Hallo iedereen! Ik heb al een tijdje geleden (begin maart ongeveer) een paar regular shiva zaadjes doen ontkiemen die ik in een pakje had gevonden en die zijn ondertussen al lekker gegroeid. Je kan mijn kweekverslag checken voor meer info Omdat ik op balkon kweek heb ik de plantjes getopt en gebruik ik low stress training om ze laag te houden. Nu het vreemde is, dat ik sinds een paar dagen precies al een soort van voorbloei heb bij twee van mijn plantjes:
Deze lijkt op een mannelijke bloem, al is het hopelijk gewoon een nieuw blad ofzo. Toch had ik graag ook jullie mening gehad.
IMG_0420.jpgIMG_0419.jpg
En hier lijkt het weer alsof er vrouwelijke haartjes aan het groeien zijn, ik snap niet wat het is en ik vond nergens anders gelijksoortige gevallen. Hier moet ik er wel bij zeggen dat er bij het toppen wel het een en ander mis is gegaan en dat de toppen misschien wat vreemd zouden kunnen groeien, maar ik denk niet dat dit er iets mee te maken heeft.
IMG_0422.jpgIMG_0423.jpg
Misschien maak ik me gewoon zorgen voor niets, en ik zou het vreemd vinden moest dit inderdaad al voorbloei zijn maar ik dacht dat ik het toch maar eens zou navragen
Ik ben benieuwd naar wat jullie er van denken!
Groetjes Nipulse
Deze lijkt op een mannelijke bloem, al is het hopelijk gewoon een nieuw blad ofzo. Toch had ik graag ook jullie mening gehad.
IMG_0420.jpgIMG_0419.jpg
En hier lijkt het weer alsof er vrouwelijke haartjes aan het groeien zijn, ik snap niet wat het is en ik vond nergens anders gelijksoortige gevallen. Hier moet ik er wel bij zeggen dat er bij het toppen wel het een en ander mis is gegaan en dat de toppen misschien wat vreemd zouden kunnen groeien, maar ik denk niet dat dit er iets mee te maken heeft.
IMG_0422.jpgIMG_0423.jpg
Misschien maak ik me gewoon zorgen voor niets, en ik zou het vreemd vinden moest dit inderdaad al voorbloei zijn maar ik dacht dat ik het toch maar eens zou navragen
Ik ben benieuwd naar wat jullie er van denken!
Groetjes Nipulse
Comment