High iedereen,
Ik ben nieuw op dit forum en ik heb een prachtig idee. Omdat ik niet zo bekend ben met het binnenkweek, maar wel met buitenkweek. Ga ik toch eens van standpunt veranderen..
Ik heb een oude server aangekocht + extra 2 ventilatoren met afmetingen 60h x 20b x 40l.
hierin zou ik graag 2 plantjes willen inzetten, namelijk white widow en silver super haze. natuurlijk zijn de lampen een investering, dus had ik het idee om led verlichting en spaarlampen te gebruiken. hierzo de specificaties van mijn aangekochte verlichting.
2 x philips par 38 (input 23 watt output 150 watt) totaal 2500 lumen
2 x philips color 'rood & blauw' (input 1 watt output ??) lumen ??
1 x UFO growlight '80% rood & 20% blauw ( input 50 wat output ??) lumen 2000
Het komt er op neer dat ik een totaal verbruik heb van 115 watt met de 4 vantilatoren.
Natuurlijk zal ik de wanden van de server afbakenen met met zilveren isolatie.
Denken jullie dat dit gaat werken? Tips zijn altijd welkom.. ---> zaterdag avond post ik de foto's.
We gaan dan aan het heuse project werken
Groentje1..
Ik ben nieuw op dit forum en ik heb een prachtig idee. Omdat ik niet zo bekend ben met het binnenkweek, maar wel met buitenkweek. Ga ik toch eens van standpunt veranderen..
Ik heb een oude server aangekocht + extra 2 ventilatoren met afmetingen 60h x 20b x 40l.
hierin zou ik graag 2 plantjes willen inzetten, namelijk white widow en silver super haze. natuurlijk zijn de lampen een investering, dus had ik het idee om led verlichting en spaarlampen te gebruiken. hierzo de specificaties van mijn aangekochte verlichting.
2 x philips par 38 (input 23 watt output 150 watt) totaal 2500 lumen
2 x philips color 'rood & blauw' (input 1 watt output ??) lumen ??
1 x UFO growlight '80% rood & 20% blauw ( input 50 wat output ??) lumen 2000
Het komt er op neer dat ik een totaal verbruik heb van 115 watt met de 4 vantilatoren.
Natuurlijk zal ik de wanden van de server afbakenen met met zilveren isolatie.
Denken jullie dat dit gaat werken? Tips zijn altijd welkom.. ---> zaterdag avond post ik de foto's.
We gaan dan aan het heuse project werken
Groentje1..
Comment