Micro Kweekruimte
Sticky Threads
Bij een (micro) kweekkast heb je ook 'n vorm van ventilatie nodig. Men doet dit meestal door middel van PC Fans. Dit zijn kleine ventilators die...
Voor een micro binnen kweek, kun je het beste een kast maken. Vooraf te bedenken: - Het aantal van de planten, die je er uiteindelijk in wilt...
-> Deze is overigens ook al in de vragen over binnen kweek gepost <- Wanneer onze lieve plantjes in de bloei zullen schieten, zullen ze een (soms)...
Normal Threads
Hallo allemaal. Ben hier nog niet zo lang maar toch lang genoeg om met het microkweekvirus besmet te worden. Hierbij een klein overzicht van de bouw...
Hé Beste Micro-growers en growerinnen:D Laatst zag ik een Thread waarin iemand een wijnkistje in een kweekbox wilde veranderen, ''helaas'' is dit...
Hey, Nu ik van vakantie terug ben wilde ik eens beginnen aan mij kweek hok hiervoor heb ik een bigtower gekozen aangezien dit mij het...
Lang leven van de kingsize platte tv's. Door er een aan te schaffen hield ik een tv-kast over. En omdat hij niet echt mooi is en in de weg staat ben...
Hallo mede-stoners, Ik weet dat een fancontroller best prijzig kan zijn, en vaak worden er PC-ventilatoren in microkweek gebruikt. Nu vond ik dit...
hallo beste growers dit is mijn plan waar ik volgende week mee aan de slag ga nu vraag ik aan jullie wat ik hieraan nog zou kunnen...
:-D Mijn kastje is bijna af! Eigenlijk moet alleen de (magneet) sluiting voor het laatje nog geplaatst worden, maar ik heb geen goede schroefjes....
Hallo iedereen! Ik heb me deze week bezig gehouden met het maken van m'n eerste kweekruimte. Afmetingen van de ruimte zijn 100 breed x 61 diep x...
ik ga binnekort zaadjes kopen http://www.amsterdammarijuanaseeds.com/product_info.php?id=n1365394822102864098210351¤cy=49&product_id=22 en...
Zouden deze deftig werken om onder te gaan kweken? ze veranderen wel van kleur, ze liggen hier toch maar op zolder :p alle informatie is welkom =D
Mijn Balkonkweek 2009 smaakt naar meer! Ik zal niet de eerste zijn die het niet kan laten verder te willen met groeien :lol: Het plan: Kast...
Beste Mensen! Alvast bedankt voor het kijken hierzo bij mijn eerste kast! Admin, het andere topic mag verwijdert worden Klikkert], ik bouw het...
Yo, hier een fototje van het hok dat ik aan het bouwen ben: http://jointjedraaien.nl/wietforum/attachment.php?attachmentid=3891&stc=1&d=1231704363...
Heb een klein vraagje. Heb in mijn hokje van 60x60x120 een 250watt hps hangen alleen wordt het hier 50C+ nu ben ik aan het kijken voor een...
Hoi Ik liet mezelf even gaan en opeens kwam ik op het idee om te kweken met led licht :K: Natuurlijk ben ik daar niet de eerste in...helaas had...
Omdat er geen mooie en duidelijke topic's zijn over hoe je een Pc fan kan aansluiten ga ik hier mee aan de stoei! Benodigheden: Telfoon adapter...
Mede kwekers! Na advies te hebben in gewonnen heb ik besloten om binnen te gaan kweken. Omdat ik niet in een oerwoud wil douchen, heb ik een...
Hallo! Ik heb een beetje electronisch vraagje. :roll: Ik heb namelijk een badkamerventilator (220V/28W) gekocht , met als idee dat ik deze voor...
ik zou graag in een gwn bestaand kastje beginnen met de kweken van max 2 plantjes, nu vraag ik me af is dit nog mogelijk of gwn te klein,? de...
Beste mensen Ik zit hier al een ruime tijd en heb al veel info mijn eerste kweek is door omstandigheden op zijn laats moeten beeindigen ivm prive...
There are currently 3 users browsing this forum. (0 leden & 3 gasten)
Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.
Allows you to choose the data by which the thread list will be sorted.
Order threads in...
Note: when sorting by date, 'descending order' will show the newest results first.
Forum Rules