Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een Schimmige cultivatie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Schimmig kweekje: 1st timer 4xPP

disco weed sublime en doet me ook denken aan de tijd van het jaar waar je de kerstboom finetuned .. ik zie mogelijkheden !

Comment

@Gezel
      Spanks ben ook wel blij met me telefoontje. was vooral verrast door de goede zoom functie.
      Lekkere scherpe foto's.
      Hij zou moeten werken. het is precies hetzelfde principe als andere filters. alleen dan kleiner.
      En Ja i know dat een filter niet zo duur is. maar het is leuker als je het zelf kan maken en het werkt. Bespaard je geld en geeft eer aan jezelf :p
      En ja dat is hij zeker. Omdat op het kaartje stond dat hij tussen de 0.40 en 0,75m zou worden maar hier is hij denk wel aan voorbij. (alhoewel 0,75m aardig in de richting zit)
      Maar AF zal paar weekjes meer duren. bloeitijd 10-11 weken. dus uitgerekend 3 weken naar de ontbossing van de PP's en als ik hier de 35 gram niet mee haal word ik gek

@El Guerilliero
      Als je die wiet rookt zie je alle kleuren van de regenboog voor je ogen.
      En wou hem al omtoveren tot kerstwiet. maar kwam gelijk al weer tot de gedachte dat ik helemaal geen kerstversiering heb. (op lampjes na.. maar he.. lampjes)
      + denk dat de takjes de balletjes niet hadden kunnen houden xD
      If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Ziet er goed uit man! Leuke uitvinding, die stankinator

Comment

Zeaux schimmige, jij hebt niet stilgezeten zie ik wel!

Mooie manier van flashback haha, ook erg goede service van growfella's hoor.

En die af, die had geen voedingstekort, maar een watertekort
          Bij een voedingstekort zie je dat de bladpuntjes geel worden en uiteindelijk het hele blad. (heb ik helaas ook last van..)

Die grote af staat namelijk in een klein bakje dat helemaal vol geworteld is, die zuipt veel!

Comment

op je vraag in de chat.

Atami enzyme, dat is pure K, en daar is je probleem meer verholpen

Comment

Haha gisco wiet! Geweldig gewoon!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
              -

Comment

Dat bakje is misschien wel wat te klein voor je AF. Op regelmatige basis goed voeden is waarschijnlijk de boodschap. Voor het overige ziet het er allemaal super uit!
                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Die AF had inderdaad gewoon beetje dorst.

Nogal een plant voor een dergelijk "potje".
                  Deze zul je vaak water moeten gaan geven. Zuigt ze zo leeg.

Ziet er verder allemaal mooi uit!
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Leuk verslag Schim.

Goed toeven hier voor een slak, ik functioneer het best gedurende schimmige uren.
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Dat ziet er allemaal goed uit Schimmy! Je bent druk bezig geweest lees ik!

hoop echt dat je filter goed gaat werken!

Greetz
                      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Thanks voor de reacties

Stilzitten zit er inderdaad niet in, vooral in het weekend niet.
                        Daarom ff goed doorzetten om m'n zooi in orde te krijgen.
                        Om Vlekken loos door te kunnen zetten naar mijn volgende ronde.
                        Moet binnenkort ook weer aan de slag om te proberen voor de kerst nog opleiding af te ronden.
                        En heb het al zo druk met zien te overleven en een huis runnende te houden pfff

Lamp.jpg
                        I've seen the light!!
                        Even alle lampen bij elkaar verzameld waarvoor ik niet door verhuisdozen hoefde te graven.
                        Wil mijn volgende kweek toch alvast een versnellen door ze minstens 1 week (vanaf ontkiemen) voor te groeien.
                        Om ze direct onder een HPS bloeilamp (philips green power) te gooien lijkt me ook niet alles.
                        Weinig bruikbaar materiaal dunkt mij zo. de grijze klaplamp bevat een ''gezondheidslamp'' die geschikt licht uit zou moeten stralen (is inderdaad wit blauw achtig)
                        Zit nog te kijken of deze vergezeld met wat minder geschikte lampen goed genoeg zou kunnen zijn.

SweetAF.jpg
                        Aumygooodz wy u no smaller!!!
                        Betreft de Autoflower die had inderdaad water te kort.. maar ook voeding (de bladeren werden lichter groen en op het onderdek verkleurden ze geel. met de tijd ook aantal blaadjes verwijderd.
                        Toen ik eerder aan het zoeken was naar een goede pot maat was ik op een stukje gestuit wat er over had dat planten tot de 1m lengte in potten van 15x15x?? het beste tot hun recht kwamen.
                        Het bijgeleverde kaartje showt 0,40/0,75m hierbij leek mij deze pot van 20x20x17 wel geschikt (6,8L wanneer tot de rand gevuld)
                        Had zelf ook geen plant van 85cm verwacht.
                        Ben eigenlijk wel benieuwd wanneer de autoflower oogstrijp is. kwam er wel achter dat hij 10-11 weken moet.
                        Hij heeft 4 weken op 18/6 gehad en zit nu in week 5 12/12 zou dus ongeveer gelijk kunnen eindigen met de PP, afwachten dus.

Buurman en Buurman tijd!

Na het schrijven van laatste update weer verder gegaan klussen.
                        Hierbij eerst verkeerde tocht strips gebruikt. ondingen hielden m'n kast meer open als dicht. niet geheel wat ik er van verwacht had
                        Maar genoeg daarover want wil weer even uitsloven over een andere renovatie.
                        Kent u deze nog?

1273643_593267734053400_1552914946_o.jpg
                        Heukes peukes simsalaSCHIM
                        Sckalelbord3.jpgschakelbord1.jpgschakelbord2.jpg
                        POEF, Het is net touwtjes knopen alleen dan met draadjes, zelfs een kleurenblinde kan het.
                        Schakelkast van de grond vandaan een stuk omhoog. minder kans om perongeluk iets los te trekken etc.
                        Ook een zekering erbij gebouwd, met een controle lampje die ik vanuit een waterkoker heb getrokken ^^

Nadat ik lang kon wachten op een tacker/nietmachine zelf maar over gegaan op aanschaf.
                        So many friends so many useless.
                        Ok meer als de helft is vrouwelijk dus dat kan ik vergeven... Maar welke kerel heeft er nou geen gereedschap :/
                        jeugd van tegenwoordig ook, t worden allemaal mietjes!! en de rubberentegel generatie helemaal!
                        Allemaal de schuld van de huidige ouder generatie!!

Maar goed terug naar waar ik gebleven was alvorens ik ontspoorde.
                        ikke met de welmachine aan het wellen geslagen en zo mijn droog bakjes afgemaakt.
                        drybacl fin.jpg
                        wel wel wel wel wel wel wel wel
                        Viespeukerij
                        Altijd al eens bij een vrouw onder haar rok willen kijken?
                        Lady's come forward... 1.. 2.. 3 het is tijd om te stam(p)en!
                        StamT.jpg StamR.jpg stamJ.jpg StamAF.jpg
                        From Left to right Tessa, Richella, Janneke, Autoflower
                        EEEEENUFFFFFFFF!!

Omdat ik alweer genoeg geluld heb en de meeste toch van plaatjes kijken houden doen we even een plaatjes ronde langs de dames.

T2.jpg
                        Tessa gaat voor de top
                        R1.jpgR2.jpgR3.jpg
                        Richella heeft ook wel zin
                        J1.jpgJ2.jpg
                        Janneke schreeuwde om Kalium ben ik uiteindelijk zelf achter gekomen. Aan haar verslaving word gewerkt
                        .

AF1.jpgAF2.jpg
                        Fietsomatic laat zich niet uit het veld slaan
                        Saved the best for last. sexytime!

SweetT.jpg SweetT2.jpg
                        SweetJT.jpg SweetJ.jpg
                        SweetAF2.jpg

Modellenfoto's

Voordat de bom valt!

Na mijn schakelbord al geupgrade te hebben mede met het oog op veiligheid
                        Vroeg ik mij af waar de gevaren nog meer zitten.
                        Bijvoorbeeld mijn VSA
                        20131104_094339.jpg
                        VSA in een geaard metalen omhulsel, staande onder een vlonder met daarop een 100% wollen deken
                        .

Voldoet dit aan de minimale veiligheids-normen? :p
                        Last edited by DenSchimmige; 7 November 2013, 11:09.
                        If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Ziet er heel keurig uit schimmige, en idd echte mannen hebben veel gereedschap!
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

*Kwijl in*

Ha, wat een leuk verslag.
                            Lekker veel tekst, daar houd ik van.

Ik kom terug.

*Kwijl uit*
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Verbazingwekkend grote planten schimmige! En een mooie schakelbord update, schakelborden zien er wel vet uit, als je het snapt... k moet me er maar eens in verdiepen

Succes!

Comment

Staat er allemaal keurig bij Schimmy! Mooi in bloei die dames van je!!

Haha die buurman & buurman!

greetz
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Bezig...
                                X