Alle kweekverslagen van 2009
Vorig jaar heb ik een balkonkweek gehad, mijn eerste kweek. Misschien is het leuk om het te delen, en hiermee mezelf voor te stellen. Ik heb...
Deze foto's onlangs van iemands camera gekregen met de planten van mij en men zus en smijt ze er ook nog maar eens bij:...
Het begon allemaal toen ik een berichtje kreeg via youtube, met de vraag of ik wat zaad uit wilde proberen. Ik had keus tussen smakelijk klinkende...
Oke ik beken Door het lezen hier is het gaan kriebelen en ja hoor ik heb 5 zaadjes weg gezet en ze zijn al ontkiemd en staan al buiten in potjes....
......stekkies stekkies kaatje heeft weer stekkies ...... ze staan nu onder het aqarium ...lekker boeient he !!!!nah wij vnden van wel ...en volgend...
hej!, ik had een kweekverslag op wiet-zaden forum gezet, maar daar is het toch vrij rustig. Aangezien het mijn eerste kweek is, en tips van harte...
Na het zien van een kweek vorig jaar, zelf ook eentje opgestart m.b.v. mijn kameraad. Hij heeft de zaadjes voorgekiemt en gepot, ineens stonden ze...
Hoi hoi, Dit is m'n tweede kweek ooit. Jaren geleden heb ik eens tien shiva zaadjes gekocht, waar er 2 van zijn overgebleven (de rest allemaal...
Yo, Dit is het vervolg van mijn micro kweek ( voorgroei) 3ppp en 2 lw's -Van de purepowerplanten spijtig genoeg geen foto's voorlopig^^ die...
Hallo, Voor de lol heb ik stekjes gekocht kijken of ik het ook kan gaat volgens mij de goede kant op. Ik heb 2 in de volle grond staan en 2 in...
Het is bij mij de eerste keer dat ik kweek en daarom dacht ik laat ik maar een kweekverslag maken zodat de "kenners" dit wat kunnen opvolgen en mij...
High stoners, EenVriend van me had twee zaadjes bij me achter gelaten die hij in zijn wiet gevonden had, deze heb ik voor de gein in de pot...
white widow week 5 bloei white widow week 5 bloei, voeding hypro,, ec 1,6 ,ph 5,8
Ja ja bijna weer Januari. Ben al druk aan het denken voor mijn nieuwe buiten kweek komend jaar 1 Dit jaar worden het vrouwelijke zaden:-D 2 Ik...
Jaja, terwijl mijn kempzaadjesprojectje nog loopt is de kweekkoorts zodaning toegeslagen dat ik toch nog wel wat wilde kweken waar straks (hopelijk)...
Aquarius guerilla 2009 Best mensen, Ik heb veel het een andere gelezen over het kweken buiten maar er is weinig bekend qua mix en...
yo, Ongeveer 3 weken geleden, 2 pw vruchtjes in de kiem gelegd, gisteren even een soort van kooi omheen gebouwd, omdat de vogels weer niet v/d...
beste mensen, hier mijn eerste kweek verslag. ik heb 6planten staan alleen weet ik niet wat voor soorten het zijn. het zijn wel allemaal...
Zo, na die lange winter is het dan toch eindelijk tijd om met m'n kweekje te beginnen. Afgelopen vrijdag heb ik 3 Purple Widow zaadjes van De Sjamaan...
Hallo'kes iedereen ik ben nu de eerste maal bezig met low budget wiet kweken voor eigen gebruik. heb 4 planten staan, eentje is nog met moeite...
Er zijn 1 bezoekers in dit forum. (0 leden & 1 gasten)
Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.
Allows you to choose the data by which the thread list will be sorted.
Sorteer Topics...
Note: when sorting by date, 'descending order' will show the newest results first.
Forum Regels