Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:

Korting op 420shop
    Na de afgelopen ellende die we hebben gehad is er een grote schoonmaak gweest. We hebben alles wat rondliep in me huis kapot hebben gekregen met een paar bussen drijfgas!!!! Werkt gegarandeerd maar het sloopt ook je planten in huis dus echt achteraf een dikke aanrader na een spintplaag.

Mja nieuwe ronde nieuwe plannen nieuwe kansen.

Ik en montanaa zijn al een tijdje bij hem bezig met wat moeders puur om te oefene met stekken en de opbouw van een grote moederplant. Dit alles blijkt makkelijker gezecht dan gedaan want we hebben de planten echt kort gesnoeid de laatste x stekken om er 40 te kunnen snijden. Hiervan staan er nu nog 10 rechtop met een beginnende wortel. Blijft leuk stunten zonder enige kennis.

Maar na wat pogingen heeft het nu nut om toch serieuze mooie stekken te gaan knippen.
    Ik ben nu begonnen met 5x PPP van Nirvana te ontkiemen die we lekker zullen gaan laten groeien tot we er een paar fatsoenlijke stekken vanaf kunnen halen om het geslacht van de zaden te bepalen. Na de selectie zal er een juist aantal stekken gepakt worden die we als moeder willen gaan gebruiken. Of ik moet er 4 vrouwen tussen hebben zitten mja droom verder he.

Ook heb ik hele kooie k1 amnee seeds weten te bemachtigen
    Ik kan echt niet wachten om deze op te gaan groeien maar vind het ook zonde om ze nu al te gaan zetten ik oefen eerst nog voort op de ppp. De k1 amnee is een vouwelijke amnee stek geselecteerd uit 2000planten die k1 heeft bestoven met een soma amnee man. Hmmm jammie haha.

Nu de lampen op 18 uurtjes gaan draaien voorlopig ben ik autoflowers gaan verzamelen/ruilen hier op het forum om me grote ruimte iets op te vullen met toch wat wietjes voor mij.

Autoflowermix reg.
    Auto blue berry reg.
    Northern light auto fem.
    Auto ak fem.
    Big bud auto fem.
    Blue berry auto fem.
    Amnesia auto fem.
    Jackxcritical auto fem.
    Sour60 auto reg.
    Ak snow auto reg.
    Royal haze auto fem.

Deze zullen gemixt komen te staan altijd leuk wat afwisseling. Nu ik me daar voorlopig even geen zorgen om hoef te maken kan de volledige focus op de moeders.

Na een lang gesprek met de mannen achter metrop gaan we over op hun voedingslijn inclusief de moederplanten voeding.
    Bij juist gebruik garandeerde hij mij een grotere opbrengst/gezondere stekken... dit zien we snel genoeg tog.
    Ook het medium word aangepast naar canna aarde gemixt met canna coco om te ervaren wat dan de verschillen zullen zijn met de aarde die ik altijd gebruikte (tevens veel te zwaar gevoed).
    De potten zullen van klein naar groot opgebouwd gaan worden op sen tijd voor de moeders. De autofl.wers zullen waarschijnlijk in 11l verschijnen.

Verder blijft de setup hetzelfde als voorheen 1150 kuub filter-800 kuub afzuiging met thermostaat-blumat en de enige verandering die er is is dat ik een 400w setje met hpi bulb heb voor de moeders. Hiernaast hangen de 3x 250w ook gewoon maar voorlopig uit.

Tips en tricks voor mijn plannen zijn zeer welkom want leren houden we van als het voor de hobby is

Als er leven in de toko komt zien jullie me weer

Greets psy

Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers

Vanmorgen waren alle 5 de ppp's ontkiemd en de aarde in gegaan met al een dikke halve cm wortel.
    Nou verwacht ik vandaag wat autoflowers in de bus na een selectie zullen die ook ontkiemd worden zodat ik ook nog een lekker wietje naast de moeders heb.

Ik verwacht de ppp's tog wel morgen al boven aangezien ze ook zo snel ontkiemd zijn.
    Zodra het zover is verschijnen er gelijk foto's.

Greets psy

Comment

Mijn stoeltje is weer gezet, en hoop voor dat je alles goed heb schoon gemaakt.

En er gaat niets boven eigen stekken kerel!!

Comment

Leuk verslag, nu al.... ik zet ook een stoeltje bij als dat mag!??
        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

@canarebel: je bent weer van harte welkom kerel de eerste zetel is voor jou. Als die klerelijers nu nog leve dan stop ik een jaar want meer poetse en vergassen konden we niet.

@geurillaboy: zou zeggen neem plaats alles en iedereen is welkom ongedierte uitgezonderd!!!

Ook kan Ik zeggen dat er een voorraad autoflowers het kiembakkie in zijn gegaan.

3x Royal haze automatic feminized(rqs)
          6x Onbekend auto (b!tch auto genaamd) verkregen via angel regulier
          9x Blue berry auto (verkregen via angel777) regulier

Het Is weer een aardig bakkie vol zo mja heb nog wat tegoed van de afgelopen 16 weken.
          De 18 uurtjes licht gaan we effectief gebruiken met de auto's aanvullen als er een plekkie vrij komt.

Greets

Comment

Ik zet mijn stoeltje erbij...
            Ik was zeer tevreden van de RH, k'heb er vandaag de eerste van geoogst.
            Maar op 5 zaden is alles uitgekomen eentje was zelfs een drieling

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Je bent welkom Nik

Ik laat me verassen want dit is de eerste x autoflowers dus ben idd benieuwd wat ervan gaat komen.
              Met RQS heb ik nog nooit kiemproblemen gehad maar uiteindelijk vind ik RQS toch lichtelijk tegenvallen als ik ze vergelijk met andere breeders.

Mja nu eerst de foto's ja de eerste hetjes zijn geboren in de toko!!!!

PPP

PPP

PPP

PPP

PPP

Nu we weer gestart zijn ben ik eigenlijk te snel van stapel gelopen want de laatste tijd zit iemand mij en me collega montanaa een beetje dwars. Montanaa is heel zijn hok aan het slopen want mensen vinden het nodig om 2x in de week onze bus te bekrassen en de kentekens te jatten. Jammer genoeg hebben wij zon id dat dit opzet is van bepaalde mensen die ook ckr een bezoekje kunnen gaan verwachten van die blauwe petten. We gaan liever niet naar de blauwe petten vanwege onze hobby maar er zit weinig anders op denk want deze lui blijven doorgaan. Om zelf maatregelen te nemen is ook wat als je het niet 100% ckr weet he.

Dit gebeure komt door prive omstandigheden bij montanaa maar die debiele pakken de werkbus die op mijn naam staat.
              Ik weet niet wat ze ermee probere te bereiken maar dit moet natuurlijk niet weekelijks gebeuren dat gaat me zelf nog een x geld kosten.

In noodzaak zal ik ook moeten stoppen maar voorlopig knallen we gewoon verder.

greets psy

Comment

hoppa en psy knalt lkkr verder

veel geluk met je nieuwe run m8

en als je het goed vind kijk ik vanuit men hangmatje mee

groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ja toch gas met die zooi.
                  Thnx m8 je bent weer van harte welkom

Comment

Ik zet er mijn stoeltje ook bij vooral voor de Autos aangezien ik hier voornamelijk mee werk en kan altijd wat bijleren aangezien ik ook nog maar een beginner ben.
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Welcome 2 The club thugz, ik kweek ook bijna enkel af's

Comment

Hey thugz,

Ook ik ben een beginner hoor heb ook pas 3 kweekjes op me naam waarvan 1 weg gegooid dus mischien kan ik hier nog wat van jou leren wat betreft de autoflowers want dat is voor mij de eerste x. Ook zijn we over op de metrop voeding wat wellicht nog wat problemen op kan gaan leveren aangezien ik voor het eerst de ph meter in handen heb. Uiteindelijk ben ik hier om veel te leren en daar zijn fouten jammer genoeg uitermate geschikt voor. Same met de dames en heren hier op het forum hoop ik tog weer een mooie ronde neer te kunnen zetten met natuurlijk de beloning waar de dames ons aan het eind mee opzadelen.

Greetz

Comment

Ik weet alleszins dat je zal verschieten hoe weinig water dat drinkt ik moet soms een week geen water geven. Raar maar is zo is bij mij ook nu de 2de ronde bezig met af.
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thugz je bent beter dat je je af'jes wat meer water geeft, houden ze van van.
                            Ik geef ze op coco's grond min. 2x per week zoveel water dat er min 30% onderuit de pot loopt, doe het niet meer dan 2x pee week zo omdat er nog genoeg zuurstof in de coco's zit.
                            Anders moet je maar eens op de link onderaan klikken dan zie je de resultaten in mijn verslag.

Comment

Ik kan mededelen dat de 3 haze auto's gisteren zijn ontkiemd en de lightmix in zijn gegaan.
                              Vanmorge bij de andere zaden wezen kijken en sommige blue berry en onbekende auto's kunnen vanmiddag/ vanavond ook de lightmix in.
                              De 3 PPPtjes staan lekker te genieten van het zonnetje wat buiten ver te zoeken is!!
                              Vanavond ff foto's schieten van het leven in de toko

Greets psy

Comment

Bezig...