Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekj 6x amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste kweekj 6x amnesia haze

    Korting op 420shop
    Ben net begonnen met me eerste kweekje van die o zo heerlijke amnesia.
    heb 6 stuks staan onder een 600W hps(let them grow)
    zal wekelijks wat fototjes uploaden.
    jammer genoeg groeien ze niet allemaal even hard maar tot nu toe ben ik tevreden. af en toe potje omhoog en naar benede zodat ze tog ong evenveel licht krijgen.
    Ondanks alle verzamelde info heb ik tog alweer hoop bijgeleerd als beginneling.

    We zitten nu in de eerste week van de bloei ben nou benieuwd tot hoever ze gaan groeien
    deze pics zijn vanaf de stek tot aan nu genomen

    hou jullie op de hoogte medestoners
    49
    ja
    83,67%
    41
    nee
    16,33%
    8
    Last edited by psychedelic1988; 5 November 2012, 19:28.

    #2
    Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

    hee , succes met je eerste kweekje
    wat voor lamp gebruik je?

    Comment


      #3
      Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

      bedankt

      heb een 600W hps bove me sgatjes hange laten we hopen op dat grammetj per watt

      Comment


        #4
        Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

        meestal een half grammetje per watt .
        sucses.

        Keep On Smoking!!!

        Comment


          #5
          Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

          Was je aarde op ?
          Voor de gr/W had je toch minstens die potten tot de rand moeten vullen voor je de plantjes erin zette denk ik, dat scheelt een paar liter wortelruimte.
          Eventueel kun je dat wel bijvullen, maar dan moet je de aarde wel afdekken met zw/w plastic ofzo, dan wortelen ze wel omhoog.
          Hoever ze gaan groeien ? Amnesia's blijven groeien he...maar dat wist je vast al
          Succes.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

            Succes deze ronde
            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

            Comment


              #7
              Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

              Succes deze ronde met de nieuwe plantjes

              Comment


                #8
                Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

                QnQ: ja me aarde was idd te weinig had 100 liter gekogt ma bleek tog ff iets te weinig te zijn maarja volgende kweek wel gelijk goed doen want dit is ook nog is kut met voeden mja zo zie je maar je blijft bijlerenMaar is het dan bij wijze van spreke ook zo dat als ik 40 liter potten gebruik me opbrengst ook omhoog zou gaan? en thnx voor de tip dat se blijven groeien dat wist ik nog helemaal niet dacht dat se tot een week of 3 in de bloei doorgroeide haha

                Jaymie: zou mooi zijn half grammetje per watt voor mijn eerste kweek we zullen zien wat deze dames mij gaan brengen

                audio en smowkie: thnx voor de reactie


                Vandaag zijn we de eerste dag in gegaan van de Bloei Week 2 startend met bloeivoeding.
                Hoop maar dat alles goed gaat zolang ik het schematj gebruik van me growshop, gebruik dan ook hun eigen lijn aarde en hun voeding.

                hier nog wat pics stond wel ff versteld stuk voller en 5 cm gegroeid en dat in 1 dag
                Last edited by psychedelic1988; 6 November 2012, 16:23.

                Comment


                  #9
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

                    nee idd had al het id dat se nu erg hard gaan.
                    had de lamp eerst op 60 maar op 50 gaat ook goed check een paar x per dag want se moge niet teveel gaan strekken wor zon warboel als ik se allemaal moet gaan buigen straks haha. Maar heb nupaar verschillende maten potten kunnen we mooi de verschillen zien straks.
                    Laten we hopen dat se straks net so lkkr smaken als dat ze er nu uitzien haha

                    hier een opsomming wat ik heb+etiketje:

                    THC wortel stimulator250 ml op 100L.
                    THC bio super groei 40-60 ml op 10L N-P-K 8-5-7.
                    THC bio bloei 50-100 ml op 10L N-P-K 2-6-2. 1a 2x per week rest schoon water
                    THC PK13-14 50-100 ml op 10L verder geen info. beginnend week 4 bloei
                    THC M.16 125ml op 100L 16% MGO 32% SO3. ook eenmaal per week beginnend week 3 bloei

                    weet niet precies wat ht allemaal inhoud maar jij ongetwijfeld wel QnQ

                    nog wat pics van vandaag

                    Comment


                      #11
                      Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

                      hierbij weer een kleine update


                      ze groeien weer lkkr door en nog steeds het mooie groene kleurtje.
                      heb de dames gister hun eerste bloei voeding gegeven. bladeren trekken mooi bij nu ze wat kalium hebben binnen gekregen(begon kleine gele puntjes te krijgen dus vandaag ff langs growshop gegaan en idd net zoals ze zeggen trekt nu allemaal mooi bij dankzij de bloeivoeding).

                      info foto 4

                      plantje 1:38cm pot 18L
                      2:28cm pot 10L
                      3:29cm pot 10L
                      4:37cm pot 8L
                      5:35cm pot 18L
                      6:33cm pot 18L

                      heb verschillende potten gebruikt om met eigen ogen te kunnen zien wat het verschil in groei en bloei zal zijn zodat ik me volgende kweek een makkelijkere keuze kan maken welke potten ik wil gaan gebruiken. kleine potten(10L) worden dan meer planten. Als de 18L beter bevallen waar het tot nu toe op lijkt gooi ik er volgende x 5 plantjes in.

                      Moet zeggen dat plantje 4 in de 8L pot lekker voorop mee groeit met de 18L potten(had verwacht dat deze niet veel zou gaan doen in een kleine pot+was de slechtste stek had sowieso niet verwacht dat deze het zou redden).

                      hier nog een paar pics
                      (let maar nie op de kwaliteit slechte camera)



                      we zijn weer een dag en enkele centimeters verder.
                      dag 11 van de bloei eerste bloeiverschijnselen worden zichtbaar
                      Last edited by psychedelic1988; 10 November 2012, 19:20.

                      Comment


                        #12
                        Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

                        hierbij weer een kleine update van de bloei week 2 dag 7.

                        plantjes groeien aardig door verschillen nu tussen de 45 cm en 55 cm met mooie beginnende bloeiverschijnselen.
                        Ze hebben geen problemen meer gehad mooi groen blad en de gele punten zijn weg getrokken.

                        Ook is er totaal geen teken meer van de spint missie geslaagd haha.
                        hierbij nog een paar fototjes(betere fotos volgen)

                        Comment


                          #13
                          Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

                          gaat een mooi hutje vol worden denk ik !

                          goed bezig !
                          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                          Comment


                            #14
                            Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

                            daar gaan we voor haha maar ze groeie flink zie gwn iedere dag het verschil

                            zou mooi zijn als verder alles van se lije dakkie gaat voor een 1ste x

                            greetz

                            Comment


                              #15
                              Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

                              hier zijn we weer op dag 2 van de 3e week bloei

                              de eerste topjes worden nu duidelijk zichtbaar als die zo door blijven groeien hoe ze nou gaan dan moge het beste buds worden haha.
                              deze topjes zijn de afgelopen 4 dagen verschenen(tot nu toe 1x volle dosis bloeivoeding en 1x halve dosis.
                              vandaag krijgen ze geen bloeivoeding meer omdat ik al aan de max zit. Nu krijge se gwn lkkr kraanwater+de THC m16(enzymen 1X per week).
                              ben benieuwd hoe me vrouwtjes erop reageren.

                              Had in het begin me vraagtekens bij het eigen merk van me growshop maar die vraagteken haal ik hierbij weg.
                              ze groeie en bloeie als een malle dus het zal wel buigen worden straks(lamp kan nog maar 40 cm omhoog). zodra we hiermee klaar zijn schuif ik dit hok aan de kant en gaan we voor een nieuwe bouw(groter hoger en mooier) hierbij kunnen we gelijk de oude gebruiken om alvast zaden te gaan planten want stekken begin ik niet meer aan!!!

                              hierbij nog wat cheap @ss pics van et weekend komt er een lieftallige jonge dame met een super camera om wat echte pics te schieten.


                              laat die witte velden maar komen

                              Comment

                              Bezig...
                              X