Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aarde pret in huize Rebel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Aarde pret in huize Rebel

hou het goe in de gate hier
    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Nice Rebel .
      Die Ice Lady en Citral Pride zijn helemaal lekker aan het bouwen .(zijn toch die twee aan de rechterkant toch ?)

Kan je dat stikstof tekort dan niet weer bestrijden door ze wat extra voeding te geven ? Of werkt dit zo niet ?
      Led's grow !

Comment

Yo bodos

Je kan wel meer voeding gaan geven maar daar zitten ook andere stoffen in, dus je gaat dan meer van alles geven inplaats van alleen stikstof, calcium en MG dus dat zou je op moeten lossen door alleen de stoffen te geven die ze missen. Maar we geven sinds een paar dagen Calgreen van Metrop mee want die heeft de stoffen inzich die ik nodig heb dus we zien wel of het gaat werken ja of de nee.

Ga vanavond alleen water geven en dan morgen stap ik helemaal over op Metrop voor die laatse paar weekjes. Dat is zeer geconcentreed dus ik kan daar bijna 3 rondes mee doen.

Zondag weer foto's!

Comment

Dat is gewoon normaal, je moet iets boven de dosis zittten dat je denkt dat genoeg ( bijv 5ml/liter ). Ongeveer 2 dagen minimaal meegeven en dan weer wat terug gaan naar bijv 5ml. De balans moet een beetje terugkomen, dat kun je alleen maar doen door ze genoeg te geven totdat de balans goed is, en dan kun je iets verhogen of verlagen af en toe.
          Juist bij aarde kun je gebruik maken van die grotere buffer, meer organisch is ook beter buffer, dan kun je iets meer schommelen dan hydro.
          Bij aarde werkt ook goed door genoeg te geven begin van de bloei al, maar als ze iets te veel dreigen te krijgen, doen ze een keer water mee geven, ik zelf doe meestal een half portie.

Ziet er wel lekker uit in het hokje. Je zag wel wat eerder dat ze een beetje te mager en te licht waren, dan blijven ze ook hangerig en licht, en vullen ze niet de hele ruimte, omdat zo de onbalans langzaam steeds meer in de grond komt.

Comment

@heaven

Het is ook me eigen schuld hoor, daar niet van. Heb gewoon te weinig voer gegeven en dat laat zich nu zien. Het is even wennen van hydro naar aarde dus het gaat wel goed komen....denk En een overschot ben ik nog niet tegen gekomen, die had ik eigenlijk liever gehad \

Maar ze beginnen zich langzaam te herstellen de nerven worden weer mooi groen en het bovenste blad is ook een stuk beter dat groeit weer en het lijkt wel (maar dat kan ook Bud-frenzie wezen) of de toppen van de white cheese weer wat aan het groeien zijn, in de breedte dan....er zit weer een beetje beweging in.

Langleven de greenhornet lamp

Maar zeer bedankt voor de tips!! Worden erg op prijs gesteld!

Comment

Als ze weer aandikken, komt het wel goed.

Als je gewoon aanhoudt wat ze aangeven bij de voedingsfabrikant kan het bijna niet fout gaan. Gewoon af en toe ff water of halve portie dus er bij gooien. Ook een enkele keer een dagje geen water geven als je wat natter kweekt.
              En in het begin van de groei, kleine plantjes, gewoon maximaal tot 3,5ml in mijn geval bijvoorbeeld.

Met Hypro Terra en daarbij Aptus P en K boost, en de hele reutemeteut, etc wat ik nu gebruik. Je hoeft eigenlijk geen reet meer te doen, alleen Aptus schema beetje incalculeren op de geschatte opbrengts/boeitijd.

Je moet wel rekening houden dat een bio organische voeding wel wat later reactie geeft dan een zoute organische voeding.

Comment

Komt wel goed hoor CannaRebel, als ze zich zo snel weer op gang trekken zal je daar wel een lekker rokertje aan overhouden!

Grtz

Comment

zien der lekker uit Rebel.

keep it green m8
                  sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                  Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

Ik vind t er mooi uitzien.
                    Zou bij afwezigheid best op mn plantjes mogen passen..

Juuuu de balle, laat ze niet vallen, ook niet glippen want dan ken je niet meer wippen.

Comment

@Heaven
                      Thx voor de xtra info, daar ga ik zeker wat aan hebben.

@DJ
                      Een lekker rokertje zal ik er zeker aan overhouden

@V
                      Thx m8, maar het kan beter dus de volgende ronde helemaal metrop en dan gewoon het schema volgen dan moet het helemaal goed komen

@Flier
                      Het is alleen zo jammer dat je zover weg woont anders had ik het wel willen doen.....
                      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Week 6, dag 1 zichtbare bloei. (week 8 12/12)

Bij 2 planten zijn de pistels voor meer dan 60% bruin of bruin aan het worden, alleen de White Cheese en de Critical pride zijn nog het witste. Het is alleen jammer dat het blad zich niet mooi hersteld heeft maar het was weer een wijze les over voeding geven . De planten zijn toch nog lekker aan het aandikken en de ice lady en Critical Pride zijn toch wel de planten waar het meeste vanaf gaat komen. De Ice Lady heeft de structuur van een stekelvarken en doet me denken aan een Silver Haze en die is na de WW Xl het meeste bruin dus die zal ook over een week of 2 omgaan. De rest moet nog een week of 3 denk.....

Temp. LV
                      Max: 27.8 Max: 56%
                      Min: 19.8 Min: 42%

Op een jerrycannetje van 10L water het volgende van Metrop erin gemikt,
                      MR2: 10ml
                      Amino Bloom: 8ml
                      CalGreen: 4ml

PH=5.9
                      EC=1.8

De WW XL gaat waarschijnlijk over 1 of 1 1/2 week omver want de trichomen zijn al voor +/- 75% milky en de kelken zijn al flink aan het opzwellen en moet toch wel toegeven dat ze toch nog lekker de top heeft dicht gezet en lekker in dikte is aangekomen dus het zal mij benieuwen straks wat voor smaak het gaat geven. Ze krijgt ook sinds vandaag alleen Final Solution mee om de boel te spoelen.

De rest heb ik weinig over te zeggen ze gaan rustig door met bouwen en lijken de metrop voeding erg lekker dus we zien wel....

Injoy the pictures!!
                      Last edited by THC Dude; 24 September 2012, 20:09. Reden: aanvulling info

Comment

lekker hoor !
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

@audio
                          Thx kerel

En nog wat andere topjes en overzicht foto's De laatste 3 foto's van links naar rechts; WW XL, Critical Pride en Ice lady

Groetels
                          Last edited by THC Dude; 24 September 2012, 20:06.

Comment

ziet er hel gord uit hoor

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

lekker aanzwellen !
                              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Very nice ! Nog lekker lekker afrijpen .

Gaat weer eens helemaal goed komen hier.
                                Led's grow !

Comment

Bezig...
                                X