Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps

    Korting op 420shop
    hey medegrowers na 1 ronde feminized critical van rqs en 1 ronde autoflower royal creamatic begin ik aan mijn 3e kweekje. nu terug feminized daar ik vind dat de af's bijna even lang moetten. deze keer heb ik de zaadjes besteld via het net na wat opzoekwerk ivm bloeitijd, hoogte, potentie enz. heb de zaadjes gisteren aangekregen 2012-12-06 20.22.05.jpg en ga ze binnen enkele dagen ontkiemen daar men vorige oogst nog maar 4 dagen hangt te drogen in de kast high & dry.jpg en het wat moet uitkomen dat als ze ontkiemd zijn ze ineens in de kast kunnen onder 4x18w tl's dus moet de vorige stash goed droog zijn om in de weckpotten gestopt te worden om verder te curen natuurlijk. voor deze kweek heb ik 5 potten van 5 liter met lightmix van plagron 2012-12-06 20.18.53.jpg (vorige was janeco) deze bevat genoeg voeding voor de eerste 2 weken dus krijgen ze tijdens die periode enkel afgezuurd water 2012-12-06 20.23.42.jpg ph 6.0 met canna rhizotonic wortelstimulator 2012-12-06 20.24.03.jpg deze laatste krijgen ze tot 4e week bloei. ik ga ze maar een goede 2 weken voorgroeien onder de tl want blijkt dat te dames iets te goed doorgroeien tijdens de bloei en ik anders met een hoogte probleem zit hou de dames liefst kleiner dan 1m met pot bij. ben aan het twijfellen of ik ze ga toppen of niet of supercroppen. na 2 weken krijgen ze canna terra vega groeivoeding mee 2012-12-06 20.24.14.jpg. na de 2 a max 3 weken voorgroei gaan ze onder de hps op 12/12 en zodra de bloeiverschijnels er zijn vervang in de groeivoeding met canna terra flores bloeivoeding 2012-12-06 20.23.03.jpg die krijgen ze tot 2 weken voor het einde wanneer de afrijping begint en ik ze enkel afgezuurd water geef. van de 4e tot de 6e week na de start van de bloeiverschijnsels krijgen ze bloombastic bloeistimulator van atami 2012-12-06 20.23.51.jpg. veel plezier met het volgen en laat de vragen en comments maar komen. greets
    Last edited by kielside; 6 December 2012, 20:13.

    #2
    Re: 3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps

    Zo daar zijn we dan , mijn stoeltje staat hoor sucses deze ronde


    Eerste kweek.... je weet zelf!
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      #3
      Re: 3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps

      Toppen doe je als ze breder moeten worden, als je niet topt krijg je meest 1 hoofdtop. Misschien helpt dat in je keuze ?
      Als je genoeg ruimte hebt zou ik altijd toppen, maar da's een persoonlijke voorkeur misschien
      Buigen kan altijd nog, mocht je daar drang toe krijgen.

      Ben benieuwd hoe die Jack Motta het gaat doen, er zit Black Domina in, net als de SBR die ik nu heb staan. (Critical x Black Domina)

      Succes !
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: 3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps

        ook mijn stoeltje word hier neergezet
        maak er wat van

        Comment


          #5
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

          Comment


            #6
            Re: 3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps

            ik heb maar een 0.7m2 er is net plek voor 5 planten en een zwenkventilator op de bodem. mijn eerste oogst had ik getopt maar toen had ik maar 3 planten...
            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Toppen doe je als ze breder moeten worden, als je niet topt krijg je meest 1 hoofdtop. Misschien helpt dat in je keuze ?
            Als je genoeg ruimte hebt zou ik altijd toppen, maar da's een persoonlijke voorkeur misschien
            Buigen kan altijd nog, mocht je daar drang toe krijgen.

            Ben benieuwd hoe die Jack Motta het gaat doen, er zit Black Domina in, net als de SBR die ik nu heb staan. (Critical x Black Domina)

            Succes !
            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            nee hoor, tijm haha. had een mislukte plant tijdens vorige kweek veel fluf en geen vaste toppen, waarschijnlijk slecht zaadje. RQS onderzoekt de zaak
            Last edited by kielside; 7 December 2012, 22:18.

            Comment


              #7
              Re: 3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps

              veel succes deze ronde

              Comment


                #8
                Re: 3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps

                bedankt voor de succes wensen iedereen trouwens. ik zie dat er wat volgers zijn zal ik proberen om zo veel en uitbundig mogelijk te updaten. greets & keep growing

                Comment


                  #9
                  Re: 3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps

                  Mijn relax zetel staat ook, veel succes !

                  Comment


                    #10
                    Re: 3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps

                    ik hoor de zaadjes al roepen : ontkiem ons !!! lol. zou ze zo graag al laten ontkiemen de kleintjes... alles staat klaar voor ze. maar de vorige oogst is nog niet droog genoeg voor de weckpotten en kan moeilijk inschatten hoelang ze nog moetten ze hangen nu 1 week te drogen en zijn aan de buitenkant droog maar de takjes breken nog niet... ik zou dus de ontkiemde zaadjes mischien niet onmiddelijk in de kast kunnen zetten onder de tl's want dan zijn ze woensdag a donderdag ontkiemd en moetten ze in de aarde onder het licht en weet ik dus niet of de vorige oogst tegen dan droog is. dilemma . greets

                    Comment


                      #11
                      Re: 3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps

                      zo we zijn vertrokken. de vorige oogst is binnen 2 a 3 dagen wel klaar voor de weckpotten dus... de zaadjes zijn aan het ontkiemen . 2012-12-11 14.23.39.jpg greets

                      Comment


                        #12
                        Re: 3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps

                        zie daar de jonge spruitjes
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

                        Comment


                          #13
                          Re: 3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps

                          Oorspronkelijk geplaatst door peacemaker View Post
                          zie daar de jonge spruitjes
                          inderdaad peacemaker !!

                          Comment


                            #14
                            Re: 3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps

                            de white widow en 2 van de 3 jack motta's hebben al een wit puntje dat komt piepen . morgen hopelijk de rest ook en vrijdag zullen ze verdwijnen in de aarde . greets

                            Comment


                              #15
                              Re: 3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps

                              zal je volgen

                              Comment

                              Bezig...
                              X