Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Black Jack sweet seads

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

4x Black Jack sweet seads

Korting op 420shop
    net terug van vriend, hebben samen een tentje gezet, vandaag hebben we 4x black jack gezaaid in growmix van plagron en wat water gegeven, lv is nu 70% en temp 28graden, van voeding gaan we hesi starterspakket gebruiken, eerste 3 weekjes 18uur licht dan op 12u, eerste week gaan we enkel water geven daarna water met voeding
    dit is de set die we gezet hebben

secret jardin dark roomII dr90
    400watt lamp
    225kub afzuiger
    160kuub koolstoffilter
    fancontroller + thermostaat(lijkt niet goed te werken) motor 2 doet niks en motor 3 wel

zal hier af en toe en kweekverslagje proberen bijhouden
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Re: 4x Black Jack sweet seads

Interresant soortje!
    suc6

Comment

Succes met de kweek van je vriend.

Comment

vriend heeft enkel de voorziene ruimte monty, de rest word door mij gedaan dus idd alle dagen bezoekje brengen bij hem en zo proberen opvolgen

Comment

plantjes zijn nu een 7cm groot
          Last edited by Medical-Spliff; 1 January 2012, 15:08.

Comment

sorry voor de foto met lamp maar dat komt nog wel in orde, de plantjes staan er nu zo bij, ze zijn nu 10 dagen oud vanaf de dag dat de zaadjes gepland zijnblack jack 006.jpg

Comment

Intressante soort en de plantjes zien er goed uit suc6 met je ronde

Comment

Voeg vanaf de eerste week van de bloei wat Epsomzout/Engels zout/Magnesiumsulfaat toe, zo voorkom je een vroeg magnesiumtekort. Dit soortje heeft het vrij snel (ik geef het al in de groei zelfs). Je kan wel wat terugvinden op het forum onder 'Magnesiumtekort'.

Greetzzz en veel succes!!!

Comment

@ boosie bedankt en hopelijk gaat het goed want is mijn allereerste ronde

@jona, thx voor de tip zal het onthouden en dat eens bekijken als alien terug open is

nu nog eens een goede instructie zoeken om te toppen want ikke niet weten hoe

Comment

Toppen met feminised zaad: raad ik persoonlijk af (je kan met die Black Jacks wel eens banaantjes krijgen, meestal naar het einde van de bloei). Dus indien mogelijk knak je ze maar in plaats van toppen als het nodig is. Momenteel zie ik geen reden om ze te toppen (indien het voor opbrengst is: dit werd nooit echt bewezen). Als het is om je licht optimaal op te vangen zou ik ze nog eerder scroggen zonder er echt in te gaan snijden. Je kan stress missen als kiespijn met die feminised zaden (ik kweek niet anders dan Blackjacks v Sweet Seeds ).

Greetzzz

Comment

wel mijn(ons) plan/idee was eigenlijk gewoon 3 weken laten groeien vanaf dat het zaadje boven de aarde kwam en dan de bloeiperiode in gang te steken dus mischien beter gewoon zo blijven zoals we wilden doen, iemand die ik ken die doet het zo en die heeft toch telkens mooie plantjes en eindresultaat

Comment

Dat lijkt me een strak plan. Ik laat ze ook 3 weken groeien onder 600w lamp. Ze worden vrij groot (het zijn namelijk hybrides).

Comment

ah ok dus best gewoon zo laten tot ik mijn 3 weken groei heb en dan gewoon naar 12/12 gaan, heel erg bedankt voor de tips jona

Comment

Ja, ik garandeer je goede resultaten (zolang je de rest kan doen zoals je altijd doet dus ). Mag zelfs korter want een 400w geeft niet zo diep door en anders krijg je soms wat kleine topjes onderaan (waar het licht moeilijk aan kan). Dieven is dus wel een optie (als je er echt eens wil in knippen ). Maar ik zou ze zo z'n gangetje laten gaan . Wat een dik wietje komt daar toch telkens weer af

Comment

ja dieven dat heb ik al gezien en dat kan ik en begrijp ik goeddat zal wel gebeuren als het nodig is en is idd met een 400w dat ik begonnen ben, heb er hier nog een beetje liggen van die black jack, zal blij zijn dat ze af zijn dat ik kan oordelen hoe goed/slecht ik het gedaan heb

Comment

Bezig...
                              X