Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Growerschoice zaden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Growerschoice zaden

Korting op 420shop
    Hoi iedereen,

Het, betreft zaden van growerschoice.nl, ik heb een tijd geleden zaden besteld bij GC, het betreft reguliere Lowryder 2 Autoflower zaden. Ik heb er vijf besteld en er zaten er zes in de verpakking, man wat zijn dat kleine zaadjes, ik heb ze alle zes in een zaai en stekmedium geplaatst, en er zijn er vijf boven komen steken, waarvan twee het niet gehaald hebben de andere drie ? Ik weet het niet, ze staan nu een dag of zeven onder 2 x 75 watt T-neon en in die zeven dagen zijn ze nog niets veranderd. Of ik heb geen geduld of er is iets mis met de zaden, nu moet ik er wel bij vertellen dat ik geen ervaring heb met dit soort zaden.

Op 27/08/13 heb ik er nog eens Tien besteld, 5x kwazulu en 5x double fun, die zijn gisteren aangekomen, bij het openen van mijn pakket zaten er drie buisjes in 7x kwazulu, 5x double fun, en 3x purple power.

Er was al een topic over growerschoice, maar dat was al afgesloten, daarom nog even een nieuw topic.

Natten.
    Attached Files

Re: Growerschoice zaden

Waarom plaats je dit in 'member introduction'?

Comment

weet je wel zeker dat die van growerschoice afkomen of is dit gewoon ff growerschoice door de stront trekken!!!
      niemand verstuurd van die witte pitjes als zijnde rijp/goed zaad
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ik geef angel direct gelijk, dit kan niet waar zijn!!!
        Last edited by Escargot; 1 September 2013, 00:35.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Van: Growerschoice [mailto:growerschoice@hotmail.nl]
          Verzonden: dinsdag 27 augustus 2013 14:54
          Aan: R. *********
          Onderwerp: Betaling ontvangen - Bestelling 524

Geachte heer R. *********,

Wij hebben de betaling ontvangen van de volgende order.

Datum: 27-08-2013
          Bestelnummer: 524
          Betaalmethode: Mistercash

Product Artikelnr. Aantal Prijs Totaal
          GC double fun 5 pack 1 10,00 10,00
          GC Kwazulu outdoor regulier 5 pack 1 10,00 10,00
          Subtotaal 20,00
          Verzendkosten 8,00
          Totaal incl. BTW 28,00
          Totaal excl. BTW 26,87
          6% BTW 1,13

Algemeen
          Naam: R. ***********
          Adres: ******************
          Postcode: 8700
          Plaats: Tielt
          Telefoonummer: ***************
          Land:
          E-mail: ***********************
          Afleveradres
          Ter attentie van: R.************
          Adres: **************
          Postcode: 8700
          Plaats: Tielt
          Land:

Dit is een automatisch gegenereerde e-mail

Comment

6% BTW is al 'n hele tijd 21% BTW!

8 euro verzendkosten?????????
            aangetekend verzonden????
            HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

voor mijn guerilla kweek heb ik ook zaden van gc gebruikt goede ervaring mee voor hun fem zaden nooit gebruikt.

Comment

Comment

dat zegt niks dat jij er WEL goede ervaring mee hebt
                  maar als ik de foto's bekijk die er worden geplaatst vind ik het maar 'n wazig gedoe!!
                  6% BTW = al maanden 21% BTW dus vraag me af of die rekening wel klopt
                  8 euro verzendkosten is asociaal veel gezien 'n bubble-envelop verzenden tot 50 gram 1,20 kost de envelop zelf 15 cent en eventueel extra bubblefolie tegen beschadiging 10 cent!!!
                  TOTAAL 1,45
                  'n verdomd groot verschil van 6,55!!! ( dan zou de grote winst in de verzendkosten zitten toch )

als growerschoice daadwerkelijk die witte pitjes heeft verzonden dan moet die gast zich in ieder geval z'n ogen uit z'n kop schamen.
                  gezien ik zelf 'n tijd geleden 'n aanvaring heb gehad met hem, omdat hij dacht dat hij de regels op bepaalde websites die niet van hem zijn kon bepalen, is hij niet mijn favoriet maar wil ook niet zeggen dat ik toe sta iemand achter z'n rug om af te zeiken.

stuur die gast 'n mailtje en stuur die witte pitjes HEEEL snel retour en je hebt recht op fatsoenlijk zaad!
                  verder lijkt het me verstandiger contact met hem zelf op te nemen voor je van alles gaat rondschreeuwen waar in mijn ogen niet veel van deugt!!
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

En je ook speciaal aanmelden voor dit ? Zou gc zelf eerst mailen aangezien hij bijna overal zeer snel reageert .... Zelf goede ervaring gehad met gc

Comment

Je zou best een nieuwe thread aan kunnen maken in de growshopsectie. Als die ene thread gesloten is, dan is het tijd voor een nieuwe. Ervaringen veranderen.

De klachtafhandeling van GC kennende, heb je zelf nog geen contact opgenomen. Want dan had je nu je probleem al opgelost gehad. Dat zaadjes soms wit van kleur zijn, kan gebeuren. Ik heb ze zo ook weleens geoogst met een prima kiemratio van 100%. Dat zegt dus weinig totdat je het zelf probeert. Je geeft aan dat je geen ervaring hebt 'met ditsoort zaden'. Hoe onderbouw je de kritiek dan? Ik wil je graag geloven, en gelijk geven. Maar dan wil ik wel van je zien dat je nog enigszins geprobeerd hebt om het op te lossen met de zaak zelf.
                      Na 7 dagen onder licht, zouden de meeste planten toch mogen groeien. Vertel eens wat over je grond? Je water? Hoe ver staan die lampen van je planten? Geef je voeding?
                      Het is makkelijk kritiek leveren als je eenzijdige info geeft als; "planten groeien niet, dus het zaad is misschien slecht. De kleur is niet wat ik gewend ben, dus ik voel me een beetje belazerd." (Zijn niet je precieze woorden, maar mijn interpretatie daarvan) Dat is nogal kort door de bocht vind ik.
                      Want als je flink bemeste grond hebt, is het niet zo gek dat de planten slecht groeien bijvoorbeeld. Dat is het probleem met natuurproducten, helaas.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Mijne heren,

Het is, en was zeker niet mijn bedoeling om mensen te beledigen of dergelijke, ik heb enkel laten zien wat ik heb ontvangen. En ik wou weten of er nog mensen waren die dergelijke zaden ontvagen hebben van de ze verkoper. Ik heb vele goede revieuws gelezen van deze verkoper, daarom heb ik er ook de zaden besteld, ik heb ondertussen contact met Roel en er is een oplossing.

Dit bericht heb ik ontvangen van growerschoice.

hoi renaat,

je hebt de laatste kwazulu te pakken.
                        ze zijn inderdaad nog niet helemaal rijp maar kiemen wel.
                        ik heb er een paar extra bij gedaan voor het geval dat.
                        die drie purple power zijn gewoon een extraatje.
                        de kwazulu hebben we ook even niet meer op voorraad omdat alle bronnen hier in nederland een beetje twijfelachtig zijn.
                        ik hoop ze over een tijdje toch wel weer te hebben.
                        mocht je ze liever willen ruilen voor iets anders dan is dat ook geen probleem hoor.

groeten roel

Het, was zeker niet mijn bedoeling om deze verkoper door het slijk te halen, mocht ik toch mensen hebben gekwetst, mijn excuses daarvoor!

Natten

Last edited by Natten; 2 September 2013, 11:23.

Comment

Kijk, dat vind ik dus gewoon een nette afhandeling, duidelijk en hij offert je goeie uitwijk mogelijkheden.

Trouwens ik heb helemaal geen ervaring met GC.
                          ik vind dat iemand wel altijd het voordeel van de twijfel moet krijgen.

Tof van je dat je dit bericht even plaatste.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Natten View Post

Dit bericht heb ik ontvangen van growerschoice.

hoi renaat,

je hebt de laatste kwazulu te pakken.
                            ze zijn inderdaad nog niet helemaal rijp maar kiemen wel.
                            ik heb er een paar extra bij gedaan voor het geval dat.
                            die drie purple power zijn gewoon een extraatje.
                            de kwazulu hebben we ook even niet meer op voorraad omdat alle bronnen hier in nederland een beetje twijfelachtig zijn.
                            ik hoop ze over een tijdje toch wel weer te hebben.
                            mocht je ze liever willen ruilen voor iets anders dan is dat ook geen probleem hoor.

groeten roel

Dit vind ik evengoed NIET kunnen
                            De verkoper geeft zelf al aan dat de zaden niet rijp zijn maar verkoopt ze liever dan dat hij ze weggooit!!
                            En dat voor die paar rotte euro's !!!

Al met al is het gelukkig netjes opgelost

Ik betaal liever iets meer voor goed zaad dan voor 5 cent kaartje 1ste rang te willen krijgen!!
                            Last edited by angel777; 2 September 2013, 12:48.
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Hij geeft toch de optie om te ruilen, ik zie hier geen probleem in.

Natuurlijk blijft de lijn vreemd staan en ik zou dus ook zeker voor ruil gaan.

Of trouwens, mischien ook niet, wat kan mij dat tientje schelen.
                              Buiten natuurlijk de verscheepskosten. die ik ook nog steeds een beetje te gek vind.

Ik bedoel, ik heb 40 zaadjes naar iemand in Nederland verstuurd, dit in een aangepaste pen en dit koste mij 80 cent,
                              Ik heb er alleen een extra zegel van 80 op laten plakken dit om zeker te zijn.

160,- dus.
                              Last edited by Escargot; 2 September 2013, 12:56.

Comment

Bezig...
                              X