Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advanced Nutrients: kledingkast RELOADED

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    Na mijn vorige ronde (10x White Jack in de kledingkast) ben ik verhuisd. Gelukkig blowt mijn vriendin ook en heb ik een groen kamertje gekregen. Sterker nog, de huidige woning beschikt over een EXACT dezelfde ruimte / kledingkast als eerst.

Setup is iets veranderd aangezien het klimmaat hier wat lastiger is draai ik met 400 ipv 600 watt philips green power. Temp. is 25,6 lampen aan en 18,5 lampen uit met een LV van 35-45%.

De moeders staan op 18 liter potten, de rest zijn allen 11 liter en het medium is coco. Voeding doen we met de 2-part Sensi Bloom van Advanced Nutrients. Wellicht later ook wat additieven maar even kijken hoe het ze zo vergaat. De Sensi Coco producten bevatten pH perfect wat de ph-waarde uit zichzelf zou moeten stabiliseren.

De stekken heb ik zelf gesneden en staan te wortelen in de dome. De moederplanten heb ik alvast in het hok gezet zoals je ziet. De moeders zijn allen uit zaad behalve de haze welke ik als clone-only heb gekregen van een collega.

Soortjes zijn: cheese, lemon skunk, haze en train wreck. Ik heb van alle strains in totaal 18 stekken gesneden waarvan ik over enkele dagen de beste selecteer.

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg advanced-nutrients-sensi-bloom-ph-perfect.jpg
    Last edited by spacefrog; 12 April 2013, 13:47.

Re: Advanced Nutrients: kledingkast RELOADED

Lekker bezig ik kom zo nu en dan ff spieken bij je
    Leuk hokkie makkelijk zo met de clones erboven meteen goed warm
    Grtz Thur
    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

Mooi man, goed bezig
      Veel succes

Comment

Dankje voor de reacties.. dat de stekken snel mogen wortelen en knallen maar

Comment

Het een en het ander is al geworteld...... laatste stekken gesneden (zie foto 3) en de moeders zijn naar een andere lokatie verhuisd.

2.jpg1.jpg3.jpg

2 dagen 18 uur en dan gelijk op 12/12 hoop dat ze nog genoeg doorgroeien, lijkt mij van wel.
          Zijn allen sativa dominant dus.
          Last edited by spacefrog; 24 April 2013, 20:12.

Comment

Bezig...
          X