Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een klein vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Een klein vraagje

Korting op 420shop
    Hey allemaal, hieronder laat ik even wat foto's zijn van mijn plant dusver. Ik heb een paar vraagjes, namelijk, wanneer kan ik mijn plant oogsten, op greenhouseseeds site zelf zeggen ze dat hij klaar is aan 't einde van september maar dat gaat hem zeer zeker niet worden als ik kijk naar hoe kleine toppen ik nog heb..

Hiernaast heb ik nog een vraagje namelijk, als 't onder de tien graden komt (dus 's-nachts) kan ik de plant beter binnen zetten niet? En wanneer het dan weer licht word (+/- 8 uur) dat ik hem dan weer buiten zet.

P.S. ik weet dat er wat gele bladeren aanzitten maar ik heb het plantje opnieuw voeding gegeven en de gele bladeren die er nu aan zitten zaten er dus al aan voordat ik de voeding gaf. Er zijn verder geen gele bladeren aangekomen dus dit is als het goed is nu "verholpen".

IMAG0005.jpgIMAG0008.jpgIMAG0010.jpgIMAG0011.jpg

M.v.g.

reload472

Ziet er mooi uit, maar die moeten nog wel een weekje of 4-5 zeker. Je moet gewoon opletten voor schimmel en toprot, voor voldoende tocht zorgen dus.
    Je kan ze 's avonds binnenzetten, maar je moet opletten dat ze minimum 12 uur donker krijgen, en je kan best de tijdstippen dat je ze binnenzet en buitenhaalt respecteren anders krijgen ze stress.

Ziet er wel mooi uit!
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

Comment

Re: Een klein vraagje

Hartstikke bedankt voor je snelle antwoord, wat bedoel je met "respecteren" precies in deze zin? Dankje dat je vind dat ze er goed uitziet heb geprobeerd t zonder voeding te doen maar dat ging niet ik ben vanaf vorige week begonnen met voeding.

Comment

Bezig...
      X