Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JD's Voetbal Hoekje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: JD's Voetbal Hoekje

Jaaa geweldig he dat Zwolle.. lekker simpel voetbal,hoop strijd..lekker kort erop Nog een paar puntjes erbij en ze zitten vrijwel zeker safe als het gaat om (voorronde)degradatie. Jammer dat Mokhtar niet het seizoen in Zwolle kan afmaken en dan voor het dubbele weg gaat maarja..

Comment

Ja als je het 6 weken geleden aan me had verteld was ik waarschijnlijk in de lach geschoten. Ik vind het idd ook leuk, het kan dus ook met een minder budget en met heel veel inzet. En dan die twee ex-feyenoorders die het ook gewoon goed doen..Eruuugggg pijnlijk weer. Mokhtar is wel een aderlating voor Pec. Vind dat echt een leuk spelertje.

Comment

PEC doet het echt leuk! Gun ze ook wel een tweede plaats dit jaar
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Goed had ff ruzie met me internetverbinding, dus was ff niet in staat om te reageren. De huidige Top 3 na speelronde 5.

1.Pec zwolle.jpg 2.de kleuterklas.jpg 3. twente.jpg Logo_Eredivisie1.jpg

Voor mij was de leukste wedstrijd RKC - Go Ahead Eagles (1-4) met als opvallendste speler Erik Falkenburg. Tuurlijk me eigen cluppie was ook leuk. Qua voetbal was het niet echt spannend. Wel 3 makkellijke punten Nac was echt niet goed in de Kuip.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Mway, Jammer geen 1-3.. Zij we stiekem toch weer een beetje op 020 ingelopen.

Comment

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Hahaha dat ADO kan ik me ook nog goed voor de geest halen..Zuiderpark, ik zie ze nog springen op die ME busjes.. Heb 1 keer wat meegemaakt in de kuip, dat was toen 020 op bezoek kwam. Is al jaren geleden. In de kuip zie ik u niet anders dan vaders met hun zonen en dochters. Natuurlijk lopen die dochters meer naar Pelle te kijken maar toch. Ik vind het wel meevallen tegenwoordig.

Comment

Oh maar geloof me Haat en nijd is er ruim aanwezig in het Paarden cluppie.

Allen is het allemaal achter je rug om.

ME hoeft er niet aan te pas te komen.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

ja...zie het ook gelijk voor me. Roddel en achterklap op de manege. Ik zou het zelf niet weten, heb nog nooit op een Paard gezeten..Ja een pony toen ik klein was op Drievliet.

Comment

fanatieke leu, mn buurman blaast helemaal op als ik een ajax sticker op z'n voordeur plak
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Welnu een peerd heef....

??

Goed ik had iets leuks in m'n hoofd.

Ben ff de weg kwijt

Wat zie ik nu Twente, ik verslikte me even in m'n koffie
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Hahahaha...Ik zie dus nu een ras Hagenees, armen onder te tattoo's...zit nog te twijfelen tussen de kalle kop of het type met het ouwerwetse Haagse matje. Ik raak die sticker niet aan, maar om hem te jennen had ik het gewoon gedaan.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

FF een plaagstootje naar Hippie

Everton wil hem hebben Hippie, ik zeg strikje er om binden en op de boot zetten.

Comment

ado-logo in bloembollen in z'n tuin is het doel

Maar goed. Pec dus bovenaan. Cambuur mag wat mij betreft ook nog wel een jaar in de eredivisie. Feyenoord lijkt me een kampioenskandidaat. Vitesse en PSV lekker mee, en dan hopen dat we de A! weer op slot kunnen zetten

Comment

Precies dit jaar iemand anders de schaal. Maakt het weer een beetje leuk allemaal. Vind GAE ook leuk voetballen, zijn ook net gepromoveerd. Nee ik denk Nec, Rjc en Nac het dit jaar zwaar gaan krijgen. We zullen het wel zien we zijn net bezig. We krijgen nou eerst weer 2 interlandjes aan de hand van super coach Louis van Gaal..hahaha wat een pipo is dat zeg, goede coach alleen een Heinrich Himmler in zijn communicatie. Dat gaat weer lachen worden de eerst volgende dagen.

Comment

Feyenoord kampioenskandidaat??? Vorig jaar hadden ze dit kunnen zijn. Ben geen Ajax-man... gaat goed daar Ronn, ouwe pik
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Comment

Bezig...
                                X