Het is wel een knaller van een wietje![]()
Ik zou ook nog wel een keer een jack herrer plant willen hebben,![]()
Jack Herrer
Na jaren veredelen en selecteren is er een super Jack Herrer ontstaan welke zijn gelijke nog niet gevonden heeft.
Het begon allemaal met de ultieme smaak van deze Jack,zoeken naar de juiste smaak heeft de meeste tijd en energie gekost.
Maar toen we daar waren konden we ons gaan focussen op opbrengst en potentie.Na iedere selectie werden de punten waar op gelet moeten worden aangescherpt.
Dit resulteert in een Jack Herrer welke zich uitzonderd in smaak en gewicht.
Deze zaden zullen planten voortbrengen welke een ongelovelijke hoofd cola kunnen ontwikkelen.
Lange harde kompakte buds welke te growen zijn in sog(sea off green)of in scrog(screen off green).Afhankelijk van hoeveel planten er op 1m2 komen te staan worden de planten al snel 1 meter hoog.
Dit wordt veroorzaakt door het grote deel sativa welke in deze jack aanwezig is.De planten groeien 3-4 weken door in de eerste weken van de bloei.
Wanneer de kweekomstandigheden gunstig zijn zal deze plant een genot zijn om te growen en zal ze u meer dan voldoende heerlijke rookwaar bezorgen.
Deze jack herrer is een genot om te growen en geeft de kweker een kijkje in wat een kracht een plant kan bezitten.
Opbrengst: Tot 750 gram/m2(indoor)
Smaak: Een krachtige spicy/citroen/haze smaak en geur
Effect: De high is zwaar en zit vooral in hoofd,energievol(real haze)
Bloemen: Deze zijn hard en bezitten veel uitlopers
THC: Percentage tot wel 22%
Grtz
Laatst gewijzigd door Jointjedraaien; 11th November 2009 om 06:19
"Een joint in de morgen, is een dag zonder zorgen" ----- Word nu special member steun het forum en geniet van vele extra's!
Het is wel een knaller van een wietje![]()
Ik zou ook nog wel een keer een jack herrer plant willen hebben,![]()

kheb een klein leuk filmpje gemaakt, 2:44, eigen muziek, plaatjes gegoogled:
Laatst gewijzigd door Smokey; 7th April 2009 om 12:54
"Smiling Doobster"
Klein zeg je, nice done. Heb tijdens de show eentje gedraaid met Jack Herrer en is nu in gang.
Grtz
"Een joint in de morgen, is een dag zonder zorgen" ----- Word nu special member steun het forum en geniet van vele extra's!
Deze zijn nu mooi droog, waren mini jackies. Maar verdomd lekker.![]()
Grtz

mooi setje topjes idd, en jack herrer is zo lkkr![]()
![]()
Laatst gewijzigd door Smokey; 7th April 2009 om 12:56
"Smiling Doobster"
Ik vind die Jack Herrer ook één van de betere soorten. Lekker effect altijd :o![]()
Grtz
Skannabis

hey bobo![]()
die jack van u hé, en dienevan mij hé, awel hé, das ne goeie combo
![]()
eerste haal en voelden hem zo naar men kopke rijzen![]()
![]()
![]()
verrasend snelle werking.
kwa geur reukt hij echt fris en zoetig, smaakt iets of wa scherp op de tong (mss door de bong)
effect snel en langdurig, en this nen echte stoner![]()
grtz en thx![]()
a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne
Blij dat het bevalt en dat je ff getest hebt, en zal de combi ook eens proberen. Nu hoef ik geen smoke report te doen.
Grtz

zo snel kun je je er niet van onder muizen zenne, een bong is totaal iets anders dan nen pure of een vapo hé
en daar wil ik ook wel het fijne is van weten![]()
smoke man, en laat ons ff weten hoe deoff the product hem vind
grtz
a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne
Heb een aantal maanden geleden wat Jack Herrer gekocht en toen ik deze same met een vriend rookte waren we allebei verbaast.
Bij elke trek effe naar de J kijken met zo'n ogen:![]()
lekker..lekker
Eigenkweek is natuurlijk beter, toch wel duur. Maar je kan toch een moederplant houden en stekjes van nemen...

Ik vind Jack Herrer één van de beste soortjes die er zijn maar ook één van de duurste. Voor 10 zaadjes betaal je al snel 80 euro. En in de shop rond de 10 euro denk ik, maar Jack Herrer is TOP![]()
Greatz tjeute..
Smoke two joints in the morning, smoke two joints at night.
Smoke two joints in the afternoon, it makes you feel allright!
Inderdaad is Jack Herrer dure wiet, in de meeste coffeeshops in breda kost die €9 per gram.
prijzig maar de moeite waard, mooie toppen.
Groeten,
Stuntman Bart
Zou je de soort aanraden aan beginners?

Is sannies jack eigenlijk goed wietje want die kost maar 40 euries per 10 zaden en je krijgt ook
nog eens 10 freebies
De Jack Herrer is vrij prijzig voor beginners maar als je het haar naar haar zin kan maken ( kweekomstandigheden ) zal ze je belonen.
Grtz
Sannie durft toch frappant schrijven dat zijn Jack Herer haar gelijke nog niet gevonden heeft.
Zijn Jack Herer is een F5
Type: Overwegend sativa type plant(sannie's jack F5)
Hier dan eindelijk de lang verwachte Jack Herrer uit de stal van Sannie.
Na jaren veredelen en selecteren is er een super Jack Herrer ontstaan welke zijn gelijke nog niet gevonden heeft. Het begon allemaal met de ultieme smaak van deze Jack,zoeken naar de juiste smaak heeft de meeste tijd en energie gekost.Maar toen we daar waren konden we ons gaan focussen op opbrengst en potentie.Na iedere selectie werden de punten waar op gelet moeten worden aangescherpt.Dit resulteert in een Jack Herrer welke zich uitzonderd in smaak en gewicht.
Bloeitijd
10-13 weken
Binnen plant
Opbrengst: Tot 750 gram/m2(indoor)
Smaak: Een krachtige spicy/citroen/haze smaak en geur
Effect: De high is zwaar en zit vooral in hoofd,energievol(real haze)
Bloemen: Deze zijn hard en bezitten veel uitlopers
THC: Percentage tot wel 22%
Ja en Nee!Oorspronkelijk geplaatst door Jona
Als je wilt lachen Ja... Maar als je hem / haar een eerste rustige trip wilt bezorgen zou ik toch een ander wietje nemen. Ik kan me herinneren dat ik van de grootste troep (slechte wiet) super stoned werd in het begin.
Maar als je een beginner 1 of 2 hijsjes laat proeven, en het verschil laat zien met een ander soortje kan geen kwaad denk ik.