Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag eerste kweek ooit - 90W LED ufo - 3x Mexican Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kweekverslag eerste kweek ooit - 90W LED ufo - 3x Mexican Haze

De kwaliteit is zeer goed als je problemen ondervind krijg je nieuw zaad plus als je daar besteld krijg je altijd een ww zaadje kado per 25 euro max van 4 zaadjes

Kweekverslag 4x big bang autoflower (low budget)

Comment

Ze zien er heel gezond uit ! Ik denk dat ze wel nog wat zullen strekken, gaat wel goed!
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Je mag de led best iets hoger hangen dan gaan de plantjes er idd wat naartoe groeien en dan heb je wellicht ook een betere lichtspreiding.
        Ik heb mijn led's in de groeifase op 60 cm vanaf de planten hangen en in de bloei op 40 cm .
        Led's grow !

Comment

Ik ben aant lezen geweest over klieven en 48h nacht voor de oogst om THC gehalte te verhogen maar mogen deze 2 technieken samen gebruikt worden.

Ik zou naar het einde toe dat klieven eens willen proberen op 1 van mijn plantjes en de rest afsluiten met 48h nacht.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

laat maar zitten... ik heb alle info al gevonden!!!

Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!

JD RULES

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Vandaag heb ik mijn plantjes voor de eerste keer water gegeven met 1/2 dosis voeding van plagron tot het water onderaan de pot eruit kwam. (ong. 2L)
          Nu wachten tot ze weer zo goed als droog zijn voor ze weer drinken krijgen!
          In de eerste week na het overpotten heb ik bewust niet overdreven met het geven van water, ze kregen maar 1 liter om de 2 dagen.

En omdat ik het toch niet kan laten heb ik nog enkele foto's...
          DSCN1614.jpgDSCN1617.jpgDSCN1615.jpgDSCN1625.jpgDSCN1623.jpgDSCN1624.jpg
          DSCN1626.jpgDSCN1628.jpg

Vraagje: Ik heb gelezen dat men best vermijd dat blaadjes tegen de grond hangen ivm shimmels enzo maar als je overpot dan moet je tot aan de lobblaadjes ingraven. Op deze manier raken de onderste blaadjes toch de grond... mag/moet ik die dan afknippen​???
          Last edited by gizzmo666; 20 November 2012, 21:41.
          Weg met de wietpas!!!

Comment

ziet er goed uit je ziet duidelijk dat ze de dosis voeding die je gaf graag hebben veel succes verder
            en ivm je vraag over het afknippen van die onderst bladeren zou ik ze laten hangen gewoon verpotten tot aan de lobblaadjes en zieje dat ze de grond raken gewoon wat minder diep steken grtz

Comment

goed bezig !

Comment

Leuk minikweekje.

Verstuurd met mijn mobiele telefoon

Comment

Toegeven... ik had zelf niet gedacht dat het zo goed zou lukken (tot nu toe toch).
                  Maar ik moet ook toegeven dat zonder jullie hulp mijn plantjes waarschijnlijk al lang dood waren.
                  Weg met de wietpas!!!

Comment

We zijn hier allemaal om mekaar te helpen, en we willen allemaal lekker stoned worden ja toch

Kweekverslag 4x big bang autoflower (low budget)

Comment

Ik zal blij zijn als mijn eerste kweekje klaar is... het wordt hier steeds moeilijker en duurder om goeie wiet te vinden!
                      Last edited by gizzmo666; 21 November 2012, 18:19.
                      Weg met de wietpas!!!

Comment

Foto update (week 5.5)

De plantjes doen het goed. Ze krijgen momenteel 1L water om de 2 dagen en groeien zeer goed. Ik probeer ze zo veel mogelijk gerust te laten en de natuur zijn gang te laten gaan. Ik heb dus ook geen vragen maar wou jullie toch ff laten meegenieten van de vooruitgang.

DSCN1658.jpgDSCN1659.jpgDSCN1656.jpgDSCN1653.jpg
                        Weg met de wietpas!!!

Comment

Volgens mij heeft klieven niet de werking die er staat beschreven. Ik heb nu mijn planten een week voor dat ik ze wilde gaan oogsten geklieft en ik merk dat ze wel veel sneller afbloeien en dus sneller klaar zijn. Ik ben nu ook de combi van klieven en '2 dagen in het donker laten staan' aan het testen en ik merk dat ze al lekker afbloeien .
                          Verder ben ik zeer benieuwd naar jou soortje, daar had ik veel goeds over gehoord

succes met het verdere verloop

Comment

Ziet er goed uit ! Mooie planten .
                            Led's grow !

Comment

Ik heb nog geen moment spijt van mijn besluit om zelf een kweekje te starten. Tot nu toe loopt alles op rolletjes (hout vasthouden). Ze staan nu iets langer dan 3 weken op 12/12 en dit is het resultaat.
                              DSCN1679.jpgDSCN1680.jpgDSCN1681.jpgDSCN1684.jpgDSCN1685.jpg

Weinig kopzorgen met deze plantjes tot nu toe, ik geef ze steeds 1L water met Plagron Bloom (halve dosis elke waterbeurt) en ze krijgen pas opnieuw als de grond bijna droog is. Volgens de meeste berichten die ik heb gelezen op JD kunnen wietplantjes beter overweg met te weinig water dan te veel.

Vraagje: Hoe kan ik zien wanneer mijn plantjes 1 week voor de oogst zijn om dat klieven eens te proberen?
                              Weg met de wietpas!!!

Comment

mooie plantjes ze staan er goed bij veel succes met de bloei

Comment

Bezig...
                                X