Djeah leuk zon lampie :p ben benieuwd naar de Luchttt van de dames :p anders toch maar filtertje fabriceren ^^
Smoke it!
Leuk toch zon 150W lampje. Ga je volgen DODT!
Good luck & grtz $iR
Djeah leuk zon lampie :p ben benieuwd naar de Luchttt van de dames :p anders toch maar filtertje fabriceren ^^
Smoke it!
Update
Inmiddels is het 27 dagen geleden dat de dames de sproudpads ingegaan zijnsinds 2 dagen staan ze in de bloei ^^
Ik ga de volgende ronde een scrog frame gebruiken. Dit wordt de eerste keer en ik laat de planten lekker de hoogte ingaan. Ik heb ze niet getopt. twijfel of ik dit nog ga doen. Ik ga de laatste weken vd bloei zowiezo fimmen zodat de onderliggende toppen meer licht krijgen.
Inmiddels heb ik de temperatuur in de kast een stuk beter onder controle. min/max temp ligt niet gek ver uit elkaar meer
Foto-3PR3RMBE..jpg
Smoke it!
Het zien er al leuke plantjes uit..
mooi compacte plantjes uit =D
nix verbrand, geen ziektes tezien enz.
Proficiat
Je zou ze is close up moeten zien. alles ziet er prima uit. mooie nerven. goede dikke groene steel. heel brede 7 vingerige bladeren direct na de lobblaadjes. deze vangen veel licht op wat de plant zeker goed uit komt![]()
geniet maar van je mooie plantjes
veel foto's nemen enzo :p
Hee dordt,
ik lees heel erg uitvergroot dat het iets van 20 graden is kan dat??
Zie dat je de temp en de lv constant heb gekregen. wat zijn precies die waardes dan???? Maak mij is jallours/jalloers/jaloers (hoe the fuck schrijf j dat)
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de smaak, of het een beetje lijkt op de shop
denk dat we niet ver na elkaar klaar zijn met deze kweek.
Groeten michel
Laatst gewijzigd door michel1984; 14th March 2010 om 20:26
Ik zou wel niet meer fimmen in de bloei mocht ik jou zijn
Toppen en shit moet in de groei gedaan worden
Acid, the drug that changed our world.
Als ik de fotootjes bekijk denk ik dat mijn plantjes ongeveer even groot zijn. als je ze 'de hoogte in wilt laten gaan' zou je dan niet nog even doorgroeien? het is voor mij de eerste keer dus ik zit zelf te twijfelen of ik al kan gaan bloeien.
in ieder geval succes!
nono
@ NONO
De bb's krijgen over een weekje of 2 een flinke bloeispurtdan gaat de hoofdtop de 'hoogte' in. Omdat ik toch met beperkte maten zit heb ik niet heeeeeel veel voorgroei gegeven. Het plan was eerst om te gaan scroggen maar dit komt de volgende ronde wel. dit is de eerste 'kastkweek' dus ik kijk het gewoon aan hoe het gaat zo
![]()
Ziet er lekker uit! Keep it up!
Only dead fish follow the stream
Tietveureenfoto'ke
Foto-6ZWI377H..jpgFoto-X6NAYR67..jpgFoto-ZTWTQZAL..jpgFoto-8UBCXXZI..jpgFoto-FIDCSQMN..jpgFoto-DFNPYRXR..jpg
Foto-AIOYQ8EV..jpgFoto-UN7TWLBP..jpgFoto-UN7TWLBP..jpg
De rechter BB blijft nog erg compact bij de hoofdtop. de 1e BB is duidelijk een stukje verder in de groei.
Inmiddels is het 34 dagen geleden dat de zaden de sprouds in gegaan zijnen de dames staan nu 9 dagen in de bloei.
In ben nu aan het spoelen (planten hebben 1.5week groeibijvoeding gehad) waneer de toppen beginnen te komen ga ik beginnen met de bloeibijvoeding.
Smoke it!
Ziet er goed uit, ga zo door!
Bodahir
wat zien die er super uit ^^
Mooi he dordt man, lekker hobby en toch leuke planten met grote toppen kweken.
Check mn super lemon haze van greenhouse onder 250W... yea baby
Grtz $iR
mooi dordt...nu begint het pas leuk te worden
Grtz $iR
Mwah ik moet zeggen dat het hele proces van het bouwen ook niet verkeerd waszometeen komt het buitenkweekje er alweer aan! whohoooo
Smoke it
petit update
Foto-B3PBBULY..jpgFoto-FEBQWIFR..jpg
Foto-PD8PMHSK..jpgFoto-SRAZ7TL3..jpg
Smoke it!