Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste dwc kweek 1x OG kush 1x amsterdam cheese

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste dwc kweek 1x OG kush 1x amsterdam cheese

    Korting op 420shop
    hey guys, ik stap voortaan over op dwc. omdat het eens iets anders is maar vooral omdat ik dan makkelijker enkele dagen weg kan blijven zonder dat de dames omkomen van de dorst en ik steeds over en weer moet rijden. ik heb ondertussen ook een aparte groeikast groeikast leeg.jpg 90hx70bx40d met 4x 18w tl cool white zodat de kweekjes iets sneller op mekaar volgen. ik heb een luchtpomp bruisstenen, pomp en voeding.jpg 300l/u met 2 uitgangen die word aangesloten op de bruisstenen in de groeibakjes. ik blijf de canna rhizotonic en de atami bloombastic gebruiken maar de vega en flores worden vervangen door bio nova a+b mix. in de groeibakjes groeikast met dwc bakjes.jpg hydrokorrel.jpg kan 15 liter tot aan het mandje. de grotere bakken voor in de bloeikast grote dwc bakken voor bloeikast.jpg bevatten 27 liter tot aan het mandje. de zaadjes zijn nu aan het ontkiemen en zullen morgen of overmorgen in de rockwool cubes worden gestopt en in de propagator propagator en zaadjes.jpg tot ze genoeg wortels hebben voor in dwc te gaan. ik heb ook een voedingsmeter gekocht nutrient meter voor ph-ec-temp.jpg om vooral in de bloeikast een constante meting van ph/ec en temp van het voedingswater te hebben. alle commentaar en tips zijn welkom ! greets and keep growing !

    #2
    Re: eerste dwc kweek 1x OG kush 1x amsterdam cheese

    succes kielside ik volg wel makker
    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

    Comment


      #3
      Re: eerste dwc kweek 1x OG kush 1x amsterdam cheese

      Ik volg m! DWC kweekjes zijn erg interessant

      Comment


        #4
        Re: eerste dwc kweek 1x OG kush 1x amsterdam cheese

        Zal nooit mijn ding worden maar ga je wel volgen.Bankie gezet bij deze succes.

        Comment


          #5
          Re: eerste dwc kweek 1x OG kush 1x amsterdam cheese

          thanks guys !!!

          Comment


            #6
            Re: eerste dwc kweek 1x OG kush 1x amsterdam cheese

            Ben heel benieuwd, hoe dit gaat verlopen
            Vindt het wel mooi dat DWC

            Comment


              #7
              Re: eerste dwc kweek 1x OG kush 1x amsterdam cheese

              Oorspronkelijk geplaatst door West2010 View Post
              Ben heel benieuwd, hoe dit gaat verlopen
              Vindt het wel mooi dat DWC
              ik ben zelf ook zeer benieuwd hoe dit gaat lopen, ga ze low stres training geven en supercroppen en dan scroggen in de bloeikast. ik ga voor BOB of blanket of buds klinkt lekker lol. greets

              Comment


                #8
                Re: eerste dwc kweek 1x OG kush 1x amsterdam cheese

                zaadjes zijn aan het ontkiemen sinds zaterdag avond, de kush (royal queen seeds) heeft al een pennetje van 2mm maar de cheese (kera seeds) heb ik weggegooid (23e/3zdjs) want daar kwam geen schot in de zaak. heb dan maar net een nieuw cheese zaadje laten ontkiemen. dus ik begin al met achterstand

                Comment


                  #9
                  Re: eerste dwc kweek 1x OG kush 1x amsterdam cheese

                  Mijn stoeltje staat.
                  Veel succes kielside
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: eerste dwc kweek 1x OG kush 1x amsterdam cheese

                    DWC, interessant.. ik zet mij er ook bij

                    Comment


                      #11
                      Re: eerste dwc kweek 1x OG kush 1x amsterdam cheese

                      bedankt volgers . ik hoop dat het cheese zaadje morgen al een pennetje laat zien dan kunnen ze in de rockwool cubes onder de tl...

                      Comment


                        #12
                        Re: eerste dwc kweek 1x OG kush 1x amsterdam cheese

                        mooi knutselwerk daar verricht!
                        Heb je wat meer info over die ph/ec meter? van welk merk en kostprijs. ziet er mij een leuk hebbe dingetje uit

                        Succes daar opt kiel

                        Grtz
                        Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                        A friend with Weed is a friend Indeed

                        Comment


                          #13
                          Re: eerste dwc kweek 1x OG kush 1x amsterdam cheese

                          9 euro.

                          Mooi metertje inderdaad, ik zag 'm op ebay.
                          Kost wel een paar munten.
                          Last edited by QnQ; 28 May 2013, 15:55.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: eerste dwc kweek 1x OG kush 1x amsterdam cheese

                            Oorspronkelijk geplaatst door HashiZall View Post
                            mooi knutselwerk daar verricht!
                            Heb je wat meer info over die ph/ec meter? van welk merk en kostprijs. ziet er mij een leuk hebbe dingetje uit

                            Succes daar opt kiel

                            Grtz
                            bedankt ! die meter heb ik via e-bay gekocht van een engelse verkoper (maar is made in china hoor lol), was 92 euro + 15e verzendkosten had hem wel al na 3 dagen aangekregen dus snelle verzending. ik heb gezien dat dezelfde meters van bluelab enzo bijna het 3 dubbelle zijn van prijs ! en ik woon niet meer op het kiel hoor, maar blijf wel supporter . greets

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                            9 euro.

                            Mooi metertje inderdaad, ik zag 'm op ebay.
                            Kost wel een paar munten.
                            9 euro is idd goedkoper maar ik ga hem zelf halen dus hoef ik geen verzendkosten te betalen . greets

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            dit pen metertje ec-temp penmeter.jpg voor de ec en temp heb ik ook van e-bay voor 16 euro, leek me handig als ik het nieuw voedingwater wekelijks aanmaak dan hoeft die grote meter niet steeds uit de kast. trouwens voor diegene met intresse voor dwc moetten zeker de filmpjes van hygrhybrid op youtube eens bekijken ! zeer leerrijk (vond ik toch) ! greets

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            dat moest dus HYGROHYBRID zijn ! (toetsenbord doet lastig)

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            het pennetje van de o.g. kush is bijna 1cm lang nu dus ik ga de steenwol blokjes nu even weken in water van 24c met 1/2 dosering wotelstimulator en hydromix op een ph van 5.5 zodat dit zaadje al in de propagator kan. ik ga ervanuit dat een uurtje laten weken wel voldoende is ? de cheese is nog niet ontkiemd en zal dus met wat achterstand beginnen maar als het worteltje van de kush nog langer word word het lastig planten in het blokje.
                            Last edited by kielside; 28 May 2013, 21:18. Reden: foute info

                            Comment


                              #15
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X