stoned maken (indica's)
Als je naar de coffeeshop gaat staat het ook gewoon op het menu wat een sativa of een indica is en als je het vraagt zullen ze je ook gewoon adviseren.

boytjee
19th May 2013, 19:18
marlborotjee en :swn:

Sole mio
19th May 2013, 19:55
Camel,al durf ik voor de grap wel eens een pakje"Mirlbiri" vragen,je ziet ze nogal kijken dan en meestal vragen ze je het nog eens te herhalen,dan zeg je weer doodserieus,"een pakje Mirlbiri aub"...Marlboro zeker? Nee Mirlbiri....Lachen.

Pelikan
19th May 2013, 20:05
Iemand bekend met Greengo?

TheWolf
19th May 2013, 23:41
Vroeger had ik ook het probleem dat ik me altijd stoned voelde, sativa/indica verschil merk ik nooit echt op. Beste manier om echt high te voelen is gewoon een weekje stoppen (ik weet dat is lang) daarna voel je altijd een echte high feeling..

Peter Stuyvesants gehaald, van het weekend even testen.
Die dingen roken alsof je lucht hapt, geen smaak niks! dus leek me wel lekker om de smaak van wiet mee naar voren te brengen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Voorheen altijd american spirit gebruikt

Is die Peter Stuyvesants een bekend soort? Verkopen ze deze overal?