Kweekverslagen met foto's
Ben weer eens van start gegaan deze keer een ronde voor mij geheel nieuw op jawel cocos. We gaan deze ronde weer eens met de voeding werken van...
yooooo growers, Hoe isset? ik heb drie plantjes skunk#1 van de sensi seeds maar ik vind ze een beetje kaal.(foto's!!) ze staan sinds 04-11 en heb...
Beste medegenieters, kwekers, forumkijkers en al het andere.... Bij deze wil ik U voorstellen aan een nieuwe kweek. Deze kweek hebben we zaden...
Bij deze mijn eerste kweek. Ik mocht zelf de koelkast opentrekken en een keuze maken. Mijn keuze viel op de H.O.G. van Exclusive seeds. Zaadjes...
Woordje uitleg van het soortje. De Shiva Shanti® is een drieweghybride die voornamelijk bestaat uit een Afghaanse soort, die om zijn typische...
Yeups........ Zijn we weer........... Wat hebben we allemaal weer, nou zal ik dat eens vertellen. We hebben een nieuwe tent met een mooie...
Jow kwekers en blowers het is tijd om een nieuwe kweek op te starten . De setup is hetzelfde behalve dat de 6 x 11 liter potten veranderen in 25 x 4...
Hallo. Vorige week heb ik 1zaadje ontkiemen gelegd, eens dat hij mooi ontkiemt was heb ik hem in coco gezet. Die kwam er flink door onder tl buis....
Hierbij even 2 pics van de huidige stand van zaken, de strain is een 1ste generatie kruising tussen de Jack Herer en een onbekende strain die ik...
Zo, de eerste stekjes voor de nieuwe ronde zijn geselecteerd, we gaan beginnen met 12 stuks onder 400w waarna er na enkele weken nog 3 af gaan vallen...
hallo bijdeze wil ik ook een verslag maken . op/aanmerkingen WELKOM!!!! nadat ik van de buurman had vernomen dat zijn planten naar 3 weken...
LSD van Barneys Farm: Smaak: Een zachte notensmaak met een zoete geur Afkomst: Kruising van Skunk en de potende Mazar Effect: Trip...
Nieuw kweekje op cocos. Staan in 4 liter potten op cocos van atami, hebben al 1x water met wortelstimulater meegekregen, zijn ze een weekje zoet...
Jooow growers en blowers . Dit is dus mijn eerste kweek op cocos dus tips zijn zeker welkom . Ben vandaag begonnen met mijn zaden te ontkiemen tussen...
De volgende kweek is van start gegaan 8-) , deze keer heb ik gekozen voor NL X White Widow onstaan uit de zaadbank van growshop Alien. ...
Ontkiemd en direct op 12/12 geplaatst. http://www.mijnalbum.nl/Foto-QNIFLZLC.jpg Grtz
En nu we plaats krijgen gaan we verder,We moeten zorgen dat we binnen dikke twee maanden ons vers rokertje hebben ;) Alvast de oude plant Medusa in...
Daar gaan we, Een kruising tussen snow white en silver pearl maar omgedoopt door smokey met de naar smaak zijnde naam White pearl. Klinkt allezins...
Hey, mijn zaadjes zijn na een drietal dagen uitgekomen, van de tien zaadjes die ik geplant heb zijn er negen hun kopje komen boven steken. Na een...
Er zijn 1 bezoekers in dit forum. (0 leden & 1 gasten)
Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.
Allows you to choose the data by which the thread list will be sorted.
Sorteer Topics...
Note: when sorting by date, 'descending order' will show the newest results first.
Forum Regels