Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweker 2e kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweker 2e kweek

    Korting op 420shop
    Beste liefhebbers,
    Bij deze gaat de 2e topic van start.
    Deze gaat over 2 plantjes:
    1: Jack Diesel (greenlabel seeds)
    2: Neville's haze (greenhouse maar eigen stek)
    deze komen allebij hier uit: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...lag-t6603.html

    De reden daarvan is dat de neville's haze een lange bloeiperiode heeft!! en de Jack Diesel er om bekend staat een korte groei periode te hebben en bij voorkeur ook geplaats kan worden onder 12/12 wat bij deze bijna het geval is.

    Dus ze staan meteen in de bloei.
    Ik heb wederom een blad om alle ontwikkelingen te volgen (opschrijven)
    De kleintjes staat vandaag 3 dagen onder de lamp en vermaken zich prima dus.





    deze staan in batmix in 18 liter potten, eerste 2 dagen voeding (minimaal) en de rest water....
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    #2
    Re: kweker 2e kweek

    ziet er goed uit. laat ze groeien

    grtjs olivier

    Comment


      #3
      Re: kweker 2e kweek

      zo dat ziet er lekker uit. Mooie donkere kleur...
      Dit word het volgen waard

      Comment


        #4
        Re: kweker 2e kweek

        Ik ben benieuwd, wordt dit ook weer een Micro kweek? (Zo ja dan verplaats ik hem eventjes )
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: kweker 2e kweek

          Jij weet ook niet van ophouden heh, heb je de ene kweek nog niet klaar ben je alweer met een nieuwe bezig
          Dikke productie daar ahhahah
          W8 maar ik haal je nog wel in

          Nice gewortelde stekken btw

          Greetz

          Comment


            #6
            Re: kweker 2e kweek

            heey kweker zet em op

            je vindt dat wel leuk he die nevilles
            is je 2e kweek met 'n haze soort maar is goed ik heb nevilles zelf nog niet gerookt maar ik hoor van alle kanten dat die een zalig rokertje is

            veel suc6

            Comment


              #7
              Re: kweker 2e kweek

              @weedy: nee is GEEN microkweek....
              @psycho: na 26-10 spreken we eens af he....lol.....
              @devils: ik baal van die neville's echt waar K.. plant!!!!! idd een lekkere roker (zeggen ze toch de mensen die em al hebben gerookt) maar m'n voorkeur gaat naar de kleine strawberry's.........
              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

              Comment


                #8
                Re: kweker 2e kweek

                waarom kweker kan je beter toelichten ????

                ik moet nu nog 14 weken bloei

                Comment


                  #9
                  Re: kweker 2e kweek

                  begin ziet er goed uit succes

                  ikzelf begin de komende weken ook voor de eerste keer
                  met iets eenvoudigs of zo
                  feminized autoflowering
                  morgen ff beginnen met kast schroeven
                  begin met 2*1.2*2 kast te maken
                  maar 1e kweek is met een 600W en slechts de helft van de kast gevuld
                  later als goed gaat 2e 600W erbij.

                  misschien post ik kweek resultaten ook later

                  Comment


                    #10
                    Re: kweker 2e kweek

                    @ikke44: tips nodig PM me maar...of psycho..........
                    @devils: K..plant: waarom, moeten veels te lang staan man....is gewoon niet normaal. 14 weken minimaal doet psycho 2 kweken........kan het niet hebben.....maar een geweldige mooie plant moet ik wel zeggen.....deze is de laatste..........van neville's dan daarna andere soort...
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                    Comment


                      #11
                      Re: kweker 2e kweek

                      hahahaha, ik bespeur daar een lichte frustratie

                      14 weken bloei betekend ook een langere periode van topvorming=meer opbrengs, Keep your head up mate

                      Comment


                        #12
                        Re: kweker 2e kweek

                        jah ik ben nu sinds 2 dagen aan het bloeien in mijn tent maar aangezien die nevilles zo lang duurde heb ik slim nagedacht hahaha heb ik de helf van de tent gebruikt maar voor de nevilles
                        ik hoor je denken maar een halve tent jah
                        ik heb op de andere left 2 stekken staan die nu 2 weken voorgroei hebben gehad dat is toch wel ruim voldoende om ongeveer op de helft van de bloei tijd van de nevilles een lekker indicatje klaar te hebben en tegen de tijd dat de nevilles echt helemaal klaar is heb ik +- gelijk met de neviles mijn 2e indicatje (stekje) klaar dus heb ik toch ook 2 kweken gedaan kweker alleen gaat de sativa uit zaad en de indica uit stek

                        en wat ik ook kan zeggen is dat de stekjes zodanig gegroeid zijn dat ze wel een redelijke opbrengst zullen geven dat ik het wel red tot m'n hazeje klaar is

                        mvg dh

                        Comment


                          #13
                          Re: kweker 2e kweek

                          Weet je wat het probleem is: Kweker rookt zelf niet, die zit dus niet elke dag voor zijn tent te kwijlen voor een lkkr rokertje. Als wij naar de schatjes kijken zien we iets lekkers, iets heeeel lkkrs. Terwijl Kweker $$$ ziet. Op zich niks mis mee. Vandaar dat Dhr Kweker het geduld kan opbrengen en wij niet

                          Greetz

                          Comment


                            #14
                            Re: kweker 2e kweek

                            Vertel ons is wat over je opstelling, ga je dit maal onder HPS kweken?
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #15
                              Re: kweker 2e kweek

                              @devils: zie kweekverslag 1 en 2 zie andere verslagen en kom tot een conclusie dat ik meerdere soorten heb die eerder aflopen.....zie vervolgens ook deze topic...staan tussen de rest dus d.w.z. dat ik nogmaals meerdere soorten heb....waaronder ook een jack diesel....die 9 weken moet....dus alles uitgerekend zou deze op dezelfde tijd klaar zijn als de 1ste neville's en dan zie mijn KLOONVERSLAG....staan er nog netjes 4 te wachten dus deze week gaan de strawberry's er uit...daarna een silver en een hawaiian...dan nog een silver of arjan's haze en dan uiteinedelijk de nu nieuwe jack diesel en in tussentijd zijn de 4 wachtende misschien op dezlefde tijd klaar als de jonge neville's dus komt helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllll.........goed.. ....hahahha kan nog effe voorruit.........

                              @weedy: deze 2 jonkjes staan tussen de groetere soortgenoten.....dus de opstelling blijft hetzelfde 600 watter alleen hangt dez enu vrij hoog tegenover deze 2 dametjes...... maar dat komt goed want ze gaan omhoog d.m.v. omgedraaide bakken zeg maar ........

                              @psycho........ hoop dat ie volgende week maandag komt (nu niet maar de week erop) dus moet je dan nog 2 weken wachten.........en intussen heb ik al zoveel nieuws ontdekt dat jij niets meer kan verzinnen zo dat je me niet van mijn troontje krijgt whahhahaha............. lol............
                              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X