Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
die wekelijkse filmpjes vind ik persoonlijk weinig toevoegen, echter, als je zo een verloopfilmpje maakt, iedere keer paar sec per dag, ja da vind ik geniaal, dat je ze echt kan zien groeien van begin tot einde, met die weekfilmpjes bekom je da effect ni echt vind ik, je ziet de evolutie wel mor je zie ze ni echt groeien als u snapt wat ik begrijp?
Hier zijn we weer, nieuwe week..........
nieuwe gebeurtenissen..........
nieuwe geuren en kleuren...........
nieuwe formaten ook.........
nieuwe filmpjes
nieuwe foto's
enz............
Temperatuur van deze week was perfect wederom maar op 1 avond had ik het warm en was het er tegen de 29 graden............. dus meteen ene raam opengeslingerd waardoor het in
een anatal minuten kouder werd............
Ik heb om eerlijk te zijn weinig of geen info.....er gebeurd weinig met deze SpliffSeeds planten ...gewoon lekker aan het dikken, ruiken en groeten aan het worden.........
blijven nog mooi donkergroen...al zag ik nu reeds wat gelere bladeren aan d eonderkant bij deze soort..........misschien een beetje stikstof toevoegen.........
Ze zitten op Bio voeding met een ec van 1.8 en een PH van 5,8
deze week gaan we de voeding terug laten zaken (langzaam) (denk ik) en we zullen zien.
Ik heb het idee dat ze een ec van 1.8 niet echt aankunnen vergeleken met de andere........... ze krijgen ene rode gloed in d esteeltjes wat daraop kan duiden aangezien mijn temperatuur optimaal is zou ik
het anders echt niet weten...............
Maar goed......is were voor volgende week he...........
Geniet van het bijhorende filmpje............
Greets Kweker.........
Wow!! Gaat erg lekker zo te zien mate! Wordt ook netjes geupdate zoals we van je gewend zijn ; ) Mochten de rode stelen duiden op een overvoeding dan gaat dit meestal in combinatie met omkrullende blandpunten, verbrande bladpuntjes. Zou me er geen zorgen over maken, waarschijnlijk gewoon erg stressgevoelige dames.
Greetzz mate
Watch, like and share live events on Livestream. Live stream video and connect your event to audiences on the web and mobile devices using Livestream's award winning platform and services
Comment