Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

    Korting op 420shop
    hey guys hier een verslagje van de volgende ronde. beetje later begonnen (groei overgeslagen). ze staan nu 1 dag op 12/12. alles blijft hetzelfde als bij de vorige rondes alleen heb ik nu een g-tools 420m3 afzuiging met regeling. ik heb spijt dat ik deze niet vroeger heb gekocht, echt een ENORM verschil met men 300m3 buisventilator. staat ingesteld op 20% en gaat pas harder als de temp boven de 27c gaat (is tot nu toe nog niet voorgevallen) echt zalig stil en houd de temp perfect !!! foto's volgen morgen. greets

    #2
    Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

    zo weer even het een en ander aangepast in de kast. gezien de g-tools zo goed zijn ding doet en die met de cooltube constant op amper 20% draait terwijl de temp 26c blijft en de lv 45% dacht ik dat ik mischien meer opbrengst zou kunnen halen indien ik de cooltube verwijder die door het glas 20% licht tegenhoud en maar een kleine reflector heeft en in plaats daarvan de gewone reflecterende kap terug plaats. de g-tools zal dan iets harder gaan draaien om de temp onder controle te houden maar dit blijkt amper een probleem te zijn. ik heb de aanpassingen dus gedaan en na enkelle uren draaien merk ik dat de temp 27c blijft met de g-tools op 20% en om de 10min ongeveer gaat de temp naar 29c en begint hij een kleine 2 minuten op 100% draaien en dan zakt ie mooi terug naar 20% en de temp naar 27c. echt een zalig ding is dat. heb ook men hurricane clipfan vervangen met eentje van hortiline is magnetisch en draait zachter. had ook gehoord dat je de can filter best elke kweek een kwartslag draait dan gaat ie langer mee. de ip cam heb ik ook eindelijk terug aan de praat gekregen.20130423_174039.jpg20130423_174056.jpg20130423_174103.jpg20130423_174110.jpg20130423_174126.jpg heb de dames ook allemaal getopt een week geleden en ze zijn mooi gelukt, ook de autoflowers. hier de beloofde foto's en laat de comments maar komen. greets

    Comment


      #3
      Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

      lekker groen kielside, deze gaat lekker blijkbaar!

      Comment


        #4
        Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

        <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
        <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

        Comment


          #5
          Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

          Je hebt precies niet stil gezeten, straks gaan ze u nog vertellen dat je verslaaft bent.

          Je hebt een volger bij

          Comment


            #6
            Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

            lol inderdaad

            Comment


              #7
              Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

              de dames doen het alle 6 prima, het is wel echt vol in de kast... ze zijn nu 1 week aan het bloeien en ik ga ze zo meteen even opschonen onderaan zodat de bovenste buds de extra energie krijgen die toch verspilt word aan de kleine onderste buds. foto's volgen later. greets

              Comment


                #8
                Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

                Ziet er gezond uit kerel, mooi groen!

                Houden zo!

                Comment


                  #9
                  Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

                  hier de beloofde foto's. greets 20130503_175840.jpg20130503_175851.jpg20130503_175858.jpg20130506_215034.jpg20130506_215045.jpg20130506_215054.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

                    Mooie planten uw bladeren en stammen zien mooi groen!! En geen cooltube deze keer ..... kun je de temperatuur goed houden met uw nieuwe afzuiging? En binnen kort terug de cooltube want je begint plaats te kort te komen......of misschien een hitteschild super spreader als de temperatuur goed blijft....
                    Doe zo verder, je bent goed opweg.

                    Comment


                      #11
                      Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

                      thanks ybor. de temperatuur is zeer goed onder controle te houden met de G-tools afzuiging, dus de cooltube kon weg. ik heb de filter ondertusse uit de kast geplaatst zo blaast de lucht door de filter, werkt even goed en heb weer 15 cm hoogt bij in de kast dus de lamp hangt nu tegen de bovenkant. als deze ronde klaar is ga ik over op hydro dwc voor de volgende ronde, ik ga ook maar 2 planten per ronde kweken met een scrog net zal ik daar de kast zeker wel mee vol krijgen... 6 planten zijn toch wat veel op 0.8m2 vrees ik. wel heb ik nu ook een apart groeihok zo kan ik regelmatiger oogsten en heb ik toch steeds maar 4 plantjes in totaal staan. greets

                      Comment


                        #12
                        Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

                        de dames stellen het zeer goed ! veel mooie budvorming. de 2 af's zijn wat hoog uitgeschoten tegen vorige keer maar staan wel veel mooier dan men eerste kweek hiermee en dit zijn dan nog zaadjes van een eigen af vrouwtje ! de criticals was ik reeds van overtuigd van men eerste ronde. temp in de kast is met lamp aan 25c en lamp uit 18c. lv hangt rond de 45% zonder extra hulpjes. vandaag ook groeikast geplaatst om binnen enkele weken 1x northernlights en 1x golden amnesia beiden van kera seeds dwc hydro te groeien tot deze ronde oogstklaar is. foto's volgen nog. greets

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

                            komt inorde thesmokedude !

                            Comment


                              #15
                              Re: ronde 4 : 4x critical 2x creamatic af

                              hier nog wat foto's van de dames op dag 16 van de bloei periode 20130516_150546.jpg20130516_150552.jpg20130516_150601.jpg20130516_150606.jpg20130516_150614.jpg20130516_150627.jpg ze krijgen nog 20ml/10L rhizotonic en 45ml/10L canna flores op ph van 6.0. binne 5 dagen verminder ik de rhizotonic naar 10ml/10L en krijgen ze atami bloombastic bij 10ml/10L voor de buds wat extra lekkers te geven. heb ook een megalux spiegelkap gekocht, die plaats ik morgen... ik kan niet wachten tot ik de volgende ronde kan beginnen... groeikast is klaar voor gebruik dwc hydro met 1x amnesia gold en 1x northernlights van kera seeds, ga ze eerst wat low stress training geven in de groei en net voor de bloei toppen, fimmen en suppercroppen onder een scrognet (wat ik nog moet maken). mijn gedacht is dat ik op deze manier met 2 dames hopelijk meer ga halen dan met 5 of 6 op de ruimte die ik heb en met de aparte groeikast volgt het wat sneller opeen . heb veel opzoek werk gedaan (veel dank aan hygrohybrid op youtube voor de leerrijke filmpjes !), de nodige meters en voeding enz aangekocht en ben van plan om hier een gedetalieerd verslag van te maken voor diegenen die geintereseerd zijn. start binnen ongeveer 2 weken. greets

                              Comment

                              Bezig...
                              X