Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

(Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

    Damm gamm. Zit er een mooi blok uit.
    Wat gebruik je? Ice-o-lator of doe je het anders
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      #47
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment


        #48
        Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

        Nice, Leuk blokje hasj heb je daar
        Is het gebruikte knipafval eerst gedroogd geweest of meteen zo de vriezer ingegaan na het knippen? (vroeg me dit af om misschien in de toekomst zelf eens te proberen)

        Veel plezier met het consumeren, je hebt het verdiend

        Grtz!

        Comment


          #49
          Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

          Lekker brokje Gumby.

          Comment


            #50
            Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

            Oorspronkelijk geplaatst door Jblaze View Post
            Is het gebruikte knipafval eerst gedroogd geweest of meteen zo de vriezer ingegaan na het knippen? (vroeg me dit af om misschien in de toekomst zelf eens te proberen)
            Eerst volledig gedroogd en daarna in de vriezer.
            Vroeger had ik het nog geprobeerd met "nat" ingevroren knipafval maar daar komt toch een pak minder hash vanaf.
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment


              #51
              Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze. Indoor 400 Watt

              Heerlijke brok gram! Ga er binnenkort ook weer wat maken!
              Heel goed laten drogen voor jet in de vriezer stopt is de boodschap!
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment


                #52
                Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

                Tijd voor een update. Was al een tijdje geleden.

                Vooreerst, enkele individuele foto's van de planten volgen dit weekend wanneer ik ze eens zonder het licht aan kan fotograferen.

                Ondertussen is de Speed Bud flink doorgegroeid.
                Deze is vandaag 15 dagen oud en werd reeds een eerste keer getopt.
                Zoals beloofd ging ik hier wat meer aandacht aan besteden om de misvattingen omtrent het toppen van autoflowers van de baan te helpen.

                Voor het toppen:



                Na het toppen:



                Dag na het toppen:





                Onze juffrouw heeft bitter weinig last van het toppen en groeit, zoals je ziet, lekker verder.
                Plagron vita race en plagron roots werd voor het eerst gebruikt en hier wordt goed op gereageerd.

                Verder naderen de Amnesia Haze planten hun einde. Her en der worden al wat amber trichomen gespot.
                Ik gok op nog een tweetal weken vooraleer de bijl er in gaat. De Skunks zullen rond die periode ook omgaan.

                Voorlopig gaan we nog gewoon verder met het toedienen van Alga bloom en Green sensation.

                Gezien de Chaze en de Speed Bud zich binnenkort nogal eenzaam zouden kunnen voelen werden eergisteren 3 x Northen Light auto tussen vochtige watten gelegd. Gisterenavond zijn deze ineens in hun eindpot met batmix geplaatst. Uiteraard werd een voldoende hoeveelheid stekaarde toegevoegd in het midden zodat ze zich de eerste anderhalve week kunnen ontwikkelen zonder te verbranden.
                Ik verwacht hun kopje tegen vanavond boven. Deze zullen ook allen getopt worden zodra ze daar volgens mij klaar voor zijn.

                Nog even snel de leeftijd van de dames:
                Amnesia Haze 1 & 2: 64 dagen
                Skunk 1 & 2: 59 dagen
                Chaze: 43 dagen
                Speed Bud: 15 dagen
                Northern Light 1 & 2 & 3: 0 dagen

                Groepsfoto:



                Als laatste, eindelijk eens werk gemaakt om een deftig kastje in elkaar te steken om mijn kweekproducten en -benodigdheden een mooie plaats te geven. Kwestie van het allemaal toch wat proper te houden.



                Zoals eerder gezegd volgen betere foto's dit weekend.

                Vragen en/of opmerkingen blijven welkom.
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment


                  #53
                  Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

                  Mooi getopt kerel. Zo doe ik dat ook altijd.
                  Ik ben benieuwd hoeveel er van de haze gaat afkomen.
                  Een maatje heeft die dit jaar buiten gehad.
                  Een heerlijk wietje, ook al was het een buitenwietje.

                  Keep em green.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment


                    #54
                    Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

                    Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
                    Ik ben benieuwd hoeveel er van de haze gaat afkomen.
                    Ik kan alleszins al zeggen dat het qua gewicht geen superoogst zal worden.
                    Nu heb ik in het verleden wel voor soortjes gekozen waarvan geweten was dat de opbrengst bovengemiddeld was.

                    De toppen voelen wel zeer compact aan en vertonen een immens trichomensneeuwtapijtje.
                    Een grote opbrengt is altijd leuk maar kwaliteit primeert bij mij nog steeds.

                    Verder is het een "wispelturig" soortje.
                    De ene keer een voedingstekort, de andere keer een voedingsoverschot, hoewel ik steeds voorzichtig te werk ben gegaan.
                    Voor binnenkweek op potten is deze niet aan te raden voor een beginner.

                    Deze komt er dus in de toekomst niet meer in, zelfs al mocht de kwaliteit zeer goed zijn.
                    Er zijn genoeg kwalitatieve alternatieven die zich doorheen de kweek sterker houden.

                    Ook vergeten te melden dat er opnieuw 5 x Critical Jack AF van Dinafem onderweg zijn.
                    Denk dat mijn kweekverslag nog een tijdje zal voortduren
                    Last edited by Gamm; 10 October 2013, 09:04.
                    sigpic
                    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                    Comment


                      #55
                      Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

                      Mooie dames Gamm... Geniet van je lekkere hashje!!

                      Groetjes
                      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                      Comment


                        #56
                        Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

                        Planten zien er nog steets mooi uit!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
                        Ook vergeten te melden dat er opnieuw 5 x Critical Jack AF van Dinafem onderweg zijn.
                        Denk dat mijn kweekverslag nog een tijdje zal voortduren
                        Vind niet erg hoor! Heb door jou nu ook mijn afs getopt. Dus kom maar op met je info!
                        Als de voorbloei er net in zit niet meer toppen toch?
                        sigpic

                        Comment


                          #57
                          Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

                          Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad View Post
                          Als de voorbloei er net in zit niet meer toppen toch?
                          Ik zou het wel eens durven proberen met deze Speed Bud.
                          Eens kijken hoe hierop gereageerd wordt.

                          Denk niet dat het zoveel kwaad kan.
                          Ik merk dat er na de voorbloei steeds nog veel toppen bijkomen, dus zou het kunnen dat het weinig tot geen invloed heeft op het verloop van de verdere bloei.

                          Stay tuned!
                          sigpic
                          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                          Comment


                            #58
                            Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

                            Wil het ook wel proberen hoor. Ik heb zo'n expriment plantje. Als het niet lukt maakt het mij toch niet uit
                            sigpic

                            Comment


                              #59
                              Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze. Indoor 400 Watt

                              Geeft niet als er al een kleinbeetje voorbloei is,
                              Maar dan staan ze wel een dag of 2/3 stil, ik doe dat ook nog dikwijls eens bij mijn af's dan.
                              Heb een weekje of 2 zelfs nog 2 mainbuds die al in 2de week bloei zaten geknakt.

                              En ze zit maar een week achter op haar zusjes hierdoor... Enkel de 4 leaffans van elke top trokken geel.
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment


                                #60
                                Re: (Super) autoflowers RQS Amnesia Haze, WSS Skunk & Flash Chaze.

                                Foto update...

                                Skunk 1 & 2 (64 dagen) Deze moeten nog een tweetal weken.
                                De vergeling komt door de afbouw van bloeivoeding. De smaak primeert bij mij dus wordt dit een poos op voorhand fel verminderd.



                                Amnesia Haze 1 & 2 (69 dagen) Ook deze moeten nog een tweetal weken.
                                Zoals je kunt zien is de herfst reeds in het land. Ze krijgen geen bloeivoeding meer, enkel nog wat green sensation.
                                Ook vertoont de grootste dame paarse tinten in de bladeren. Geen idee wat dit heeft veroorzaakt maar de toppen blijven zwellen.



                                Chaze (48 dagen) Deze zit op zowat de helft van zijn totale levensduur. Ik verwacht hier nog steeds zeer veel van...
                                Je ziet hem dagelijks aanzwellen. De witte vlekken op de bladeren zijn trouwens wat restanten van vita race.



                                En als laatste de Speed Bud (20 dagen oud) Deze heb ik 5 keer kunnen toppen.
                                Momenteel is de voorbloei overal zeer zichtbaar dus heb ik besloten het hierbij te laten.



                                De Northern Lights heb ik niet op de foto gezet want iedereen weet wel hoe een plantje van 5 dagen er uitziet.

                                Vragen en/of opmerkingen blijven zoals steeds welkom.
                                Last edited by Gamm; 15 October 2013, 17:33.
                                sigpic
                                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                                Comment

                                Bezig...
                                X