Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te warm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Te warm

    Korting op 420shop
    hey

    ik heb zelf een growbox gemaakt van 1.80 hoog en 1.10 breed en diep
    kweek met een 400 watt maar het wor veel te warm in mijn kast soms 32 graden heb een koolstof filter als afvoer en heb ook lucht aanvoer en een zwenkventilator..
    nu begint 1 plantje geel te worden en de ander beginnen de blaadjes te hangen ik weet niet of het aan de warmte ligt ik geef op 18 uur 2 keer een beetje water aan te veel voeding kan ook niet echt want ze zitten in badmix grond en geef geen voeding bij.. ze zitten nog in turf potjes btw en 2 weken oud help aub

    Grtzz

    Het is nu wel al een tijd 28 graden en de vochtigheid is altijd tussen 50 en 60 pls help

    hier wat fotos
    SDC11986.jpg
    SDC11994.jpg
    SDC11993.jpg
    SDC11996.jpg
    There is a moment for wiski, there is a moment for red whine. Give us a moment for high time!

    #2
    Re: Te warm

    batmix is dus je probleem,deze isniet ideaal voor je zaadjes,veel te vet bemest!ze lijken ook heel nat te staan,niet teveel water geven!
    grtz

    Comment


      #3
      Re: Te warm

      hoe kan ik dit oplossen komt het nog goed?
      ik heb nog 3 kleindere en die doen het wel goed
      Grtzz
      There is a moment for wiski, there is a moment for red whine. Give us a moment for high time!

      Comment


        #4
        Re: Te warm

        batmix is voor n later stadium ,je plantje heeft nu gewoon teveel aan al die voeding,meestal groeien ze er wel doorheen,over potten op n lichter medium kan ook,voorzichtig met je wortels beetje afkloppen.

        Comment


          #5
          Re: Te warm

          ok ik ga een gokje wagen en ze er laten proberen doorgroeien dan hoop dat ze sterk genoeg zijn
          bedankt voor de reacties..
          Grtzz
          There is a moment for wiski, there is a moment for red whine. Give us a moment for high time!

          Comment


            #6
            Re: Te warm

            ik ddenk dat je een beetje treveel water geeft.

            laat je aarde eens drie of vier dagen indrogen

            en de batmix is te heftig voor zulkle kleine plantjes

            Comment


              #7
              Re: Te warm

              ze zijn nog te klein om te verpotten in 18l bakken zeker? anders kon ik dit doen met gewone stekgrond maar ja wanneer moet ik dan overgaan naar die badmix? en als ik een dag geen water geef word de grond gelijk kurk droog en gaan de blaadjes hangen vin het al erg genoeg dat ze geel zijn en de badmix grond was aangeraden door de growshop da is nog het raarste hoop echt dat het nog goed komt!!
              Grtzz
              There is a moment for wiski, there is a moment for red whine. Give us a moment for high time!

              Comment

              Bezig...
              X