Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W
Oorspronkelijk geplaatst door pokon View Postje kan je planten ook laag houden om gaas er boven te zetteb toch????
groetjes poken
wou het eerst s gwn proberen
grtjssigpic
Comment
-
Low Stress Training en Supercropping zijn ook nog mogelijkheden waarmee je zeer laag kunt blijven met je planten.
Als je echt overvoeding hebt gehad kun je het beste alleen water (+ enzymen) geven, totdat ze echt herstelt zijn.
Succes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heaven View PostLow Stress Training en Supercropping zijn ook nog mogelijkheden waarmee je zeer laag kunt blijven met je planten.
Als je echt overvoeding hebt gehad kun je het beste alleen water (+ enzymen) geven, totdat ze echt herstelt zijn.
Succes.
staan nu vier dagen in bloei niet echt verschil maar komt nog
keep it postetsigpic
Comment
-
Beste doe je een update van je kweek gewoon hier onder aan en niet je bovenste post aan passen want dan krijgt niemand een melding dat je update hebt gedaan
P.s je plantjes zien er niet zo gezond uit vind ik als ik eerlijk ben.
Tip1 maak je kweek ruimte is goed schoon alle zooitjes weg doen en goed proper maken.
Blaas geen rook naar je planten toe en kom zo weinig mogelijk met je vingers aan je planten.
Wanneer je wel je planten aan rak was dan eerst goed je handen.
Planten potten recht zetten en zo weinig mogelijk verplaatsen of draaien daar houden planten niet van.
groetjes BellaLast edited by belladonna; 6 January 2011, 18:33.God was never on your side..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View PostBeste doe je een update van je kweek gewoon hier onder aan en niet je bovenste post aan passen want dan krijgt niemand een melding dat je update hebt gedaan
P.s je plantjes zien er niet zo gezond uit vind ik als ik eerlijk ben.
Tip1 maak je kweek ruimte is goed schoon alle zooitjes weg doen en goed proper maken.
Blaas geen rook naar je planten toe en kom zo weinig mogelijk met je vingers aan je planten.
Wanneer je wel je planten aan rak was dan eerst goed je handen.
Planten potten recht zetten en zo weinig mogelijk verplaatsen of draaien daar houden planten niet van.
groetjes Bella
alsk water moet geven kan ik niet anders dan ze te verzetten... en die propere handjes wistek niet
mmm, hopelijk heb ik nog niets verpest;;sigpic
Comment
-
@Belladonna Scheef zetten draaiien verplaatsen houden plantjes niet vann?
Hebben ze je dat verteld onzin majaahh
@Dietn plantjes zien er idd niet gezond uit hoeveel watr geef je ze, en wanneer,welke voeding gebruik juhh, meet je je ph, blijf je steeds dezelfde waarde aanhouden?
Comment
-
aaha crap, dan had ik ze beter laten staan
kheb geen ph meter ik hou de zuurte graad op peil met groene thee
en kijk gwn als er iets mis is
voeding is :
osmo meststoffen, beendermeel en bloedmeel en gedroogde runder mest + kalk
en dan nog nkp 13-14
en bloeivoeding
nuja ik zie de toppen dagelijks indikken
de planten zijn wel ouder dan meeste ze hebben 8 weken staan groeien