Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Licht cyclus tijdens de bloei verlengen
Collapse
X
-
Verlichting: Licht cyclus tijdens de bloei verlengen
Last edited by Jointjedraaien; 13 May 2010, 01:56.Tags: Geen
-
Re: Licht cyclus tijdens de bloei verlengen
Dit is wel heel interessant monty!
deze info gekoppeld aan de LED technologie, en dan de golflengtemix kunnen aanpassen per groei/bloeistadium. goeie initiatieven hier, ik kijk meeSociety is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
-
jop jop...had er al eens van gehoord maar das echt de max he!!! Zelf had ik al eens bloeiende greenhouse haze stekken onder 24 uurs belichting. Dat bloeihormoon is volgens mij een ballonnetje die hier en daar nog eens doorprikt zou kunnen worden in de toekomst. Persoonlijk denk ik dat niet iedere strain dit aan zal kunnen (kortbloeiende indica's enzo) en zou ik opteren voor genen met oorsprong rond de evenaar.
Laat iets weten als je eraan begint montyman, want dan hou ik je uiteraard nauwlettend in het oog!
Grtz $iRsigpic
Comment
-
Strekken gaan ze zeker niet. En plant maakt tijdens het donker langere cellen aan dan int licht. Als verder het lichtspectrum en het aantar par in orde is zal ze zeker niet gaan strekken. Overigens is de groei er in de bloei ver uit. dus zou niet weten wat daar aan moet strekken.
GrtzLast edited by monty; 4 February 2010, 12:30.
Comment
-
2 dingen lijken me in elk geval zonneklaar :
- dit is een vorm van lichtstress, verlenging van daglichtprocessen zal weerslag hebben op de voedingsstiuatie, en monty is de uitgesproken kweker om dat in de gaten te houden
- monty's plantjes gaan ook wel zoveel stress krijgen dat een burn-out gaat volgen, of moet ik zeggen "burn up"?Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Bij Mijn Huidige run gaan we vanaf nu twee weken het 21:36 - 12 schema draaien.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 Zondag :00 x x x x x x x x x x x x x x x x x x maandag x x :36 :36 x x x x x x x x x Dinsdag x x x x x x x x x x x x :12 Woensdag :12 x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x :48 Donderdag :48 x x x x x x x x x x x x x x Vrijdag x x x x x x x :24 :24 x x x x Zaterdag x x x x x x x x x x x x x x x x x :00 Zondag :00 x x x x x x x x x x x x x x x x x x Maandag x x :36 :36 x x x x x x x x x Dinsdag x x x x x x x x x x x x :12 Woensdag :12 x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x :48 Donderdag :48 x x x x x x x x x x x x x x Vrijdag x x x x x x x :24 :24 x x x x Zaterdag x x x x x x x x x x x x x x x x x :00 Zondag :00 x x x x x x x x x x x x x x x x x x Maandag x x :36 x x x x x Dinsdag x x x x x x x x x x x x
Comment
Comment