Hey allen,
hier mijn eerste kweekverslag.
De opstelling:
------------De Grond:
---------
Cocopeat, met daarin beendermeel, bloedmeel en fossiele zeewierkalk.
De potten zijn geaard (staan in verbinding met moeder aarde via een koperdraad).
Vanaf dat de plantjes in de grote pot gaan, tot aan de oogst is de ph van de grond steeds tussen 6.4 en 6.6. Moet hier iets aan veranderen ?
Het Water:
-----------Het Zaad:
----------Voorgroeien
------------
ontkiemen gebeurt in cocos plugs:
goed geworteld, gaat het pantje naar zijn grote pot:
voorgroeien onder 2 * 75 W pl l (T neon), 18/6, tot ik vind dat ze groot genoeg zijn, of er plaats komt in de tent om te gaan bloeien.
Ervaring:
--------
Er zijn al vier autoflowers (big bang, en green o matic) uitgekomen, telkens tussen de 30 en 40 gram opbrengst droog.
2 x white widow, dat zijn mooie volle planten geworden, maar ik heb ze helaas te vroeg geoogst, ik zit met nog ongeveer 150gr minderwaardige wiet, echt zonde.
,
de 2e heb ik geprobeerd te fimmen:
,
die krijgt nu 2 hoofdtoppen:
Toekomst:
----------
ik zou graag onder LED kweken, maar moet nog overtuigd worden
volgende zomer als het weer zo heet is wordt het T-Neon om te bloeien, geen HPS
en volgend jaar ga ik de rest van mijn autoflowers guerilla groeien, ik heb al goeie plekken op het oog.
groeten, update over een weekje
hier mijn eerste kweekverslag.
De opstelling:
------------De Grond:
---------
Cocopeat, met daarin beendermeel, bloedmeel en fossiele zeewierkalk.
De potten zijn geaard (staan in verbinding met moeder aarde via een koperdraad).
Vanaf dat de plantjes in de grote pot gaan, tot aan de oogst is de ph van de grond steeds tussen 6.4 en 6.6. Moet hier iets aan veranderen ?
Het Water:
-----------Het Zaad:
----------Voorgroeien
------------
ontkiemen gebeurt in cocos plugs:
goed geworteld, gaat het pantje naar zijn grote pot:
voorgroeien onder 2 * 75 W pl l (T neon), 18/6, tot ik vind dat ze groot genoeg zijn, of er plaats komt in de tent om te gaan bloeien.
Ervaring:
--------
Er zijn al vier autoflowers (big bang, en green o matic) uitgekomen, telkens tussen de 30 en 40 gram opbrengst droog.
2 x white widow, dat zijn mooie volle planten geworden, maar ik heb ze helaas te vroeg geoogst, ik zit met nog ongeveer 150gr minderwaardige wiet, echt zonde.
,
de 2e heb ik geprobeerd te fimmen:
,
die krijgt nu 2 hoofdtoppen:
Toekomst:
----------
ik zou graag onder LED kweken, maar moet nog overtuigd worden
volgende zomer als het weer zo heet is wordt het T-Neon om te bloeien, geen HPS
en volgend jaar ga ik de rest van mijn autoflowers guerilla groeien, ik heb al goeie plekken op het oog.
groeten, update over een weekje
Comment