Kweken op cocos algemene info
Sticky Threads
In deze topic zou ik graag de meest voorkomende cocos merken en substraten willen samenvoegen, ook om deels het cocos telen te promoten op het forum....
toppen van een plant: waarom top je een plant? je topt een plant omdat je niet genoeg hoogte hebt in je hok of tent,of je wilt meer dan 1...
Omdat het kweken op coco's me erg intresseert ben ik bezig me allerlei info te zoeken over het substraat en toepassingen en het kweken op coco's . Op...
Kweken op cocos. Een goede kweek staat of valt daarin tegen met de inzet en door dachtzaamheid van de kweker. Deze handleiding is gericht op de...
Normal Threads
Het kweken van Cannabis is een hobby waar steeds meer mensen zich mee bezig houden. Voor iedereen is het dan ook mogelijk om topresultaten te halen...
Cocos geld als meest milieuvriendelijk medium. De kokospalm is een snelgroeiende soort en zorgt voor een constante aanvoer. Cocos is een inert...
Kokos is de nieuwste bio-sensatie voor kwekers. Het is een luchtig en 100% organisch substraat dat zorgt voor een uitermate goede balans tussen het...
Door dat cocos een voedings arm medium is moet men altijd voeding en regelmatig supplementen met het gietwater meegeven, de belangrijkste zijn de A...
De zin en onzin van Coco substraat. Daar ik al enige jaren cocos gebruik en daar ook met vallen en opstaan wijzer van ben geworden (denk ik)...
Waarom hebben wij een Coco - Potgrond briket ontworpen / bedacht ? De reden zijn heel eenvoudig en simpel :: Nadat het losse materiaal in de...
Cocos wordt de laatste jaren steeds vaker gebruikt in de hobby kweekwereld. Cocos is hierbij de vervanger van het medium aarde en is in vele soorten...
De nieuwste bio-sensatie voor kwekers heet Cocos, het luchtige en 100% organische medium dat zorgt voor een maximale kwalitatieve als ook...
There are currently 1 users browsing this forum. (0 leden & 1 gasten)
Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.
Allows you to choose the data by which the thread list will be sorted.
Order threads in...
Note: when sorting by date, 'descending order' will show the newest results first.
Forum Rules