Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste AudioSystemRolla's indoor grow met WW ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste AudioSystemRolla's indoor grow met WW ?

    Korting op 420shop
    Zoals de titel luid onze eerste binnen kweek
    2 van de 4 in eerste instantie ter kiemende gelegde zaden kiemde ook daadwerkelijk
    Aangezien we erg goedkoop aan zaden konden komen is dit geen ramp aangezien dit voornamelijk een leerproces zal worden
    Voorlopig gewoon open in een kamer staan de eerste 2 (hopelijk) dames in de grond met een folie erop met 18/6 een gloeilamp erop
    Helaas geen foto's genomen maar zodra ze de kop op steken zal ik foto's plaatsen
    Ik hoop een hoop te leren want van foto's vind ik maar lastig om te zien wat er bedoeld word vaak
    Misschien binnenkort ook nog een geurilla groei maar dat zullen we nog wel zien
    Eerste dingen eerst kijken of deze boven de grond willen komen 1 had een wortel van ruim 10 cm de andere was helemaal gekruld maar geschat word zon 7 cm
    Dus de vooruitzichten zijn goed
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    #2
    Re: Eerste AudioSystemRolla's indoor grow met WW ?

    En onder wat voor lamp komen ze uiteindelijk te staan?
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Eerste AudioSystemRolla's indoor grow met WW ?

      een gloeilamp gaat niet werken,minimaal 2

      Comment


        #4
        Re: Eerste AudioSystemRolla's indoor grow met WW ?

        momenteel staan ze onder 1 60 watt gloeilamp het is de bedoeling zodra ze iets gaan groeien dat ze onder 2 gloeilampen 60 watt komen te staan
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

        Comment


          #5
          Re: Eerste AudioSystemRolla's indoor grow met WW ?

          Je kan toch beter een paar spaarlampies kopen, hier komt meer bruikbaar licht vanaf + het licht schijnt dieper door + minder warmteontwikkeling + stroombesparing.
          Als je toch rond de 120W wilt gaan zitten is de plug en grow 125W een goed idee. Zelf heb ik hiermee een behoorlijke opbrengst in Gram/Watt onder vandaan kunnen halen ,niks om een gat van in de lucht te springen maar in iedergeval beter dan een gestrekte plant met weinig opbrengst en een hoop warmte om af te zuigen.
          Het probleem met gloeilampen is dat je ze niet te dichtbij kan hangen i.v.m. de warmte, maar ze wel dichtbij moeten hangen omdat je plant anders weinig licht krijgt. hierbij is het dus niet mogelijk om een goede balans te krijgen.
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: Eerste AudioSystemRolla's indoor grow met WW ?

            ok bedankt voor de duidelijke uitleg
            we gaan van de week over op andere verlichting tevens word er toch een kweekkastje gemaakt aangezien we er nog stekjes bij krijgen
            de plantjes beginnen nu behoorlijk te groeien af en toe heb ik het idee dat ik ze zie groeien zo snel gaan ze
            daarover van de week meer
            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

            Comment


              #7
              Re: Eerste AudioSystemRolla's indoor grow met WW ?

              zo na een lange (drukke) tijd een update
              we hebben er 3 stekjes bij gekregen waar 1 van het niet overleefd heeft
              de andere 2 is nog maar de vraag (zie foto's)
              de spruiten uit de zaadjes groeien heel behoorlijk elke plant staat nu in een 18 liter pot
              onder 4 x 18 watt tl armatuur
              hoop dat de stekjes het gaan redden ze staan nu bij 25 graden en 65% luchtvochtigheid
              De kast is 82x82x205 voorzien van alufolie en 2 afzuigventilatoren

              m@zzels
              2012-05-09 19.05.56.jpg2012-05-09 19.06.04.jpg2012-05-17 19.42.54.jpg2012-05-17 19.43.09.jpg2012-05-17 19.43.21.jpg2012-05-17 19.43.42.jpg2012-05-17 19.43.48.jpg2012-05-20 13.32.16.jpg2012-05-20 13.32.46.jpg
              Last edited by AudioSystemRolla; 20 May 2012, 13:36.
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

              Comment


                #8
                Re: Eerste AudioSystemRolla's indoor grow met WW ?

                na ik denk wel ALLE beginnersfouten gemaakt te hebben nu veel gelezen en een hele hoop aangepast
                1 stek was sterk genoeg om mijn fouten te overleven en gaat als een speer
                nu hebben we 7 stekjes erbij gekregen en daar de 4 mooiste uitgezocht de rest gaat naar vrienden
                aangezien we het wel 'legaal' willen houden
                de kast is 80x80x205 hier hangt een 4x18W tl bak in met warm witte tl's
                we hebben nu eerst de stekjes in stek en zaaigrond geplaatst en daarna in potgrond (met de kluit zaai en stekgrond er nog omheen)
                de tl kan helaas niet boven elke plant met dezelfde afstand hangen aangezien de een harder groeid dan de andere
                ze krijgen bijna elke dag te drinken aangezien ze de aarde iedere keer goed droog zuigen
                al lees ik hier dat om de dag meer dan genoeg is ?? de ander zegt voel met de vinger nou dan is het dus elke dag zo goed als gort droog
                de luchtvochtigheid is overdag 90% en snacht's 65%
                de temperatuur is overdag 26* en snacht's 18*
                is de nachttemperatuur niet te laag ? de planten vertonen wel wat rode internodes en her en der ook een rood takje naar een blad? (zoals op foto 5 het duidelijkst te zien is)
                uiteraard hoop ik op tips enzo om het geheel toch even wat beter onder controle te krijgen MVG AudioSystemRolla

                eerst een overzichts foto van de kast op dit moment
                DSC00666.jpg
                het stekje wat sterk genoeg was om mijn idioterij te overleven ;
                DSC00661.jpg
                de stekjes in de grote potten zijn degene die mogen blijven
                DSC00662.jpg
                DSC00663.jpg
                DSC00665.jpg

                DSC00664.jpg
                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste AudioSystemRolla's indoor grow met WW ?

                  de planten zijn inmiddels aardig gegroeid en al een week of 2 op 12/12 gezet om de bloei te doen intreden
                  dit gaat allersinds natuurlijk een stuk langzamer aangezien het onder standaard tl licht gebeurd
                  er hangen nu wel 2 tl's vanaf de zijkant bij en dit vinden de planten ook erg prettig
                  er word nog steeds niet bijgevoed aangezien we vinden dat ze er nog erg mooi groen uitzien
                  dat ze langer moeten staan onder tl is op zich geen probleem we proberen gewoon een lekker rokertje te krijgen
                  scroggen wil ze niet omdat ze dan de planten niet zou kunnen verzorgen ik hoop haar dan ook over te halen door in de micro (http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ostthread&f=84) met scrog een beter resultaat te behalen
                  edit hierbij dan de foto's ;
                  beetje last van vliegjes dus een paar valletjes opgehangen
                  deze planten verzorg ik niet maar staan dus bij een vriendin en die verzorgd ze ook
                  stokje ernaast ivm de 'zware buds'
                  DSC00685.jpg
                  mooie voorbloei al zeg ik het zelf
                  DSC00686.jpg
                  overzichtje
                  DSC00683.jpg
                  altijd en eeuwig in de lampen klimmen
                  DSC00687.jpg
                  DSC00684.jpg
                  DSC00688.jpg
                  tot de volgende !
                  Last edited by AudioSystemRolla; 12 July 2012, 09:05.
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste AudioSystemRolla's indoor grow met WW ?

                    zien er goed uit onder tl man ! ben benieuwd naar de opbrengst. greets

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste AudioSystemRolla's indoor grow met WW ?

                      thanx wij ook
                      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste AudioSystemRolla's indoor grow met WW ?

                        Hey AudioSystemRolla,

                        Plantjes zien er goed uit. Wat ik wel merk is dat ze precies - ofwel bedriegt het op foto - nogal schriele, fijne stammetjes hebben volgens de omvang van de planten.
                        Ik hoop dat je er enkele lekkere buds vanaf zal halen met dit kweekje.

                        Grtz,

                        John

                        Comment


                          #13
                          Re: Eerste AudioSystemRolla's indoor grow met WW ?

                          2 van de 5 hebben idd een beetje een dun stammetje de beste hebben ongeveer de dikte van mijn pink de andere de helft ongeveer
                          maar ja ze is eigenwijs en wil de fan niet steeds aanzetten
                          daarom denk ik met mijn micro ( welke ook niet super van start ging) met 2 plantjes meer oogst te hebben dan zij met 5 planten
                          misschien dat ze dan eens gaat luisteren
                          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste AudioSystemRolla's indoor grow met WW ?

                            Qua opbrengst zal dit me dunkt inderdaad geen topper zijn

                            Comment


                              #15
                              Re: Eerste AudioSystemRolla's indoor grow met WW ?

                              Lekker fannetje erop laten blazen dan worden ze lekker dik ghehehe
                              en als ze niet wil luisteren dan moet jij het gewoon doen toch

                              Verders netjes, succes verder!!
                              Eens een paffer, altijd een paffer........

                              Comment

                              Bezig...
                              X