Vragen cocos kweken
mijn vraag maak ik mijn voeding goed klaar, eerst a voeding dan b voeding dan stel ik mijn ec goed en daarna mijn ph en dan evt stimulatoren...
Kan iemand mij vertellen hoe ik op slabs kan kweken heb altijd op aarde gedaan nu maar eens proberen op slabs Wat voor soort voeding etc etc Met...
nu het volgende ik geef mijn planten water met een ec van 1.9 (is alleen a en b voeding) dan komt er nog enzymen bij en canna boost dat gemeten is...
vraagje ik kweek op cocos kan ik mijn drainwater(wat onder uit de pot loopt) ook weer hergebruiken voor mijn plantjes???? of zitten daat juist...
mijn vraag ik kweek op cocos potten van 7l als ik water geef dan trekken ze daar meestal 2 a 3 dagen op voor dat ze op nieuw water krijgen het...
Hallo voor mijn volgende kweek zou ik graag gebruik maken van een blumat systeem . Kan je die dingen ook gebruiken op coco's :? ? Grtzzz
Hallo mijn plantjes zijn vandaag allemaal boven gekomen . Vanaf wanneer zou ik mogen beginnen met een lichte voeding te geven aan mijn plantjes ? En...
ik heb een vraag dit is mijn eerste .... op cocos in potten van 6l maar wat ik niet begrijp is dat op de voedingsflessen van canna coco staat dat...
Heb een vraagje voor de ervaren cocos kwekers, mag je ook bv 20 of 30 liter potten gebruiken als je wenst te telen in cocos? En welke voedingen zijn...
Ik heb een kamertje van 2,8 bij 1,7 bij 2. Ik gebruik 2 lampen van 600watt, ik wilde er meer gebruiken, helaas wordt het hierdoor even iets te warm....
hallo growers, ik kweek voor de eerste keer op cocos, maar wat me opvalt is dat de drain van de potten zo hoog is van EC. 4.3! Heb met EC 1.1 en...
Hallo allemaal, Ik heb een vraag aan jullie met betrekking op cocos en cocosslabs. Stel een PP plant, op pot van 11 liter, wordt bij oogst 1...
jeep vraag mij af waarom je specifiek voeding voor coco's moet gebruiken en waarom je de voeding voor aarde kweek niet kan gebruiken op coco's ? Zit...
Ik heb hier op het forum over de voordelen van coco's gelezen. Alleen op coco's kweken is net iets teveel voor mij als nieuweling, want ik wil nog...
Er zijn 1 bezoekers in dit forum. (0 leden & 1 gasten)
Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.
Allows you to choose the data by which the thread list will be sorted.
Sorteer Topics...
Note: when sorting by date, 'descending order' will show the newest results first.
Forum Regels