Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubblerot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bubblerot

    Korting op 420shop
    Beste wietliefhebbers,

    Volgens dit schema begon ik eind juli aan mn Bubblelicious kweekje.

    BB Schema.jpgBB Rot.jpgKan iemand me een merk/type van een groene lamp aanbevelen?

    Als alternatief voor grond kan ik voor 4 General Hydroponics Waterfarms kiezen.
    Deze zouden net in mn tent moeten passen.
    Heeft iemand een idee of dit me zou helpen om de luchtvochtigheid onder controle te houden?

    Greets
    Dizzyt
    Jupiler. Ethanolverslaafden weten waarom.

    #2



    Comment


      #3
      Re: Bubblerot

      spoelen gaat niet op aarde,krijg je natte blubber van,en je wortels sterven af door zuurstof gebrek.gewoon matig voeden,en de laatste week of 10 dagen alleen water.

      Comment


        #4
        Jupiler. Ethanolverslaafden weten waarom.

        Comment


          #5
          Re: Bubblerot

          Warmte matten erin en meer afzuigen
          Warmte matten moeten je wortelkluit boven de 18 graden houden dan kun je meer afzuigen voor afvoer vocht , omgevings temp. is minder belangrijk als je grond boven de 18 graden blijft

          Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment


            #6
            Re: Bubblerot

            Bodrytis took over the place

            Heb je er een foto van ?
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Bubblerot

              Spoelen is voor hydro.
              Daarom snap ik niet dat bijna iedereen het over spoelen heeft, als ze bedoelen dat ze alleen nog maar water geven.
              Dan krijg je dus dit soort misverstanden.

              Op aarde spoel je niet punt. Dat is je fout geweest.
              Zo gauw er water onder uit je potten aarde komt heb je kans op alle gevolgen, die je nu ondervonden hebt.

              Als je in zo'n klein tentje met hydro gaat werken, gaat dat echt niet de LV naar beneden brengen.

              Misschien kun je een slang (voor je inblaas) naar de CV leggen ofzo, en daar de lucht vandaan halen ?
              Om de LV constant te houden, zul je minstens lucht moeten inblazen van constante kwaliteit.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Bubblerot

                @ Belladonna
                Ik heb enkel wat close-ups van hoofdtoppen genomen met de macro lens, zoals hieronder. Daarmee wist ik genoeg.. Geen groepsfotos.

                IMG_3872.jpg

                @ QnQ
                Goed dat je dat misverstand uit mijn wereld helpt! Grond spoelen = evenveel blijven gieten, maar zonder voeding.

                Veel id'en voor mn winteractieplan, merci gasten
                Jupiler. Ethanolverslaafden weten waarom.

                Comment


                  #9
                  Re: Bubblerot

                  als je denkt dat het zaakje verloren is, heb gelezen dat watercuren zelfs van toppen met rot en toestanden een rookbaarzaakje maakt. Mss kan je dit is proberen en houd je toch iets over.

                  Zou het zelf nooit proberen, maar mss is dit een optie indien je het anders weg moet kiepen!!!!
                  Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                  Comment


                    #10
                    Re: Bubblerot

                    Ik zie niks verkeerd op die top hoor alleen witte THC net poedersuiker nou da zit ook op al mijn toppen die ik net iets te vroeg oogst
                    Ik houd zelf namelijk van Lichtbruine suiker thc op mijn top.
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Bubblerot

                      Niks mis mee!

                      Comment

                      Bezig...
                      X