De groeivoeding van de aveve doet het beter dan de bio nova ground
Na een week staan de planten er feller bij bij en richten ze hun blaadjes mooi naar omhoog.
Zijn de assen van mijn jointje ook goed?![]()
Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

De groeivoeding van de aveve doet het beter dan de bio nova ground
Na een week staan de planten er feller bij bij en richten ze hun blaadjes mooi naar omhoog.
foto's! foto's !
zoiets kan je alleen zeggen als de rest van de omstandigheden (en de planten) hetzelfde zijn... mijn persoonlijke mening : VET! aanpakken die "speciale joepie-joepie-supergroeibloei-hoppa-stimulatorhormoon-dinges-enzymen" industrie enzo. Ben 'n hollander : die zijn gewoon al gek ja
Laatst gewijzigd door moreweed; 9th February 2010 om 01:43
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Ik kan foto's trekken, maar kan ze pas plaatsten tegen het einde van men kweek. (analoge spiegelreflex) Maar tis mss geen slecht idee
Kheb natuurlijk wel de aanbevolen hoeveelheden aangepast. Ze krijgen 6 dagen op 7 voeding ipv de aanbevolen 1 keer per week![]()
goed man, hier leer je meer van dan gedachteloos de gebruiksaanwijzing van "echte" voeding te volgen, nu moet je ze wel goed in de gaten houden
Ik geef in de zomer ook 6op7, soms 7op7 als er veel zon-dagen zijn. "smorgens voeding, 'savonds alleen water is het dan, behalve als ik PK bijvoed : dat vervangt dan 1x gewone voeding. Is geen regel hoor, dat werkte voor de plantjes die ik toen had het beste.
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top