Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik denk deze de volgende ronde te gebruiken, zal me minder gaan kosten, dat is zeker, en uit dit magazine kan je wel afleiden dat dit uitgebreid is getest.
door dit in een kas tedoen kan je met verduisteren erbij,een 2 tal oogsten draaienmoet je natuurlijk wel geluk met de zon hebben maartoch.echt top dat ze deze kennis delen
Interessant. als je wil dwarfen een heel toepasbare techniek lijkt me zo. Door het uur licht in de nachtcyclus word idd weer snel het active phytochoom weer omgezet in de inactieve vorm. Kan dat verhaal zover wel volgen. Jeukt me om het de volgende ronde gewoon eens uit te proberen.
Ik heb net men meisjes binnen gezet omdat ze het buiten echt rampzalig deden, ben vandaag nieuwe tijdstekker gaan halen, ga hem instellen op gaslantaarn ding (vanwaar eig de naam?)
Ik heb net men meisjes binnen gezet omdat ze het buiten echt rampzalig deden, ben vandaag nieuwe tijdstekker gaan halen, ga hem instellen op gaslantaarn ding (vanwaar eig de naam?)
Ik dacht omdat als het donker is en je wil zien je een lamp (in de oude tijd een gaslantaarn) aansteekt en aangezien het een uur midden in de nachtcyclus is lijkt het mss op dat iemand iets zoekt voor een uurtje of even in ze huis loopt weer enkele uren slaapt en dan weer opstaat voor 12 uur
Voila staan nu een hele week op dit schema en nog geen tekenen van bloei en al 4 a 5 cm groei...
Eentje heeft zichzelf zelfs gesplitst in 2 takken en dit onder 2x18watt grolux....
Hoop met HPS evenredige resultaten te hebben hiermee!! is er voor de bloei ook zo'n techniek of gwn 12/12?
En had nog een vraagje
aangezien het de bedoeling is bloeihormonen op te hopen vroeg ik me af of we dan ook al vroeger beginnen (of zelfs van in het begin) met een A B C mix ipv enkel AB???
Kan er mij iemand dit vertellen?
Ja maja in den toekomst kijken kan ek ni eh
maar monty heeft het ook al geprobeerd en schijnt te werken....
En ik ga ze 20 dagen lang uittesten en dan zien of er iets van bloei te zien is, zoniet blijf ek techniek gebruiken en begin ik er nieuwe kweek mee...
Ma kzou moete wete ofdak al bloeivoeding moe meegeve... test is onder TL's dus als er int begin een bloeispurt is kan dit enkel zijn het lichtschema....
sorry man had je post gemist,
planten zijn uiteindelijk ten prooi gevallen aan een leger witvliegen waardoor ze vroeger geoogst zijn,
wat er in het artikel staat klopt wel eig, goeie smaak (ondanks rampzalig drogen LV80%) en kreeg er flinke mep van!!
wel kleine opbrengst maar dat is voornamelijk omdat ze maar kleine maand onder HPS hebben gestaan daarvoor TL
Volgende kweekje dat er nu aankomt ga ik em weer zo zetten...
dit in combinatie met herfstsimulatietechniek zou een lekker stoned weedje moeten opleveren, ik ga speciaal 1 sativa (jack) tussenzetten en vroeg oogsten (milky trichs) en is kijken of het high of stone geeft (en dus ook invloed op effect)
en HJM, 50% energiebesparing betekend natuurlijk ook wel dat je het aantal watt's kan verdubbelen voor hetzelfde geld e
Comment