Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gewoon regelmatig de trichomen checken met je miroscoop
En als ze 50/50 milky/amber zijn is het tijd, je kunt natuurlijk altijd eerder knippen.
Maar dat zal je later wel merken, en heb je spijt dat je niet ff gewacht hebt.
hehe denk dat ge die vraag waarschijnlijk 10000x moet horen QnQ hoop ook dat het serieuse wiet is thxx
en medegrowers heb iets in elkaar gefixt en Droogkastje kader zelf gemaakt en gewoone doek rond om
dan nog 2x en Zwarte doek het is donker enzo dus voilla en droogrek eigelyk, mijn vraag is is de lokatie voor het drogen goed en is dat kasje dat ik inelkaar geknutselt heb goed ? hier volgen foto's
Ik denk dat het het beste is dat de lucht en beetje kan circuleren? Klein computerfan als afzuig ofzo? Alle zo heb ik het gedaan, wou rot vermijden.. anders gaat het ook moeilijk drogen denk ik, als de lucht niet kan circuleren
Het gaat er om dat je de vochtige lucht kunt afzuigen tijdens het drogen
Anders houd je niets over en zal alles verrotten en dat is eeuwig zonde, heb je alles voor niks gedaan.
Gewoon een kleine computerfan volstaat wel denk ik
Comment