Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verwacht 27 - 6 - 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Verwacht 27 - 6 - 2011

Korting op 420shop
    Verwacht 27 - 6 - 2011

Deze photoshop is niet op de waarheid gebaseerd ! hehe
    Last edited by misto; 22 June 2011, 22:51.
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Re: Verwacht 27 - 6 - 2011

uhm, en mijn plantjes dan ???
    --------------------------------------------
    Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
    ik voel me een geurillaboer

Comment

leuk systeempje zeg, denk wel dat ik een maatje kleinere vlieger meeneem dan

waar is deze voorspelling op gebaseerd Mito ?
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Laat maar komen, net zoals de dag dat de aarde zou vergaan. Een week of wat geleden.

Comment

Het is een voorspelling en net als waarzegsters: KOFFIEDIK KIJKEN

Andere site met voorspellingen die er niet op lijken:
          http://wetenschap.infonu.nl/weer/294...-het-weer.html

Comment

Gij zult niet genieten, anders straf ik U!!!!!!!!!!!!!!!!! Alaaf, HJM
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Ahja als je god bent ken je pertus natuurlijk wel aansturen, ghehehehe

Comment

Sorry het plaatje is een photshop en een beetje uit de context getrokken, zoiets is hier ook nog nooit voorgekomen zover ik weet.
                Toch vond ik het grappig genoeg om hier te posten... ^_^

Wat het wel is dat er voor 27 juni een behoorlijk onweer complex is voorspeld met een cape van 2500+ met een lift van meer dan 11

*De CAPE en lifted index geven de waarden aan over de onstabiliteitsfactor van de atmosfeer. Negatieve CAPE betekent stabiele atmosfeer en is dus onweer uitgesloten. Positieve CAPE betekent onstabiliteit en hoe hoger de waarde is des de groter de kans bestaat op onweer.*

De LIFTED INDEX is wat ingewikkelder om uit te leggen, maar het komt er ongeveer op neer wat de temperatuursverschil zou zijn als een luchtdeeltje van grondniveau naar het niveau van 500 hPA ( 5.5 Km hoogte ) gebracht zou worden en vergeleken wordt met de daar aanwezige luchttemperatuur.
                Hoe lager in de - lift uitvalt hoe hoger de kans op omweer.

Ik zal hier later wat verder op ingaan..
                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Ben benieuwd Mito! Ik houw wel van een beetje onweer, als ik binnen zit
                  Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Ik betwijfel dit
                    NLX outdoor kweek 2011
                    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

natuurlijk het blijven altijd speculaties maar toch verwachten ze iets heel groots aan het einde van de maand.

vorige keer had ik het over een cape van 2500+ en een lift van -11
                      volgens de berekeningen is het nu een cape van 4000+ en een lift van -12

natuurlijk het blijft altijd speculeren maar deze extreme waardes zien we hier zelden.

Misschien dat sommigen zich nog het voorval van vorig jaar kunnen herinneren dat er op een camping meerdere caravans een meer in werden geblazen en er voor miljoenen euro's schade was aangericht
                      Last edited by misto; 22 June 2011, 13:09.

Comment

Neeeee! Straks zie ik me plantjes door de lucht vliegen haha

Comment

Ik vermoed ook echt dat er wat gaat gebeuren... Klimaat zal niet constant blijven veranderen zonder dat we dat merken...Kep me vlieger al gekocht Pz

Comment

De meeste hier zijn van jonge(re) leeftijd, dus die hebben geen achtergrond betreffende het weer (van vroeger...)

Toen ik begon te werken, kon ik om 6 uur al in een hemd lopen, het was om die tijd al lekker warm!
                            Da's de laatste jaren niet meer voor gekomen, ondanks de aarde opwarmt.
                            Bouwvak vakantie is meestal pet qua weer, dus het is al langer aan de gang.
                            ....niks nieuws dus!

Comment

Comment

Bezig...
                              X