buitenkweek 2010

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • barts
    Son of the Bong
    • Oct 2009
    • 409

    #16
    Re: buitenkweek 2010

    Nog geen 10min. geleden post binnen gehad van Angel777 de auto blue berry's
    Heb ze gelijk in een eierdopje gedaan om te laten ontkiemen Nu maar hopen dat
    ze snel beginnen komen.

    Attached Files

    Comment

    • sjorskunk
      Retired
      • Apr 2010
      • 53

      #17
      Re: buitenkweek 2010

      veel succes, je plantjes staan er gezond bij!

      Comment

      • register
        Advanced Stoner
        • Mar 2010
        • 74

        #18
        Re: buitenkweek 2010

        veel succes met je plantjes, ik kan geen buitenzetten, mijn gebuur zou het alleen al leuk vinden om mij er bij te lappen.
        ik kan er nogthans zetten tussen 2 muurkes maar daar komt totaal geen zon en daar begin ik dus niet aan ook.

        Comment

        • grasper
          Retired
          • Mar 2010
          • 79

          #19
          Re: buitenkweek 2010

          Ziet er goed uit, ga je ze in potten buiten zetten of lekker in de volle grond?
          nou hopen dat de bleu berry's lekker ontkiemen.

          Ik ga je volgen!!

          GRASper

          Comment

          • barts
            Son of the Bong
            • Oct 2009
            • 409

            #20
            Re: buitenkweek 2010

            Oorspronkelijk geplaatst door grasper
            Ziet er goed uit, ga je ze in potten buiten zetten of lekker in de volle grond?
            nou hopen dat de bleu berry's lekker ontkiemen.

            Ik ga je volgen!!

            GRASper
            Ze gaan in potten, dit jaar is de volle grond geen optie omdat de tuin op de schok gaat

            Comment

            • angel777
              Cronic Grower
              • Mar 2010
              • 3409

              #21
              Re: buitenkweek 2010

              hee barts

              wel iedere dag 'n fototje van de vooruitgang van dat drie-bladerig babytje
              ziet er schattig uit
              dat er 3 x zoveel toppen aan mogen komen
              ik blijf meespieken

              grtz angel777
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment

              • barts
                Son of the Bong
                • Oct 2009
                • 409

                #22
                Re: buitenkweek 2010

                Oorspronkelijk geplaatst door angel777
                hee barts

                wel iedere dag 'n fototje van de vooruitgang van dat drie-bladerig babytje
                ziet er schattig uit
                dat er 3 x zoveel toppen aan mogen komen
                ik blijf meespieken

                grtz angel777
                Ongekende kiemkracht Angel 20uur en al 1 zaadje open Nog 4 te gaan.

                Comment

                • barts
                  Son of the Bong
                  • Oct 2009
                  • 409

                  #23
                  Re: buitenkweek 2010

                  Helaas nog maar bij 1 gebleven, maar we houden hoop
                  De triploid gaat redelijk morgen komt er wel weer een foto update denk ik

                  Comment

                  • angel777
                    Cronic Grower
                    • Mar 2010
                    • 3409

                    #24
                    Re: buitenkweek 2010

                    beetje geduld is ook goed barts
                    met alleen hoop komen we niet ver
                    even de tijd geven
                    ze zijn kakelvers

                    grtz angel777
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment

                    • barts
                      Son of the Bong
                      • Oct 2009
                      • 409

                      #25
                      Re: buitenkweek 2010

                      foto update

                      Heb er weinig bij te vermelden







                      Attached Files
                      Last edited by barts; 17 April 2010, 13:57.

                      Comment

                      • monty
                        Banned
                        • May 2009
                        • 11215

                        #26
                        Re: buitenkweek 2010

                        Super kerel, prachtige fotoos van gezonde plantjes die triploid is ook super. Ga zo door kerel.

                        Grtz

                        Comment

                        • barts
                          Son of the Bong
                          • Oct 2009
                          • 409

                          #27
                          Re: buitenkweek 2010

                          En weer een foto update

                          De triploid.




                          Normale lr#2.




                          De auto blue berry.
                          Attached Files

                          Comment

                          • ricardo
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Apr 2010
                            • 35

                            #28
                            Re: buitenkweek 2010

                            zien er nice uit die van jou groeien goed die van mij zijn nog niet echt voor uit te branden

                            Comment

                            • ama
                              Retired
                              • Mar 2010
                              • 182

                              #29
                              Re: buitenkweek 2010

                              Mooie Plantje's ze groeien al goed.
                              succes met de planten

                              Comment

                              • barts
                                Son of the Bong
                                • Oct 2009
                                • 409

                                #30
                                Re: buitenkweek 2010

                                Oorspronkelijk geplaatst door ricardo
                                zien er nice uit die van jou groeien goed die van mij zijn nog niet echt voor uit te branden
                                Heb een tuin op het zuid/westen meestal gaan ze rond 10 a 11uur na buiten tot een uurtje of 7 dan gaan ze de vensterbank op binnen. Misschien dat daar het verschil inzit.
                                De temp. voor de planten is nooit lager als 15graden.

                                Comment

                                Bezig...