Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: 3x Nevilles haze 1x Purple Power 1x White Widdow
DSC_0001klein.jpgDSC_0002klein.jpg
Ik was eerst sceptisch over die neville haze maar als ik dan zie wat een goed neville zaadje in zich heeft denk ik tja.....toch lekker!
Dikke compacte toppen in mijn tentje ik hoop dat de kleine nevilles(die er net zo uit zien nu als deze toen ze klein was)ook zo gaan worden
Miss dat ik 1 van de nevilles op 16 uur laat staan zodat ze niet in de bloei gaat maar langzaam groeit dan kan ik na deze ronde mijn
tentje vullen met neville stekken. Damn wat is dat ding zoet als je haar aangeraakt hebt:-p Crazy Trichomes!!!
** Thanx Smowkie!!!**
Last edited by Thurgood Jenkins; 12 December 2012, 15:28.
Reden: stoneder
"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)
Even een update op deze historische 12-12-12!!! DSC_0001klein.jpg2x nevilles haze 1 x purple power 1 x white widdow DSC_0002klein.jpgFf testen wat dit gaat worden:-p DSC_0003klein.jpgHet hele zootje onder de tneon
Latersss
Na het overpotten en inwateren heb ik de meiden even met rust gelaten.
Ik check ze wel elke dag omdat er mogenlijk twee herma's tussen zitten:-p
Maar tot dusver niets mannelijks kunnen aantreffen dus het gaat nog goed.
Vandaag hebben de dames allemaal weer wat te drinken gehad en de bloei komt
goed door nu!Heb mijn timer weer op 12/12 gezet om de bloei maximaal licht te geven
hij stond heel even een weekje ofzo op 10 uur licht omdat de bloei niet erg opschoot. DSC_0030klein.jpgt kleine plantje is er later bijgekomen is eigen zaad testje....:-p
tot de volgende update!
Thur.
Last edited by Thurgood Jenkins; 4 January 2013, 20:28.
Reden: stoned
Thanx ik zal vanavond even nieuwe fotos maken en uploaden, de Nevelles groeien(strekken) behoorlijk in de bloei periode, de ene dag nog netjes onder de kap de volgende dag is mevrouw al langs de kap omhooog gegroeid haha! Ziek die Nevilles!!!!!
Ben ook benieuwd of alles in mijn tentje blijft passen maar ach....VOL=VOL :-p
Comment