na weken informatie hebben verstrekt spullen heb aangeschaft en vervolgens alles heb gemonteerd ben ik nu al twee weken bezig met mijn eerste kweek, puur voor mezelf.
image.jpeg1.jpghierbij de plantjes links de silver haze (twee weken gegroeid) boven en rechts de orange bud (ook twee weken gegroeid) en in het midden en onder ook de orange bud (maar 1 week gegroeid)
ik werk met de volgende materialen:
- darkroom 120,120,200
- lamp phillips SON-T 600 watt
- afzuigbox 500m3
- canfilter(koolstof) 475m3
- max/minregelaar + thermostaat voor de afzugbox
- automatische luchtbevochtiger (indien nodig)
- ventilator
- aarde: gold label mix
- 4x 23 liter potten en 1x 11 liter pot
ik gebruik een voedingspaket van House&Garden en volg dit schema
image.png3.jpg
temperatuur: max:28,8 min:17,7
temperatuur aarde: max:27 min:21
luchtvochtigheid: max:70 min:64 (nu eerste week bloei)
image.jpegimage.jpeg4.jpg
ik hoop met dit kweekverslag veel informatie te beschikken om zo veel mogelijk te leren, en ik zal niet met domme vragen komen daar ergeren vele van jullie zich aan, alles is heel duidelijk uitgelegd in verschillende topics je moet alleen goed zoeken,
ik probeer elke woensdag een update erop te gooien om jullie op de hoogte te houden en om een dagboek voor mezelf bij te houden,
met vriendelijke groet een medeliefhebber.
image.jpeg1.jpghierbij de plantjes links de silver haze (twee weken gegroeid) boven en rechts de orange bud (ook twee weken gegroeid) en in het midden en onder ook de orange bud (maar 1 week gegroeid)
ik werk met de volgende materialen:
- darkroom 120,120,200
- lamp phillips SON-T 600 watt
- afzuigbox 500m3
- canfilter(koolstof) 475m3
- max/minregelaar + thermostaat voor de afzugbox
- automatische luchtbevochtiger (indien nodig)
- ventilator
- aarde: gold label mix
- 4x 23 liter potten en 1x 11 liter pot
ik gebruik een voedingspaket van House&Garden en volg dit schema
image.png3.jpg
temperatuur: max:28,8 min:17,7
temperatuur aarde: max:27 min:21
luchtvochtigheid: max:70 min:64 (nu eerste week bloei)
image.jpegimage.jpeg4.jpg
ik hoop met dit kweekverslag veel informatie te beschikken om zo veel mogelijk te leren, en ik zal niet met domme vragen komen daar ergeren vele van jullie zich aan, alles is heel duidelijk uitgelegd in verschillende topics je moet alleen goed zoeken,
ik probeer elke woensdag een update erop te gooien om jullie op de hoogte te houden en om een dagboek voor mezelf bij te houden,
met vriendelijke groet een medeliefhebber.
Comment