Dit is de eerste ronde in de nieuwe ruimte (lees: inloop kledingkast). Links en rechts al wat gekweekt maar dit is mijn eerste eigen ronde met eigen apparatuur etc.
De stekken zijn gisteren binnen gekomen en al mooi geworteld, de strain is Jack White (dus niet White Jack!) en het is een sativa dominante kruising. De afzuiging en filter ontbreekt nog maar zal snel volgen (slecht slecht ik weet het....) tot die tijd verzorgt een hele rij fans van 10 cm in de deur de afvoer van warme lucht en dat gaat vooralsnog prima. Temp is 25.4 en de LV is 69% (lamp aan).
Licht:
Het zonnetje was 400 hps, sinds week 3 hangt er 600 watt philips son-t boven, de ballast bevind zich buiten de ruimte.
Medium:
Coco's op 11l potten met runoff tray.
Voeding:
House and Garden > Coco's A en B
Hesi > Wortel stimulator en Supervit
Advanced Nutrients > Hammerhead 9/18
Scroll omlaag voor recente updates
De stekken zijn gisteren binnen gekomen en al mooi geworteld, de strain is Jack White (dus niet White Jack!) en het is een sativa dominante kruising. De afzuiging en filter ontbreekt nog maar zal snel volgen (slecht slecht ik weet het....) tot die tijd verzorgt een hele rij fans van 10 cm in de deur de afvoer van warme lucht en dat gaat vooralsnog prima. Temp is 25.4 en de LV is 69% (lamp aan).
Licht:
Het zonnetje was 400 hps, sinds week 3 hangt er 600 watt philips son-t boven, de ballast bevind zich buiten de ruimte.
Medium:
Coco's op 11l potten met runoff tray.
Voeding:
House and Garden > Coco's A en B
Hesi > Wortel stimulator en Supervit
Advanced Nutrients > Hammerhead 9/18
Scroll omlaag voor recente updates
Comment