beste hobbyisten
its me baffie
ik denk dat ik de verkeerde lamp gekocht heb ik heb dus nu de phillips son t plus green power.
puur bedoeld om mee te bloeien.
maar wou eigenlijk voor de plus zijn gegaan maar die verkopers weer he
deze vertelde me dat er in de green power meer rood zat ipv blauw en ik twijfelde nog en zei t nog maar toch ging ik uit van zijn kennis.
want ook nog, dit was de best en meest verkochte lamp...
baf je had beter moeten weten jonguh!! haha zo voel ik me nu dus ik weet niet of ik goed gedaan heb aan deze koop. terwijl het best simpel is ga na de winkel koop de beste bloeier! maargoed waar twijfel is worden fouten gemaakt he...
nu wou ik graag aan jullie vragen wat is nou echt in de praktijk beter?
wat is de beste bloeier ?
ik snap iedereen gebruikt andere wattages mijn voorkeur ligt op de 600watter dan nog zijn alle ervaringen en menings uitingen gewenst
peace baffie
its me baffie
ik denk dat ik de verkeerde lamp gekocht heb ik heb dus nu de phillips son t plus green power.
puur bedoeld om mee te bloeien.
maar wou eigenlijk voor de plus zijn gegaan maar die verkopers weer he
deze vertelde me dat er in de green power meer rood zat ipv blauw en ik twijfelde nog en zei t nog maar toch ging ik uit van zijn kennis.
want ook nog, dit was de best en meest verkochte lamp...
baf je had beter moeten weten jonguh!! haha zo voel ik me nu dus ik weet niet of ik goed gedaan heb aan deze koop. terwijl het best simpel is ga na de winkel koop de beste bloeier! maargoed waar twijfel is worden fouten gemaakt he...
nu wou ik graag aan jullie vragen wat is nou echt in de praktijk beter?
wat is de beste bloeier ?
ik snap iedereen gebruikt andere wattages mijn voorkeur ligt op de 600watter dan nog zijn alle ervaringen en menings uitingen gewenst
peace baffie
Comment