Hallo allemaal,
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Nickus en ga voor de eerste keer een plantje PROBEREN groot te brengen in een zelf gebouwd kweek kastje van piepschuim!
Met dit kweek verslag hoop ik een beetje hulp te krijgen. Mijn zaadje van Vision Seeds WW autoflower ligt op dit moment tussen 2 watjes te ontkiemen en het worteltje is er al uit gekomen
Eerst zal ik het e.e.a. over mijn kastje vertellen en wat foto's plaatsen.
Kast;
-Binnenmaat lxbxh 45x45x95cm
-Materiaal, piepschuim platen en een houten plaat als plafond.
-Binnenzijde volledig voorzien van radiatorfolie.
Ventilatie;
-Inlaat is een gat van rond 90mm, links onderin de kast.
-Afzuiging is rond 100 verloop naar 125 en aangesloten op het ventilatiesysteem van mijn woning, rechts boven in de kast.
-Computer fan op de afzuiging omdat de huisventilator niet de hele dag volop draait. (draait continu op stand 1, als ik ga douchen gaat hij op stand 3)
-Computer fan rond 80 die lucht op mijn (toekomstig) plantje blaast.
Verlichting;
-1x Philips Tornado 23W spaarlamp.
-Reflectiekap van een metalen schaal gemaakt.
-In hoogte verstelbaar d.m.v. kettingen.
Mochten jullie al op of aanmerkingen hebben, of meer willen weten dan hoor ik het graag. Ik zal proberen zo vaak mogelijke een update te geven over het groei/bloei proces.
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Nickus en ga voor de eerste keer een plantje PROBEREN groot te brengen in een zelf gebouwd kweek kastje van piepschuim!
Met dit kweek verslag hoop ik een beetje hulp te krijgen. Mijn zaadje van Vision Seeds WW autoflower ligt op dit moment tussen 2 watjes te ontkiemen en het worteltje is er al uit gekomen
Eerst zal ik het e.e.a. over mijn kastje vertellen en wat foto's plaatsen.
Kast;
-Binnenmaat lxbxh 45x45x95cm
-Materiaal, piepschuim platen en een houten plaat als plafond.
-Binnenzijde volledig voorzien van radiatorfolie.
Ventilatie;
-Inlaat is een gat van rond 90mm, links onderin de kast.
-Afzuiging is rond 100 verloop naar 125 en aangesloten op het ventilatiesysteem van mijn woning, rechts boven in de kast.
-Computer fan op de afzuiging omdat de huisventilator niet de hele dag volop draait. (draait continu op stand 1, als ik ga douchen gaat hij op stand 3)
-Computer fan rond 80 die lucht op mijn (toekomstig) plantje blaast.
Verlichting;
-1x Philips Tornado 23W spaarlamp.
-Reflectiekap van een metalen schaal gemaakt.
-In hoogte verstelbaar d.m.v. kettingen.
Mochten jullie al op of aanmerkingen hebben, of meer willen weten dan hoor ik het graag. Ik zal proberen zo vaak mogelijke een update te geven over het groei/bloei proces.
Comment