Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aansluiten van me 400w kweekset :S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aansluiten van me 400w kweekset :S

    Korting op 420shop
    IMG00750-20120224-1512.jpgHeey,

    Mijn kweeksetje is net binnen gekomen en ik heb ook al een snoer erbij gekocht maar ik kom er niet aan uit welke draden er in de kroonsteentjes moeten.
    Ik heb maar 3 draden en op de starter zitten heel wat kroonsteentjes en op de kap ook al 2 dus hoe moet ik dit aansluiten?

    Dankjewel

    Mbg Richard Dankor
    Attached Files
    Last edited by Daltonrichard; 24 February 2012, 14:07.

    #2
    Re: Aansluiten van me 400w kweekset

    Hey Richard,

    Kleur bekennen zoals ik jou foto zie.

    Main = inkomende voeding vanuit je schakelkast. Het gemakkelijkste is: Bruin bij bruin, blauw bij blauw, en geel groen bij geel groen. (wisselspanning. maak dus niet zo veel uit zolang je je geel groene maar goed plaatst).
    Lamp = de kabel naar je VSA. Bruin bij bruin, blauw bij blauw, en geel groen bij geel groen. De kant van de lampenkap bruin bij bruin en blauw bij blauw. Nu zie je nog een schroefje met aan een gele/goede ondergrond. Deze is voor de geel groene draad. Dit schoefje zit ook nog tussen het kroonsteentje. Je hebt dus twee keuzes.

    PS. Haal ook even de gele folie van je spiegelkap voordat je je lamp erin draait.

    Gr Q

    Comment


      #3
      Re: Aansluiten van me 400w kweekset

      In een moderne installatie vindt u vier kleuren draad.

      Bruin is de stroomaanvoer (fase),
      blauw voert de stroom af (nuldraad),
      zwart, de schakeldraad, verbindt o.a. een schakelaar en een lichtpunt.
      Groen-geel is de aarddraad, die letterlijk in contact staat met de aarde.
      In oudere installaties is de fasedraad groen, de nuldraad rood en de aarddraad grijs.

      Comment


        #4
        Re: Aansluiten van me 400w kweekset

        mocht je twijfelen ga dan naar de growshop en laat um,ff met een kort snoertje door hun aansluiten,als je thuis komt is het dan gewoon 1 op 1 overzetten.is toch 1,5 kv als onsteekspanning,doet pijn zeg ik je uit ervaring

        Comment

        Bezig...
        X