Hey mede-growers,
Hier zijn we dan weer met een nieuw verslagje.
Doordat m'n vorige kweek ontzetten goed gelukt is heb ik besloten om me dan nog maar eens aan een kweekje te wagen.
Deze keer ben ik gegaan voor een "normale" strain, geen autoflowers dus.
M'n oog was gevallen op Crimea Blue van Barney's Farm. (Wel kleine zaden in vergelijking met de G-o-M's moet ik zeggen)
IMG-20130831-01739.jpg
Info over de strain:
Crimea_Blue1.jpg
By crossing the popular, fruity-tasting Blueberry strain with the earthy spiciness of a hardy Crimean hash plant, Barney’s Farm has created a new flavor sensation that’s easy to tend.
This fast flowering plant grows short and thick, producing above average yields of large, fluffy colas. Ideal for both SOG and ScrOG growing systems.
The rewards far outweigh the required gardening efforts: the flavors of lemon peel and rosemary, followed by a long-lasting, psychoactive high.
Set-up:
Kast:
40 cm diep, 80 cm breed en 70 cm hoog
Lampen:
Week 0 tot 2: T-Neon 2x75 watt van SecretJardin met groeilampen
Week 3 tot einde: T-Neon 2x75 watt van SecretJardin met bloeilampen
Ventilatie:Grond:
Compo Sana universele potgrond
Voeding:
Plagron Sugar Royal
Plagron Green Sensation
Zoals jullie kunnen zien, ga ik niet teveel afwijken van m'n vorige set-up aangezien ik het merendeel van m'n centen deze zomermaanden erdoor gejaagd heb.
Ontkiemen:
Ik ben op het moment van het schrijven begonnen met het ontkiemingsproces.
Zoals vorige keer: 2 petrischalen met elk 2 stukjes natte (bruine) koffiefilters waar de zaden tussen komen te liggen.
Meer kan ik jullie op dit moment niet geven, dus tot de volgende!
*Blijkbaar is er een foto tussen geslopen die er niet moest tussen zitten, bij de bijgevoegde thumbnails, moest een mod deze kunnen verwijderen? Ik weet namelijk niet meteen hoe dit te verwijderen.
Hier zijn we dan weer met een nieuw verslagje.
Doordat m'n vorige kweek ontzetten goed gelukt is heb ik besloten om me dan nog maar eens aan een kweekje te wagen.
Deze keer ben ik gegaan voor een "normale" strain, geen autoflowers dus.
M'n oog was gevallen op Crimea Blue van Barney's Farm. (Wel kleine zaden in vergelijking met de G-o-M's moet ik zeggen)
IMG-20130831-01739.jpg
Info over de strain:
Crimea_Blue1.jpg
By crossing the popular, fruity-tasting Blueberry strain with the earthy spiciness of a hardy Crimean hash plant, Barney’s Farm has created a new flavor sensation that’s easy to tend.
This fast flowering plant grows short and thick, producing above average yields of large, fluffy colas. Ideal for both SOG and ScrOG growing systems.
The rewards far outweigh the required gardening efforts: the flavors of lemon peel and rosemary, followed by a long-lasting, psychoactive high.
type: | indica dominant |
yield: | 450gr/m2 |
height: | 55-65cm |
flower time: | 50-55 days |
harvest time: | mid/end september |
thc: | 18.5% |
cbd: | 1.4% |
genetics: | afghanistan/pakistan |
Kast:
40 cm diep, 80 cm breed en 70 cm hoog
Lampen:
Week 0 tot 2: T-Neon 2x75 watt van SecretJardin met groeilampen
Week 3 tot einde: T-Neon 2x75 watt van SecretJardin met bloeilampen
Ventilatie:Grond:
Compo Sana universele potgrond
Voeding:
Plagron Sugar Royal
Plagron Green Sensation
Zoals jullie kunnen zien, ga ik niet teveel afwijken van m'n vorige set-up aangezien ik het merendeel van m'n centen deze zomermaanden erdoor gejaagd heb.
Ontkiemen:
Ik ben op het moment van het schrijven begonnen met het ontkiemingsproces.
Zoals vorige keer: 2 petrischalen met elk 2 stukjes natte (bruine) koffiefilters waar de zaden tussen komen te liggen.
Meer kan ik jullie op dit moment niet geven, dus tot de volgende!
*Blijkbaar is er een foto tussen geslopen die er niet moest tussen zitten, bij de bijgevoegde thumbnails, moest een mod deze kunnen verwijderen? Ik weet namelijk niet meteen hoe dit te verwijderen.
Comment