Ziekten en aantastingen in de wietplant. Meeldauw, Toprot, Schimmel etc
Sticky Threads
Melk tegen meeldauw. Een kleine drie jaar geleden ontdekten onderzoekers uit Zuid-Amerika een alternatief voor de preventie van echte meeldauw....
Schimmelziekten - Meeldauw - Schimmel, meeldauw tot toprot - Hoe toprot herkennen - Natrot - Mozaiekvirus Schimmelziekten Algemeen ...
Om jullie heel eerlijk te zeggen,ben ik behoorlijk geschrokken van wat voor chemische middelen door groothandels en shops aan jullie geadviseerd...
Normal Threads
de titel zegt het al, ik zit net in de 3 week bloei Ik gebruik een 600wt en een 400wt naast elkaar ik heb et spint achter de rug, en dit speelt...
goededag iedereen ik ben een beginner ingeval van wiet kweken, dus heb nog veel te leren ik zie hier op forum wel mensen met zelfde...
Hoe is het mogelijk dat de potgrond gaat schimmelen? De lucht vochtigheid is niet te hoog,eerder te laag!En we geven om de twee a drie dagen water...
Meeldauw is de algemene benaming voor bepaalde schimmelaantastingen van planten, waarbij zich op diverse plantendelen een wit of grijs schimmelpluis...
Het ergste wat een (buiten)kweker kan meemaken is dat bij aanvang van de bloei of later in de bloei botrytus optreedt: met rigoureus de aangetaste...
Herkenning van tmv: Op de jongste blaadjes vindt je kringvormige geelgroene vlekjes, kringvormige figuren en slingerende lijnen. Op de oudere...
Hoy peeps, Ik was al een hele tijd aan het zoeken naar de oorzaak van mijn problemen en volgens mij heeft fief me eindelijk in de goeie richting...
Ook planten krijgen koorts. En dat is te meten, zo melden biotechnologen van de Universiteit Gent in Nature Biotechnology (augustus 1999). Samen met...
Goedenavond Ik heb een belangrijke vraag wat is dit Ik zat zelf te denken aan meeldauw Mvg R0546
Schimmelziekten Algemeen Pythium (Stamrot wortelrot) http://jointjedraaien.nl/wietforum/picture.php?albumid=24&pictureid=243...
Ik heb last gehad van Wantsen, dit met Bayer Garden opgelost(Heb heel het forum al uitgepluisd) maar het rare is als ik in het begin last had van die...
hoi, m'n buitendames hebben een probleem: schimmel op de stam. hierbij de pics 8600 8603 8604
Mijn jackberry*blue kronic staat nu 6 weken in bloei. tot mijn verbazing zijn alle toppen donkerpaars geworden binnen een kleine week. De plant ziet...
Heeejj , Ik heb een raar plekje gevonden in 1 oxel van mijn plant. De tak die er aan zit + bladeren zien er nog goed uit niet geel niet raar of...
goede dag luitjes sinds een dag of drie merk ik dat mijn planten wat raar gaan doen de bladeren worden op de punten bruin/ORANJE en de haren op de...
High , Ik krijg wat last van toprot, mn planten staan in een kleine kas... Ze staan al 6 weken in bloei, en het weer word er de komende week niet...
Schimmels doen het vooral goed in vochtige omstandigheden, liefst zonder al te veel circulerende lucht. In deze omstandigheden zoeken de altijd in de...
Laatste paar dagen zijn er op verschillende bladeren witte plekken ontstaan, kan iemand mij een diagnose en remedie geven? thx :) Sorry voor de...
kijk ff wat is er aan de hand help en de blader worden bruin
Wil graag iets weten over buitenplanten. K heb nu 5 PP's in de volle grond staan en ze zijn bijna 1.80m hoog geworden met best wel veel uitsteksels,...
Er zijn 1 bezoekers in dit forum. (0 leden & 1 gasten)
Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.
Allows you to choose the data by which the thread list will be sorted.
Sorteer Topics...
Note: when sorting by date, 'descending order' will show the newest results first.
Forum Regels