Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende hobby kweker. 6x Jack herrer en 6x sour diesel. en als backup 4X desert queen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beginnende hobby kweker. 6x Jack herrer en 6x sour diesel. en als backup 4X desert queen.

Korting op 420shop
    goede dag mede kwekers,

ik wil een kweek verslag gaan bij houden.
    omdat ik het ook erg leuk vond om de ander te lezen en erg leerzaam!

mijn opstelling is:
    ruimte: 1x1x2.10m.
    lamp : 400 watt Philips.
    grond : biobiz all-mix
    zaad : 6x jack herrer 6x sour diesel en als er te weinig uitkomen heb ik 4x desert queen zaden liggen.
    pot : 6x 18ltr
    voedingsschema: van de zwaan.

nu hopen dat al me zaadjes uitkomen. alles is ready.

hier al wat foto,s van me me kastje die ik gemaakt heb.SDC12030.jpgSDC12027.jpgSDC12038.jpgSDC12031.jpgSDC12054.jpgSDC12037.jpgSDC12034.jpgSDC12035.jpg

verder maak ik me alleen zorgen over me zolder. het is hier nog al cool rond 15 graden en coolt erg snel af s,nachts? wil geen kachel gaan plaatsen iemand nog tips? alvastbedankt.
    Last edited by chappie; 3 January 2012, 17:59.
    Smoke weed every day!

Re: Beginende hobby kweker. 6x Jack herrer en 6x sour diesel. en als backup 4X desert quee

Hey, leuke kweek kast.
    Je zou de nacht en dag om kunnen draaien, dan word het verschil in warmte weer een paar graden minder.
    Mag ik vragen waar de Jack Herer zaden vandaan komen?
    Ik heb er net 5 van The Greenhouse besteld, word mijn eerste keer jack.

succes!!!
    Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

Comment

Re: Beginende hobby kweker. 6x Jack herrer en 6x sour diesel. en als backup 4X desert quee

He Chappie

Ten eerste van harte welkom op het forum , en zo te zien ben jij er aardig klaar voor.
      Ik ben benieuwd hoe jou eerste keer gaat worden , maar met de juiste instelling (en die heb jij wel zo te zien) , geduld en liefde voor het groeien zal dat zeker lukken.

Veel succes en zal jou zeker volgen.

Groeten

Mastereddy69

Picture3 003.jpgPicture3 005.jpg dit waren mijn sour diesel toppen , en dat is een anderhalve liter fles cola
      Last edited by mastereddy69; 29 December 2011, 22:27. Reden: foto toevoegen
      Life sux, then ya die, so fuck it all and lets get high

Comment

@Ekkel

Sensi seeds komen de zaden vandaan.

Maar leuk! Hou me op de hoogte wanneer je ze binnen hebt en hoe hard het gaat! Evt. een foto zou erg leuk zijn!
        is dit je eerste kweek of heb je al iets anders gekweekt?

@Mastereddy69

Thanks man! Gaat goed komen!(hoop ik)

Kijk mooie top man! Niet normaal daar kan je lekker van roken
        Last edited by chappie; 29 December 2011, 22:50.
        Smoke weed every day!

Comment

hey Chappie, dat is idd mooi om te vergelijken.

Die van mij komen van The Greenhouse.
          hoeft minder lang te bloeien, maar zal wss ook minder smaken.

Ik heb eerder 3 kweekjes gedraaid met auto flowers en zilver haze maar was eigenlijk niet goed voorbereid.
          Had niet de optimale kennis en apparatuur, en ook nog eens geen groene vingers

Heb ook maar een kweekverslagje aangemaakt dus foto's zullen er genoeg komen.

ik blijf je volgen!
          Last edited by Ekkel; 29 December 2011, 23:07.

Comment

Dag 2, er zijn 3 zaadjes aant opbarsten. hoop dat er snel meer volgen!
            Smoke weed every day!

Comment

welkomleg wat piepschuim onder je potten,of koop een verwarmings mat voor de nacht

Comment

Gefeliciteerd met de geboortes.

Comment

Re: Beginnende hobby kweker. 6x Jack herrer en 6x sour diesel. en als backup 4X desert que

veel succes met je kweekje je bent idd goed voorbereid
                  kheb wel een klein vraagje bent 12 zaadjes aan het ontkiemen
                  maar ik zie maar 6 potten staan in je kast hoe gaje dit oplossen
                  My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

Comment

Re: Beginnende hobby kweker. 6x Jack herrer en 6x sour diesel. en als backup 4X desert que

@smokey_72. Ze hadden geen kleinere potten bij de growshop.
                    dus stop er 2 per pot. nu 18ltr,s wou 11ltr,s wat zeggen jullie hier van

Yes! al me zaadjes op 1 jack herrer na zijn uitgekomen. wacht nog 2 dagen op hem.

En hoe lang wachten jullie met planten van de zaden? wanneer gaan ze de grond in of eerst in een stek blokje?
                    Smoke weed every day!

Comment

ach zo dat is ook een optie uiteraard.
                      ik zelf plant mn zaadjes als ze een worteltje hebben van zn 3mm
                      die steek ek dan in kleine potjes met zaai en stekgrond en geef ik een beetje afgezuurd water
                      en dan zet ek ze onder een spaarlamp of 2 als ze dan boven zijn laat ek ze nog een dag of 2 staan
                      en dan onder de hps lamp nog geen problemen mee gehad

mvg,
                      smokey
                      My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

Comment

plastik bekertje vullen met zaai en stekgrond,kuiltje maken in je potten,en de inhoud erin gooien,en gaanmaar gelijk in de lightmix planten kan ook

Comment

Ben ook nog erg druk bezig met me klimaat beheersing wat een ramp zeg!

Als de lamp aan is. is de temperatuur 27,5 70% en uit daalt die tot 14 graden.
                          Dus met lamp aan weinig! problemen als me lam uit is
                          Ik heb nu een kacheltje gekocht 400 watt.
                          is wel een met gloei spiralen.
                          is dit wel veilig ze worden niet echt rood gloeiend! en bouw er een half kastje om.SDC12071.jpg
                          en waar moet ik hem plaatsen?SDC12054.jpgme uitlaat kan eventieel naar buiten.SDC12070.jpginlaat.SDC12067.jpg
                          wie heeft er tips! wil de kachel inschakelen zondra me lampen uit gaan of iets later???
                          Attached Files
                          Smoke weed every day!

Comment

Beste wensen allemaal en een goed en gezond kweek jaar gewenst!!!

Oja' die kachel heb ik terug gebracht vind het gewoon niet veilig!
                            En ik had hem alweer gesloopt. zet dat ding 3x aan en hij deet niets meer.

Is dit dan het begin!
                            Na een hele week bouwen aan me kasje is hij bijna af. en ziet er leuk uit vind ik zelf.
                            Moet nog een beter afzuiger en een filter kopen. maar dat komt volgende maand weer. heeft me alweer genoeg gekost!
                            Rot maand.

Me zaadjes zijn allemaal uitgekomen. Heb ze als volg ontkiemt.

op een schaaltje in papier beetje water er bij. Schaaltje er op net boven de kachel laten staan.
                            Niet te warm dus.
                            Dan een paar dagen geduld. wacht er meestal 3.
                            Dan zijn ze allemaal vaak al wel open ( constant water bij houden moet vochtig zijn!)
                            Heb ze gelijk in hun een 18ltr pot gezet, 2 per pot. met wortel puntje naar beneden.
                            De zaadjes heb ik zo geplaatst dat ze straks de meeste ruimten hebben.
                            Heb op de pot rand geschreven welke soort het is. 3 potten jack 3 potten diesel
                            Daarna heb ik ze water gegeven.
                            Heb me lamp alvast op 18/6 gezet. folie eroverheen gelegd Temp 23 graden 70% vocht onder het folie.
                            2 dagen gewacht.

En tada!!!
                            Zijn er al 6 van de 12 boven.En dat op nieuwjaars dag! Mooi begin van een nieuw jaar.
                            SDC12077.jpgSDC12073.jpgSDC12074.jpgSDC12075.jpgSDC12076.jpg.
                            Laat me folie er vanaf nu gewoon af? en temp naar 27,7 graden en 65% luchtvochtigheid dat moet iets hoger. lamp op 60cm hoogte. nu wachten op rest?
                            Last edited by chappie; 1 January 2012, 18:15.
                            Smoke weed every day!

Comment

65% LV is zat voor zaailingen.
                              Met 18/12 bedoel je 18/6 of 12/12 ?

Was je aarde op ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                              X