Ziekten en aantastingen in de wietplant. Meeldauw, Toprot, Schimmel etc
Sticky Threads
Melk tegen meeldauw. Een kleine drie jaar geleden ontdekten onderzoekers uit Zuid-Amerika een alternatief voor de preventie van echte meeldauw....
Schimmelziekten - Meeldauw - Schimmel, meeldauw tot toprot - Hoe toprot herkennen - Natrot - Mozaiekvirus Schimmelziekten Algemeen ...
Om jullie heel eerlijk te zeggen,ben ik behoorlijk geschrokken van wat voor chemische middelen door groothandels en shops aan jullie geadviseerd...
Normal Threads
de titel zegt het al, ik zit net in de 3 week bloei Ik gebruik een 600wt en een 400wt naast elkaar ik heb et spint achter de rug, en dit speelt...
goededag iedereen ik ben een beginner ingeval van wiet kweken, dus heb nog veel te leren ik zie hier op forum wel mensen met zelfde...
Hoe is het mogelijk dat de potgrond gaat schimmelen? De lucht vochtigheid is niet te hoog,eerder te laag!En we geven om de twee a drie dagen water...
Meeldauw is de algemene benaming voor bepaalde schimmelaantastingen van planten, waarbij zich op diverse plantendelen een wit of grijs schimmelpluis...
Het ergste wat een (buiten)kweker kan meemaken is dat bij aanvang van de bloei of later in de bloei botrytus optreedt: met rigoureus de aangetaste...
Herkenning van tmv: Op de jongste blaadjes vindt je kringvormige geelgroene vlekjes, kringvormige figuren en slingerende lijnen. Op de oudere...
Hoy peeps, Ik was al een hele tijd aan het zoeken naar de oorzaak van mijn problemen en volgens mij heeft fief me eindelijk in de goeie richting...
Ook planten krijgen koorts. En dat is te meten, zo melden biotechnologen van de Universiteit Gent in Nature Biotechnology (augustus 1999). Samen met...
Goedenavond Ik heb een belangrijke vraag wat is dit Ik zat zelf te denken aan meeldauw Mvg R0546
Schimmelziekten Algemeen Pythium (Stamrot wortelrot) http://jointjedraaien.nl/wietforum/picture.php?albumid=24&pictureid=243...