Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blue Berry (TNeon 72 W)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

Bedankt Rodigan!
    Hopelijk kan ik z.s.m. foto's plaatsen en het verslag bijwerken weer.
    Ben zelf ook wel zeer benieuwd naar het drooggewicht uiteindelijk, want de toppen bleven maar toenemen in formaat.

Comment

Als je 1 gram de watt haalt met een spaarlamp of is Tneon nog wat anders, dan is dat wel historisch denk ik
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

hey maxican !!

hoe staat het er voor ??

nog steeds alles naar wens ??

mss al iets te merken van de geur ofzo ??

ben der zeer benieuwd naar , dan weet ik of het de moeite is om ze te zetten

groetjes m8
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Hoi Rodigan: volgens mij is dat toch anderen al vaak gelukt met spaarlamp/t-neon systemen om 1 gram per Watt te oogsten? Of vergis ik mij?
          Hallo k1!: Het staat er goed voor, heb gisteren foto's kunnen maken die ik vandaag hoop online te kunnen plaatsen. De geur is heerlijk zoet, echt prettig! Met name als je de plant even aanraakt (bladrand of stam) en met name bovenin de plant ruikt het het meest sterk. Echt een super fijne geur die waarschijnlijk een heerlijke smaak gaat geven tijdens het roken. Ik ben er zeer tevreden over. Echt top!

Comment

Mooi!!!
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Bedankt poepzak200!
              Ik heb zojuist een partij foto's gemaakt en alvast het wekenschema bijgewerkt, hierbij ontdekte ik een foutje (31 maart heb ik blijkbaar overgeslagen) en ik zal morgen het verslag bijwerken met foto's van de afgelopen tijd. Er komt dus een grote update aan is mijn insteek!

Comment

Het is zo ver, eindelijk heb ik de rust en tijd gevonden om het verslag weer bij te werken! De toename in groei is echt overduidelijk te zien. Het spant er om wanneer er geoogst kan gaan worden nu. Maar zoals altijd geldt dat geduld een schone zaak is, dus ik wacht nog even af tot de trichomen gaan roepen dat ze geoogst willen worden.

Week 14
                12 april: De toegenomen groei kenmerkt zich bij plant 2 met name in toename in blad in en rondomde toppen, bij plant 3 nemen de buds zelf vors toe en heeft het sterk weg van een 2e internode bloei. Het verschil in vorm van de toppen is ook steeds beter zichtbaar tussen de verschillende fenotypen. Mijn voorkeur is hierdoor toch verschoven naar het fenotype van de kleinere plant, plant 3 die rechts staat.

Week 15
                18 april: Het verschil met vorige week blijft duidelijk zichtbaar. Toename in alle opzichten. De bloei is nu bijna op zijn einde gezien al ruim de helft van de stampers bruin is verkleurd. Trichomen zijn nog net niet op het hoogtepunt.
                Last edited by Exmember9813; 16 May 2019, 11:15.

Comment

whoehahahaha denk die heeft er al 1 afgesnoept, maar die is
                  van het gewicht (op de foto) naar rechts gaan hangen.

mag ik je bij deze wel enorm feliciteren met deze geweldige prestatie. ondanks dat je zelf
                  de mening hebt (die ik ook deel) dat menig persoon met spaarlampen een goede oogst opzetten
                  echter is feit dat naar mijn idee 80% het niet voor elkaar krijgt. laat staan 2 of 3 keer achter
                  elkaar een goede oogst (kwalitatief gezien). nee echt mijn complimenten.

ik kijk al geruime tijd mee om reden dat ik een 2tal blueberry in mijn kot heb staan die
                  een week of 4 a 6 achter de jouwe aan hobbelen. met de eerste bloei weken achter de rug, heb ik
                  met jou verlag een goed beeld van wat dit gaat worden. ik heb zelfs om die reden 2 anderen korter
                  gehouden om de blueberries de ruimte te gunnen.

mexican nu het einde naderd. bedankt voor je inzet... ik heb ervan genoten

groetjes en succes met de laatste loodjes.

Comment

Dat is een mooi compliment bramonius, bedankt!
                    Ik heb momenteel wat meer tijd weer dus ik probeer vanaf nu tot aan het oogsten weer wat meer updates te plaatsen, om de andere dag is het streven.

Comment

Idd, echt geweldig man!
                      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Ook jij bedankt Rodigan! leuk om te horen dat jullie het mooi vinden.

Comment

Ze is topzwaar!
                          Last edited by Exmember9813; 16 May 2019, 11:16.

Comment

miljaaaaar,

ik zou ze even inzwachtelen, tapeje, of iets eromheen voor ze afscheurt.

succes, moet een heerlijk gevoel zijn zo'n vet gemeste dochter

Comment

Hoi bramonius!
                              Ik zat zelf te denken om de twee takken die topzwaar zijn met elkaar te verbinden met wat ijzerdraad... dan ondersteunen ze elkaar.
                              Een andere oplossing is inderdaad dan een stukje tape of een bamboe stokje er onder... ik zal vanavond er even de tijd voor nemen en het resultaat weer laten zien .

Comment

Nondeju, dat dit uit een 72W kweekje komt zou je niet zeggen als je die foto's ziet! echt mooie toppen!
                                veel succes met de laatste weekjes!
                                helemaal mooi.png
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2x37W-35x50x75

Comment

Bezig...
                                X