Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nou dat duurt nog wel even zeker nog 24 dagen als het niet langer is
ik heb wat fouten gemaakt waardoor ze zeker 5 dagen vertraging heb op gelopen
en dan hebben we het ontbreken van de zon met het vele regen en ik heb niet verduisterd
(waar ik nu best spijt van heb) dus ik hoop op nog veel zon
rustig
Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''
nou mensen het is voor bij ze zijn weg gehaald door de wouten deze ochtend om half 10 stonden ze aan de deur maar er was niemand thuis
dus zijn ze bij de onderburen op de muur geklomen en zo op mijn dakteras gekomen op het moment dat ze de laatste plant om knipte kwam mijn vriendin thuis
zij hoorde wat en ging kijken en daar stonden twee agenten met me plantjes in hun handen dus mijn vriendin zeg wat doen jullie hier zij kreeg de melding
dat er wiet planten op het dakteras stonden en dat daar medere klagten over waren geweest en zij wert gelijk ondervraagt met hoelang
ze er al stonden en waneer zijjn ze oostbaar en of het voor eigen gebruik was
nu moet ik vrijdag me eigen melden op het buro want ze willen mij ook nog even spreken ook hebben zij zonder toesteming mijn huis onderzocht
maar ik heb niks binnen dan alleen maar een kaal hok(wat ik dus nu weer heb weggehaald)dus hier nog wat foto's van gisteren verden heb ik niks meer te melden sorry
Om het netjes te houden: wat een vuile streek. Ik wens je sterkte toe met je verlies.. maar houd het hoofdje koel he! Denk erom, geen fratsen uithalen!
Zonde, maar zo werkt het nou eenmaal wel erg spijtig natuurlijk maar bij controle moet je ze nou eenmaal afstaan... of je er nu bent of niet. Anders zit je met grotere problemen.
Comment