Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2xHimalaya Gold 72W Tneon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2xHimalaya Gold 72W Tneon

Korting op 420shop
    M'n 2 dames staan nu 4 weken in de kast, ze gaan beide niet heel vlot maar ik maak me geen ernstige zorgen.
    de planten hebben wat problemen gehad i.v.m. het bewateren maar staan er nu weer aardig bij.
    DSC_0188.jpgDSC_0203.jpgDSC_0204.jpg

Ik gebruik zaai en potgrond van de lokale growshop in combinatie met een 72W T-neon lamp van secred jardin.

peace!
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2x37W-35x50x75

Re: 2xHimalaya Gold 72W Tneon

De dame's gaan hard! op beide planten is topvorming zichtbaar en beide staan er gezond bij! hier en daar een blaadje dat tegen de lamp is gekomen maar niets ernstigs.
    DSC_0224[1].jpgDSC_0228[1].jpgDSC_0229[1].jpgDSC_0230[1].jpgDSC_0225[1].jpg

Comment

Al ze eenmaal gaan groeien hard he? Keertje tegen de lamp aan ook zo te zien?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Idd een keertje tegen de lamp gegroeid wietefras. De dame's gaan nog steeds hard en ik zit er aan te denken ze deze week eens te toppen.
        verder wil ik ze voorlopig een beetje met rust laten en over een weekje of 2 beginnen met plagron bloeivoeding.
        DSC_0232[1].jpgDSC_0233[1].jpgDSC_0231[1].jpg

Comment

Besloten de dame's niet te toppen. maar gewoon geheel hun gang laten gaan. Ik heb van mijn vorige kweekjes wel geleerd dat ik te weinig ervaring heb om dergelijke truukjes uit te halen ze gaan nu wel lekker! beginnen al wat topjes aan te komen en blijft redelijk in t net hangen
          .DSC_0238.jpgDSC_0239.jpgIMG-20130610-WA0004.jpgIMG-20130610-WA0005.jpg

Comment

je zal moeten toppen met deze opstelling

gewoon doen!!
            als je te lomp en bruut bent, dan knip je toch lekker verkeerd, en heb je je plant waarschijnlijk gefimmed

hoe dan ook

check hier eens, kind kan de was doen
            succes!

__________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

hee , heb je geen afzuig +filter? gaat al goed zo te zien, ruimte zit niet helemaal vol maar zal een leerzame kweek zijn

Comment

Tijd voor een update,
                de planten gaan hard en zitten al een week of 2 aan de bloeivoeding. Veel toppen met THC zichtbaar, de THC is nog wel een beetje milky dus ze kunnen volgens mij nog wel even. Heb ze niet getopt maar ben wel van plan dit bij mijn volgende kweek te gaan doen. Hoelang zouden ze nog moeten? 2 weken lijkt mij voldoende.
                DSC_0253.jpgDSC_0256.jpgDSC_0266.jpgDSC_0267.jpgDSC_0274.jpgDSC_0275.jpgDSC_0282.jpgDSC_0283.jpgDSC_0284.jpg

@JohnnyHaze
                Heb 2 kleine computer fan's die de lucht circuleren. De onderste blaast van buiten het kastje verse lucht naar binnen en de bovenste zuigt lucht af terug mijn kamer in dus die ruikt nu ook lekker ja! ben wel van plan hier zo'n soort plastic buis van de wasdroger aan te hangen en die uit m'n raampje te hangen.

Comment

Die mogen nog wel even hoor! Ziet er goed uit!
                  Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

DSC_0303.jpgDSC_0305.jpgDSC_0306.jpg
                    Overzich van de kast:
                    DSC_0307.jpgDSC_0308.jpg
                    De andere (rechter) plant staat er mooi bij en is denk ik al wel bijna klaar. ik zal binnenkort weer wat fototjes maken met de microscoop. plant 2:
                    DSC_0310.jpg

peace!

EDIT:
                    ik zie zojuist dat de timer niet op tijdklok stond maar gewoon aan -_-
                    De gele bladeren zijn dus te verklaren door dat het licht ongeveer een week lang continu aan heeft gestaan...
                    Last edited by hippieman; 10 July 2013, 20:00.

Comment

en die wasdroger buis wil je zo uit het raam gaan hangen!?

denk aan een koolstof filter! mocht je hobby je lief zijn.

hopelijk schieten ze nu niet terug in de groei aangezien je lamp de hele week al 24/7 aanstaat. Die bladeren zal wel een combinatie zijn van te weinig licht onder het net en 5dagen droog staan.

en denk zo aan je toppen te zien dat je nog wel een tijd kunt wachten met oogsten. Denk zon week of twee nog minimaal. Ga je ook spoelen?

succes met de laatste loodjes! greetz

Comment

Ik betwijfel of het nodig is een koolstoffilter aan te schaffen aangezien ik vrij ver van de buren af sta. Maar ik zal er nog eens over nadenken. hoe lang gaat zo'n filter mee? of hangt dat af van het aantal M3 en planten?
                        Ik zie nog geen verschijnselen dat ze weer terug zou gaan naar de groeifase en de bladeren kleuren al weer een beetje bij. verder is er niet erg veel verandering te zien.
                        Ik ben van plan ze te spoelen ja, ik heb alleen nog niet opgezocht hoe dit precies werkt. maar ik gok dat dat niet zo moeilijk zal zijn.

Comment

joun situatie kan ik uiteraard niet inzien

Maar de levensduur is afhankelijk van meer factoren. mijn ervaring is zon 3-4 kweekjes onder cfl dat het filter echt minder word. En wat is het je waard? filter koop je wel voor een 50 eurie.. het geziek en gezeik als je gesnapt word kost je altijd meer.

enne spoelen is niet moeilijk.. laatste week geen voeding of afgezuurd water meer. En een keer je totale inhoud van je pot erdoor heen spoelen zal vaak afdoende moeten zijn.

greetzz mafferd

Comment

Comment

Gister dan eindelijk kunnen oogsten!
                              Beide planten hadden last van de lichtstress en zijn volgens mij ook terug in de groeifase geschoten. er vormden veel nieuwe buds tussen de anderen toppen en erg veel bladeren. Ik heb toen besloten ze beide maar te spoelen en daarna te oogsten. gister avond even bezig geweest met t knippen van de toppen, ze hangen nu mooi te drogen in t schuurtje de wortelgroei was verre van optimaal, ik zag dat alleen de bovenste helft van de potten goed beworteld waren. Ik weet niet of dit een effect van het spoelen is? de toppen zien er nu prima uit. nogsteeds niet heel compact, ik heb t idee dat dit ook deels komt door het terugschieten in de groeifase van de plant.
                              de plantjes voor de oogst:
                              DSC_0371.jpgDSC_0372.jpgIMG-20130803-WA0000.jpg

en de totale opbrengst (nat inclusief dikke takken) 69,4Gr:
                              IMG-20130804-WA0000.jpg

zelfde top als rechtsonderin op de vorige foto. naast een peuk ter vergelijking.
                              IMG-20130804-WA0001.jpg

ik zal de gedroogde opbrengst ook wegen en het verschil hier posten.

peace!
                              Attached Files

Comment

Bezig...
                              X