Hallo,
Ben nieuw hier,
Heb een vraagje ik ben 3 plantjes aan het kweken waarvan ik er nog maar 1 over heb.
Zag gisteren dat er in me cocos aarde witte wormpjes zitten.
Bij 1 plantjes zaten ze aan de wortels dus dit plantje is dood gegaan nu heb ik bij me andere plantje gekeken en daar zitten er ook in.
Weet iemand wat ik hier kan tegen doen.
Hopelijk is er een snelle reactie hier op. want ben bang dat ook dit plantje dood gaat dit plantje is al wel veel groter en heeft toch al wat worteltjes, maar bij het andere plantje wat al dood is zaten die krengen op de wortels,. mis helpt dit meer om er achter te komen wat het zijn.
Met vriendelijke groet.
Romek
Mijn enigste plantje nog: ICE:
Edit:
Ze zijn spier wit by the way. en 1mm ofzo denk ik en zo dun als naaidraad.
Ben nieuw hier,
Heb een vraagje ik ben 3 plantjes aan het kweken waarvan ik er nog maar 1 over heb.
Zag gisteren dat er in me cocos aarde witte wormpjes zitten.
Bij 1 plantjes zaten ze aan de wortels dus dit plantje is dood gegaan nu heb ik bij me andere plantje gekeken en daar zitten er ook in.
Weet iemand wat ik hier kan tegen doen.
Hopelijk is er een snelle reactie hier op. want ben bang dat ook dit plantje dood gaat dit plantje is al wel veel groter en heeft toch al wat worteltjes, maar bij het andere plantje wat al dood is zaten die krengen op de wortels,. mis helpt dit meer om er achter te komen wat het zijn.
Met vriendelijke groet.
Romek
Mijn enigste plantje nog: ICE:
Edit:
Ze zijn spier wit by the way. en 1mm ofzo denk ik en zo dun als naaidraad.
Comment